Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Vanmorgen op Col gestapt en 2 rondjes gedraafd,ze was heel braaf.Ging wel goed,morgen kijken hoe haar been is.Hoop dat we weer opbouwend kunnen beginnen.
Hé toppie! Ik ben reuze benieuwd hoe het vandaag met haar gaat!
Nicole1995 schreef:Verder wel goed,alleen rechtsom het been waar het om gaat kon ik volgens Mntj beter niet in de bochten fraven alleen rechte end dat vind ze nog moeilijk.Dus dat laten we dan maar even verder wel iets langer gestapt als gister.
Liever een keer teveel laten komen! _sandra schreef:@nicole, doe voorzichtig he lin, niks is slechter als voorzeren!!!! super dat het steeds stukje beter gaat!
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Verder wel goed,alleen rechtsom het been waar het om gaat kon ik volgens Mntj beter niet in de bochten fraven alleen rechte end dat vind ze nog moeilijk.Dus dat laten we dan maar even verder wel iets langer gestapt als gister.
Je weet het, he: bij twijfel altijd de VA bellen!Liever een keer teveel laten komen!
,maar heb nu wel goed gevoel als we maar rustig aan doen en zoals vanmorgen met advies van Mntj die dan van een afstand keek terwijl ze aan het rijden was ff tips geeft aan me geeft
.hebben we toch stukje begeleiding zeg maar.Voelde wel zelf dat die bochten het niet helemaal waren maar advies van iemand die mee kijkt zo af en toe is ook fijn.Heb vanmorgen vriendelijk de hoefsmid gevraagd of ik wat ruimte mocht in de bocht naar stal en tuurlijk kon er mooi langs nu.

meelen schreef:Ik heb alle paasspulletjes van m'n moeder hier (gaat m'n vader toch niks mee doen).
Wat een zooitje troep zeg hahaha. Ik ben alles aan t uitzoeken en dan zet ik het maar op marktplaats. Er zijn altijd wel mensen die paasdingetjes in elkaar knutselen. Weggooien kan altijd nog.
Ga ik later in het jaar de kerstafdeling wel doen hahaha