ik weet echt niet wat ik moet doennnn ik heb zin om de hele dag te janken maar dat doe ik maar niet haha gods ik voel me zielig om niets. ik wil niet in me vakantie stage lopen
ja zou eigenlijk vandaag gaan maar t gaat al iets beter als gister en me moeder is er vandaag niet dus dan moest ik alleen daarheen en k kan niet te lang lopen en fietsen lukt ook niet echt
weer een tussen uur.. zit in de mediatheek.. zometeen nog een blokuur nederland, waar ik niks in kan doen, behalve lezen.. kan ik netzogoed thuis gaan zitten, leest ook een stuk beter.. ga zometeen maar eens beginnen in de reuni (boek voor nederlands..)
morgen weer lekker rijden echt zin in, mr ik weet niet of i morgen nou wel of niet les heb.. vanmiddag maar ff bellen..
haha lekker tussenurenn lucy, poedersuiker is dat he! ik heb me eigen kacheltje achter me liggen, me kat zit achtermij op de bureaustoel, lekker warm tegen me blauwe plek hahaha!
ik ga zo ook maar eens kijken of ik ergens nog een boek heb, ik verveel me dood en ikval iedere keer bijna in slaap echt raaar.
Nou mijn inschrijving is nagenoeg rond, gelukkig! Was het ondertussen wel zat hoor.
Ik had een nieuwe advertentie op mp gezet voor een bijrijdpaard en nu weer een reactie gehad. Hopelijk heb ik binnenkort een paard zeg, duurt nog best al even
Britt_Sisi
Geplaatst: 28-09-10 14:50
ben voor je gevallen op straat! zag je mooie ogen, maar de stoeprand te laat.
Oeeh ik ga wss volgende week dinsdag bij een 4-jarige friese merrie kijken! En heb ook een ander mailtje gehad van een vrouw met 2 paarden dus ik hoop daar ook te gaan kijken!
Jah het staat vast, volgende week dinsdag om 4 uur. En ik wil ook graag bij die andere met die 2 paarden gaan kijken, zo heb ik dan toch al me opties bekeken.
Pff ik ben opzoek naar nieuw werk want ik ben het bij me huidige werk echt helemaal zat. En we werktijden komen me niet goed meer uit en krijg te weinig betaalt voor al dat k*t werk. Eerst vond ik het werk ook al niet zo leuk maar was de werksfeer gewoon super alleen nu is daar ook niks meer van over. Maarja nu ben ik opzoek naar iets anders maar dat is zooooo lastig. Het maakt mij niet uit wat ik doe als het maar geen supermarkt is Dus nu nog even goed verder zoeken dan maar
zoo . 4 stages gemailt en net paardenzooi geshopt met mama nieuwe jas sokken rijbroek en thermolaarzen!!!!! heb ook nieuw dekje nog besteld oeeh ik is happpyyyyy
ja mij dus ook, aangezien ik deze winter (brr) stage moet lopen
collendoorn
Geplaatst: 28-09-10 17:36
_Linn_ schreef:
Oeeh ik ga wss volgende week dinsdag bij een 4-jarige friese merrie kijken! En heb ook een ander mailtje gehad van een vrouw met 2 paarden dus ik hoop daar ook te gaan kijken!
Nou ik ga dinsdag dus bij beide kijken, die vrouw met die 4-jarige merrie (die is te bereiken door 8 min met de trein en dan 10 min fietsen) en de vrouw die 2 paarden heeft, een schimmel arabische volbloed van 1.54 en een friese merrie van 4 (die is te bereiken door 15 min te fietsen). Bij die vrouw staat nu alleen de arabisch volbloed aan huis, de fries komt pas 9 oktober terug want die staat nu ergens om klaar gemaakt te worden voor de keuring geloof ik. Dus ben erg benieuwd!