Maar ben toch blij dat ik weer thuis ben! Lekker bij de paardjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar wij zijn daar gewoon gebleven. 

Maar toen ik dat doorhad kreeg ik 'm wel na een meter of 20 terug, terwijl de rest (die niet in de bosjes oid was) gewoon doorrende.. Vond ik toch wel lief van 'm. 

Rijdt ook bij haar in de les en we hebben dezelfde verzorgpony's. 

xSannee schreef:Doei
(23 minuten laten)
Ik ga zondag lekker naar Emma, dan blijf ik daar slapen, maandag gaan we naar de paardenmarkt, en dan blijf ik slapen, en dan gaan we dinsdag paardjerijden. En misschien zondag ook welhaha ik ben echt dood daarna, ik slaap echt slecht altijd bij Emma
Doriet ben je eigenlijk al vaker op JT geweest? (zo ja op wie reed je toen) en op wie wil je dit jaar? Of wie lijken je leuk?
xx

, Salerno (misschien ook wel wat te sterk?), Cosenza of Indy wel erg leuk! 
Ben alvast tas aant inpakken
Morgen ga ik naar CH Rijs toe!
En zondag is het al zover! Hoe groot mag de tas zijn die je wo,do,vr meeneemt?
En bij de Kwantum reden we langs (wie ging daar ook alweer uit verveling naartoe?
Claire?)xClairex schreef:En ik krijg maybe 2 nieuwe paardrijbroeken
Moet me mamaa nog overhalen, mocht sws 1 nieuwe!
En mag heeeel misschien een nieuwe mobiel
Dan wil ik de samsung Qwerty
voor JT! En zelf nieuwe cap + KL sokken gekocht! Neem toch m'n nieuwe cap maar mee op JT
En dat rijmt 
xSannee schreef:Ooh haha
leukleukleuk naar het bos. Ik wil ook weer buitenrijden
Naja ik ga 14 augustus met lieve mensjes
ja superveel succes. Waar moet je?
suikermeisje schreef:ben ik ook weer eens
gister middag geslapen
gister avond al vroeg
en vanmorgen weer werken
en morgen, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag weer steeds 6 uur eruit om te werken, hoop dat ik woensdag niet hoef (kan zelf nee zeggen maar oke) en dan kan ik eindelijk een keer uitslapen, ben wel elke middag vrij, dus dat vind ik wel fijneralleen ben steeds zo moe, vanmiddag lekker in bad gelegen en de cosmo girl die ik ook meehad op JT uitgelezen
en over uurtje moet ik les geven
en ik verveelde me
dus ik heb een roze pluk in mijn haar gedaan (soort verven, alleen is het er sneller uit (hoop ik)
Claire ik wil ook zo'n moeder xD
en heel veel succes zondag, ik heb dit weekend geen wedstrijd![]()
suikermeisje schreef:&&&&&&
Gus meeuwis komt op Appelpop, & Blof, & Di-rect & Caro Emerald & Gabriella Climi & alphabeat, omgosh dat weekend ga ik dood (moe worden)
Kan bij familie blijven slapen, en neem 5 vriendinnen mee
xClairex schreef:haha thamar
Ahh men voel me echt poedersuiker, we waren in het bos surprise at van een tak. Ik gaf hem een tik op z'n hals met me zweep naar voren. En me zweeep kwam in z'n oog. En eerst werd zijn oog niet zo dik, maar toen ik weg wilde gaan (uurtje of 2/3 later) was het heel dik
Naja, het was in totaal wel langer. Want we waren nog niet zo lang onderweg in het boss.
Maar ben zoo bang dat ie iets ergs heeft .. en iedereen zegt wel dat ik het niet express deed enzoo. Maar voel me alsnog kútt
Sorry maar ik moest het ff van me af schrijvennWas niet om te zeiken ofzoo.
Voel me nu gelukkig wat beterr, met een vriendin erover gepraat!
Echt jongee, 1 meisje op stal d'r paard heeft klappees, en een andere moet 3 weken rust. Bij iemand anders is de pony op d'r hand gaan staan en die is zwaargekneusd xD
En dat allemaal vandaag gehoord/gebeurd. En bij mij dat oog
Kon jij ook niets aan doen hoor! Hopen dat het weer goed komt! 
Emmalakkie schreef:sanne- wij gaan naar appelpop! maybe kunnen we daar wel meeten met een groepje uit de buurt.
lijkt me wel leuk!
ik ging net naar step up 3D is echt superleuk
morgen lekker rijden.
en waars. met sanne een buitenritje maken dinsdag of zondag.
nu ga ik even muziek op m ipod zetten en dan gaat ik.
Byebyechicks.

Emmalakkie schreef:

Hitime schreef:Zo, heb ook netjes alles bijgelezen, ben vanmorgen thuis gekomen uit Egypte.
'T was gewoon 41 graden toen we weggingen, 11 toen we hier kwamen!
Oeh, appelpop, ga ik ook heen.
Ging je niet halfdood daar? 
xSannee schreef:Ooh hahaha x] ik dacht al, zoiets vertelde Caitlin ook xD
ooh dat is wel klote zeg...
Bij ons startte we op de Holterweg en toen gingen Torino (voor mij) ik en Texas (achter mij) heel hard langs Marleen, Tutti en Margaritha die daar weer voor reden. Alleen Texas deed een beetje lomp en die gooide het meisje van Tutti bijna er af want die knalde tegen haar been aan waardoor ze de beugel kwijt raakte
Bij ons waren er best veel foto's gemaakt
Uhm nee de Waterbak was nog niet helemaal een succes. Ik kwam heel vrolijk aanrijden in draf, ging d'r heel aarzelend in draf in. Toen gingen we stappen en toend stond ik stil. En toen had ik nog geen zweepje en ik kreeg hem ook echt niet meer vooruit of opzij. En maar maaien met zijn been. En toen kwam Texas langs, die trapte naar hem en nog ging hij niet opzij![]()
Maar uiteindelijk ging hij maar verder lopen.
Toen had ik een zweepje en toen ging het wel wat beter. Maar in een draf en aan het einde stappen was wel het hardst
Ooh en vanaf de ene kant durfde hij er niet in, want daar moest hij zegmaar een heel klein afstapje doen.

:D:D
xSannee schreef:Ooh hahaha x] ik dacht al, zoiets vertelde Caitlin ook xD
ooh dat is wel klote zeg...
Bij ons startte we op de Holterweg en toen gingen Torino (voor mij) ik en Texas (achter mij) heel hard langs Marleen, Tutti en Margaritha die daar weer voor reden. Alleen Texas deed een beetje lomp en die gooide het meisje van Tutti bijna er af want die knalde tegen haar been aan waardoor ze de beugel kwijt raakte
Bij ons waren er best veel foto's gemaakt
Uhm nee de Waterbak was nog niet helemaal een succes. Ik kwam heel vrolijk aanrijden in draf, ging d'r heel aarzelend in draf in. Toen gingen we stappen en toend stond ik stil. En toen had ik nog geen zweepje en ik kreeg hem ook echt niet meer vooruit of opzij. En maar maaien met zijn been. En toen kwam Texas langs, die trapte naar hem en nog ging hij niet opzij![]()
Maar uiteindelijk ging hij maar verder lopen.
Toen had ik een zweepje en toen ging het wel wat beter. Maar in een draf en aan het einde stappen was wel het hardst
Ooh en vanaf de ene kant durfde hij er niet in, want daar moest hij zegmaar een heel klein afstapje doen.