Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Oja...ik heb een reactie gekregen op mijn bezwaarschrift (op de 2 x 2 nachtdiensten in de maand die mijn gevraagd zijn om te willen werken) . Nou ze gaan zo veel mogelijk rekening houden met mijn wensen. Maar ik moet nu wel voor goedkeuring tekenen anders kom ik in een of andere pool en dan kunnen ze me overal inzetten. Ook in andere huizen binnen de Evean. En dat wil ik natuurlijk niet. Dus ga maar tekenen en dan afwachten maar.
Tytje schreef:Hahahaha...ik had echt niet anders verwacht. Ze zijn daar heeeel goed inLIQUITA schreef:Oja...ik heb een reactie gekregen op mijn bezwaarschrift (op de 2 x 2 nachtdiensten in de maand die mijn gevraagd zijn om te willen werken) . Nou ze gaan zo veel mogelijk rekening houden met mijn wensen. Maar ik moet nu wel voor goedkeuring tekenen anders kom ik in een of andere pool en dan kunnen ze me overal inzetten. Ook in andere huizen binnen de Evean. En dat wil ik natuurlijk niet. Dus ga maar tekenen en dan afwachten maar.
Hoezo? Voor het blok gezet!!!!!!!!!!!!!!
. Maar ik maak me niet druk hoor, ga er van uit dat het helemaal goed gaat komen. En anders.....