Bedankt Ik heb van mijn ouders een bijdrage voor springlaarzen gekregen. We zijn gelijk naar de winkel gegaan, en het zijn superluxe De Niro laarzen geworden! Zwart, kalfsleder, met rits achter en voor een veter. Heel chique! Ze moeten alleen wel besteld worden, dus hopelijk zijn ze snel binnen!
Ik ga het geld voor maandag overmaken! Ben nu ff druk en morgen ook, maar ik zorg dat ik het bijtijds overmaak!
hoe lang van te voren rijden jullie in bij een springwedstrijd?
Jetske
Geplaatst: 03-07-10 22:04
Gefeliciteerd Shanouk!
Dyanne: Jammer dat Zaza verkocht is .
Antal: gefeliciteerd met je prijs!
Shanty: het idee achter die 'minmaal 5 meter wijken, daarna rechtuit' is laten zien dat je paard niet klakkeloos naar de hoefslag doordendert in het wijken. Dat je toont dat het paard op jouw hulpen weer rechtuit gaat. Je mag wel tot de hoefslag in theorie. Ook aangekomen op de hoefslag ga je nl rechtuit, maar dat is niet helemaal wat ze bedoelen. Om zeker te weten dat je het goed doet, zou ik als ik jou was gewoon iets meer dan die vijf meter wijken en dan vervolgens netjes rechtuit.
Nou heb ik vorig weekend met mn domme hoofd niet opzitten letten en vrolijk het wijken helemaal tot aan de hoefslag gedaan, om me later te bedenken dat dat natuurlijk helemaal niet hoeft in zo'n L1 proefje, maarja we hadden nog steeds 204 punten Ik was vergeten mn coupon op te halen en daarom weet ik dus helaas niet of het me nou is afgerekend of niet.
werd net gebeld door iemand van de club. Of ik voor de club op de regio wilde springen voor het verenigingskampioenschap. Zei dat ik er nog over na ging denken omdat ik die dag erna een dressuurwedstrijd heb. hmm... wat denken jullie?
maar dat is 14 augustus, en heb het dan al best wel druk *in augustus dus daarom twijfel ik een beetje. En ook omdat ik die dag erna voor het eerst L2 ga starten. Maar dan kan ik natuurlijk na het springen gewoon even dressuurmatig oppakken...
Jetske
Geplaatst: 03-07-10 22:18
Hoeft toch niet? Om na het springen ook nog dressuurmatig te gaan rijden. Mijne loopt altijd heel fijn en los (de dagen) na een springwedstrijd. Dan kan ik juist uitstekende dressuurproeven rijden. Maar dat verschilt natuurlijk per pony.
Je moet zelf beslissen, jij weet wat jullie aankunnen en of dat springen van te voren ten goede komt van je dressuur.
ik denk opzich dat hij het wel aankan, mijn vorige pony had een dag voor de wedstrijd altijd vrij zodat hij wat pittiger was. Maar dat moet ik met Elvis juist niet doen
Lassie moet ik de dag van te voren ook echt iets mee doen, niet zozeer vanwege overmatige energie ( luilak ), maar anders is hij zo stug als een plank ..
Oke, dan stop ik na iets meer dan 5 meter Bedankt, heb het vandaag ook nog wel even nagevraagd bij mijn instructrice (die hetzelfde zei) maar anders was ik doodleuk doorgegaan naar de hoefslag denk ik
Heel veel succes met het wegbrengen morgen Jetske
Morgen zit ik om 7 uur in de auto naar stal heb vandaag wel al gevlochten, had geen zin om dat morgenvroeg te doen..
ladyisabelle
Geplaatst: 03-07-10 23:16
xShanty schreef:
Hmm, mijn mama heeft wel al geld over gemaakt (tenminste, dat vertelde ze me gister.)
Gefeliciteerd Shanouk!
Op zaterdags wordt er niets bijgeschreven dus dat zal maandag er vast zijn
Laat het me maar even weten als het er maandag nog niet is, dan gaan we wel even kijken of het allemaal goed is gegaan (en mama het niet perongeluk voor volgende maand heeft gezet oid)
Mijn vader had het van de week ookal overgemaakt .
Ik wou dat mijn ouders wat bij deden voor nieuwe laarzen, ik ga ze wel voor me verjaardag vragen ofzo. Ben wel toe aan nieuwe laarzen xd.
Gister had ik de kring, met vosje mag ik door. Kwam er met 1 punt in en ging er met 6 uit door eeeeeeen balk. Dus moet op de Overijsselse het wel weer even goed doen en daarna langzaam aan naar 't M. Met de schimmel had ik 3 balkjes, voor het eerst op ander terein. Beide van de dubbel deed ie uit stilstand, dus hij was hartstikke braaf. Alles nog wel wat onwennig, maar het gaat wel goed komen
Tellen winspunten mee van de kring of niet? Of tellen die van de regio niet mee ;p?
Super ! Wel jammer van het wijken, ik heb het nooit gekunt toen ik in 't L1 zat. Ben ook niet meer van plan naar 't L dressuur te gaan, alleen als ik met cross omhoog moet. Maar ik normale wedstrijden als ik vol zit stop ik er toch wel mee, maar ik denk dat ik de B niet eens vol krijg. Of Sasja moet ineens omslaan van een stresskippie naar een koele kikker, maar of dat erin zit weet i kniet. Kan nog maar 2 jaar met der.