De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:13

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Zo !!! Ik heb net een mail gemaakt voor Diana.
Over die enorme verhoging van de stapmolen.

Ik vind mezelf niet zo'n klager, maar vond dat ik hierover iets moest melden.
Ik hoop dat ze in de toekomst bij eventuele verhogingen (van wat dan ook) dit eens beter communiceren naar hun klanten.
In ieder geval op tijd melden !!!!

Weet iemand van jullie wanneer die verhoging ingaat ????
Dat staat namelijk nergens vermeld. Kan net zo goed volgend jaar juni zijn.

Grrr :( ga er helemaal boos om worden.

Hahahaha...ik moest even goed lezen, las eerst "over die enorme verhoging in de stapmolen" . Had namelijk ook gekund :=.

Ik zag het ook op de site staan, maar twijfelde of het nou duurder was geworden. Wist niet meer precies wat het nou koste. Klopt het dat het met 100% verhoogd is? Ik vind het dan ook echt belachelijk...moet je die bodem eens zien in de molen en dan wordt het nog steeds niet altijd ge-reset. Zodat je paard alleen maar rechtsom loopt.

100%???Er staat volgens mij 30 euro dat is 2.50 vehoging als ik het goed heb??? :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 14:47

Nicole1995 schreef:
100%???Er staat volgens mij 30 euro dat is 2.50 vehoging als ik het goed heb??? :D

Als je 1 tot 4 dagen gebruik maakt van de molenservice kost je dat nu 3,00 euro per keer, en dat was 1,50.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 14:50

LIQUITA schreef:
Hahahaha...ik moest even goed lezen, las eerst "over die enorme verhoging in de stapmolen" . Had namelijk ook gekund :=.

Ik zag het ook op de site staan, maar twijfelde of het nou duurder was geworden. Wist niet meer precies wat het nou koste. Klopt het dat het met 100% verhoogd is? Ik vind het dan ook echt belachelijk...moet je die bodem eens zien in de molen en dan wordt het nog steeds niet altijd ge-reset. Zodat je paard alleen maar rechtsom loopt.

Hahaha...ik moet m'n woorden over de bodem terug nemen. Toevallig zijn ze gisteren begonnen met de strond er uit te scheppen. Vandaag zag je daar bijna niks meer van, maar ze zouden er mee verder gaan. Afwachten dus maar weer ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 14:52

mntj schreef:
hoi, vanmorgen lekker voreg uit de veren en we reden om 6:15 uur weg bij de manege. waren proma op tijd in lienden.
Na veel onderzoe'k. rijden. longeren. gevolgd door heel veel foto's vanaf dr oren tot dr staart, echo's. foto r.a van sprong. zijn we tot de conclusie gekomen dat er niet veel op te zien is.
er is aangeraden een scintigrafie te maken. hiervoor moet echter de verzekering goedkeuring voor geven. dus dat is ff afwachten.
en lang leve dat pette dicht is, dus de nucliaire vloeistoffen zijn moeilijk te verkrijgen.
dus nu duimen dat we snel bericht krijgen.
tot zover mag ik alles met dr. ze moet gewoon blijven bewegen/
wordt alleen niet happy aan de lijn en erop.

Ik wist helemaal niet dat je weer naar de kliniek zou gaan. Balen hoor...hoop dat je snel bericht kijgt met de goedkeuring voor dat onderzoek.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:56

ATE schreef:
Een vrouw koopt een kruisloos broekje :o op de markt om te proberen haar saaie sex leven wat op te kikkeren. :9
Ze trekt het aan }> , tesamen met een heel kort rokje en zit op de sofa. :j
Af en toe gooit ze het ene been over het andere, op de momenten dat haar man net kijkt. :roll:
Na een poosje zegt hij: "Draag jij een kruisloos broekje" ? >;)

"Ja " antwoordt zij. :j

"Oh gelukkig", antwoordde de man! . "Ik dacht dat de vulling uit de sofa kwam

_O-

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:59

He he, wat een dag.
Nog één te gaan en dan heb ik EINDELIJK WEER EENS EEN WEEK-END VAN WEL TWEE DAGEN. Wat een luxe. Kan ik thuis ook weer eens aan de slag, moet het kerststuk nog afmaken en de boel versieren. Achterstallig h.h.werk doen. Heb denk ik nog tekort aan 2 dagen hahaha.
Maar Ron gaat Maandag naar Berlijn voor twee dagen, dus die loopt alvast niet in de weg. :P
Sanne wil bij mama slapen hihihi, gaan we lekker keten. Tv kijken in bed met chips erbij of zo en een kussengevecht....... ja ja......als de kat van huis is................... :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:14

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

Als je 1 tot 4 dagen gebruik maakt van de molenservice kost je dat nu 3,00 euro per keer, en dat was 1,50.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:14

meelen schreef:
He he, wat een dag.
Nog één te gaan en dan heb ik EINDELIJK WEER EENS EEN WEEK-END VAN WEL TWEE DAGEN. Wat een luxe. Kan ik thuis ook weer eens aan de slag, moet het kerststuk nog afmaken en de boel versieren. Achterstallig h.h.werk doen. Heb denk ik nog tekort aan 2 dagen hahaha.
Maar Ron gaat Maandag naar Berlijn voor twee dagen, dus die loopt alvast niet in de weg. :P
Sanne wil bij mama slapen hihihi, gaan we lekker keten. Tv kijken in bed met chips erbij of zo en een kussengevecht....... ja ja......als de kat van huis is................... :+

hahaha jaaaaaaaa :D :D *\o/* *\o/*

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:27

Ik maak 5 dagen gebruik van de service,voor degene met 1 a 4 dagen is het wel een fikse verhoging

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:34

Even voor info te verzamelen voor me husby zijn zoon die een schoolkeuze moet maken voor na de basisschool.De Faam komt ook in het lijstje voor heeft iemand daar iets over gehoord hoe die bekend staat?Hij zit nu op Sjalom.Praktijk school De Brug hadden ze ook als optie alleen heel vreemd zijn juf wist niet hoe die scholen aangeschreven staan?????Heel vreemd zou ze toch moeten weten lijkt ons als je leerlingen begeleid om schoolkeuzes te maken.....

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:59

Nicole1995 schreef:
Even voor info te verzamelen voor me husby zijn zoon die een schoolkeuze moet maken voor na de basisschool.De Faam komt ook in het lijstje voor heeft iemand daar iets over gehoord hoe die bekend staat?Hij zit nu op Sjalom.Praktijk school De Brug hadden ze ook als optie alleen heel vreemd zijn juf wist niet hoe die scholen aangeschreven staan?????Heel vreemd zou ze toch moeten weten lijkt ons als je leerlingen begeleid om schoolkeuzes te maken.....

Mijn overbuurmeisje zit op de Faam. Ze is heel tevreden, praktijkgericht en het gaat heel goed met haar.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:01

Nou, dat was even geen rijden met mijn nieuwe Petrie rijlaazen. Ik kon mijn hakken niet uitdrukken! Ze moeten toch echt soepeler worden, hoewel ze lekker zitten. Meteen mijn oudjes weer aangedaan en verder gereden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:08

Nicole1995 schreef:

Joline zit op de Brug.
Wij zijn erg tevreden over deze school.

Ik vind het belachelijk dat de juf van Sjalom dat niet weet. Meer dan 50% van deze kinderen gaan naar de praktijkschool.
Ik zou even verder rondvragen op school. Maar ik heb begrepen dat de "oude" garde van Sjalom er niet meer is, dus is er ook
veel kennis verloren. Jammer.

Maar ik zou je aanraden om naar de info avonden van beide scholen te gaan.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:12

Nicole1995 schreef:
Ik maak 5 dagen gebruik van de service,voor degene met 1 a 4 dagen is het wel een fikse verhoging

Ik maak inderdaad 3 dagen gebruik van de service.
Ik vind het ronduit een idiote verhoging. In plaats dat ze nou gewoon zeggen dat ze liever ieder paard 5 dagen in de week de molen in zien gaan, is dat duidelijker.

En dan moet je uit de kleine briefjes die in de kantine hangen, opmaken dat er ook een verhoging is voor de stapmolen.
Sorry hoor, maar als ik verhoging lees, dan denk ik het eerst aan de lessen, en dan ga je niet die hele site langs om te
zien of er nog meer verhogingen zijn. Onder het kopje Nieuws staat uitdrukkelijk vermeld dat de lesgelden zijn verhoogd, niet die van de stapmolenservice.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:13

Tytje schreef:
Nou, dat was even geen rijden met mijn nieuwe Petrie rijlaazen. Ik kon mijn hakken niet uitdrukken! Ze moeten toch echt soepeler worden, hoewel ze lekker zitten. Meteen mijn oudjes weer aangedaan en verder gereden.

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden ;)

Dat wordt dus veel traplopen met je nwe laarzen.
Ze zullen vast wel erg mooi zijn, denk ik zo.

Nu maar hopen dat je ze voor de 20e hebt ingereden.
(anders heb je natuurlijk altijd je andere nog)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:17

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Hahaha...ik moet m'n woorden over de bodem terug nemen. Toevallig zijn ze gisteren begonnen met de strond er uit te scheppen. Vandaag zag je daar bijna niks meer van, maar ze zouden er mee verder gaan. Afwachten dus maar weer ;) .

Vanmiddag was het alweer een zootje.
Er liepen 3 sporen in. Hij moet gewoon uitgeschept worden, en nieuw zand erbij storten.
En dan natuurlijk bijhouden die molen !!!!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:17

Xan,jij woont toch in Oostzaan?Hoe gaat Joline naar die school.Youri moet van uit Zaandijk komen dan

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:18

Vanavond nog andere mederijders in de les van Mntj ?????
(21.00 uur)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:19

Nicole1995 schreef:
Xan,jij woont toch in Oostzaan?Hoe gaat Joline naar die school.Youri moet van uit Zaandijk komen dan

Nee, ik woon in Wormer en Joline gaat op de fiets naar Assendelft.

Maar er komen er ook een aantal met de trein. Is behoorlijk dichtbij, dus ook handig.

Ze hebben overigens net een nwe school. Heel mooi.
Laatst bijgewerkt door xan op 11-12-09 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:19

xan schreef:
Nicole1995 schreef:

Joline zit op de Brug.
Wij zijn erg tevreden over deze school.

Ik vind het belachelijk dat de juf van Sjalom dat niet weet. Meer dan 50% van deze kinderen gaan naar de praktijkschool.
Ik zou even verder rondvragen op school. Maar ik heb begrepen dat de "oude" garde van Sjalom er niet meer is, dus is er ook
veel kennis verloren. Jammer.

Maar ik zou je aanraden om naar de info avonden van beide scholen te gaan.

Dat gaan ze ook doen hoor..maar zijn moeder wilde die school niet De Faam vanwege verhalen...maar info verzamelen of verder vragen dan je neus lang is enz...tja dat is niet aan de orde voor haar dat is te moeilijk vandaar dat ik ook ff aan het rondstruinrn ben gegaan....

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:20

xan schreef:
Nicole1995 schreef:

Nee, ik woon in Wormer en Joline gaat op de fiets naar Assendelft.

Ze hebben overigens net een nwe school. Heel mooi.

Hoe lang fiets ze erover Xan?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:22

Wat is er mis met de Faam dan ??
Weinig denk ik. Op een praktijkschool zitten nu eenmaal kinderen die vaak anders zijn dan anderen. Wellicht zijn deze kinderen ook wat heftiger in hun pubertijd. Maar ik kan je vertellen dat het daar een stuk rustiger is dan op Sjalom.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:23

xan schreef:
Wat is er mis met de Faam dan ??
Weinig denk ik. Op een praktijkschool zitten nu eenmaal kinderen die vaak anders zijn dan anderen. Wellicht zijn deze kinderen ook wat heftiger in hun pubertijd. Maar ik kan je vertellen dat het daar een stuk rustiger is dan op Sjalom.

Heeft Joline ook op Sjalom gezeten dat begrijp ik uit je verhaal.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:23

Nicole1995 schreef:
Hoe lang fiets ze erover Xan?

20 -- 25 minuten (als ze de brug en het spoor niet tegen heeft)

Is goed te doen hoor, netjes over het fietspad langs de provinciale weg.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:25

Ik weet niet wat er mis is,Hoor net dat Youri zegt dat weten we niet...dit is ook typisch zo iets van BLOND zo gaat dat altijd hoor als wij info krijgen of wat dan ook van haar ...je word er zo moe van...