Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Annie_ schreef:Zoo op verzoek wat fotos gemaakt![]()
Ze zijn uhuh... heeel moooooii!!!:P
Vooral vergeleken jullie fotos![]()
Lekker aan het eten( zoals altijd
)
Ze had heel veel zin om met me mee te gaan ! uuhh Niet dus
Naja dan maar even om me heen kijken en toen ondekte ik iemand
Meet Mr. Haas
Na het rijden helemaal uitgeput!
Maar ze kan nog steeds eten
En heel eventjes vrolijk kijken
Emmaa_ schreef:Wat het probleem is? Sorry hoor maar mijn naam wordt gebruikt onder foto's die door andere mensen gemaakt zijn... Ik vind het inderdaad jammer dat ze er zo licht over denkt. Maar inderdaad, met een witte kwast is het probleem opgelost, het gaat mij alleen om mijn NAAM, die onder foto's staan die ik niet gemaakt heb.
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Wat het probleem is? Sorry hoor maar mijn naam wordt gebruikt onder foto's die door andere mensen gemaakt zijn... Ik vind het inderdaad jammer dat ze er zo licht over denkt. Maar inderdaad, met een witte kwast is het probleem opgelost, het gaat mij alleen om mijn NAAM, die onder foto's staan die ik niet gemaakt heb.
Lezen is ook een vak apart..![]()
Ze reageert op Jane en zegt dat ze het probleem ook niet snapt (dus waarom melanie het niet weghaalt, want je kan het zo makkelijk weg halen)..

Astor schreef:Goede avonddd!
Iris zat je nou vanmiddag in je broodpakkie achter de kassa samen met camilla?
Anna: Jastrade ziet er echt veel beter uit!
Maar met de mensen wordt het steeds gezelliger
Wat dat betreft is tot sluit toch wel leuk
Liisette_ schreef:Ging het wel een beetje goed achter de kassa?
Morgen om 8uur beginnen!
En zaterdag van 12 tot 16 en daarna weer om van 6 tot 7 balansen!
Ik ga nu slapen..Anders ben ik morgen echt kapot..
TRUSTEN
Maar dat terug tellen is MOEILIJK
Pff niet normaal

haha
Zaterdag weer een lage dag! Van 7 tot 17..
Misschien zie ik je dan nog wel
.Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Wat het probleem is? Sorry hoor maar mijn naam wordt gebruikt onder foto's die door andere mensen gemaakt zijn... Ik vind het inderdaad jammer dat ze er zo licht over denkt. Maar inderdaad, met een witte kwast is het probleem opgelost, het gaat mij alleen om mijn NAAM, die onder foto's staan die ik niet gemaakt heb.
Lezen is ook een vak apart..![]()
Ze reageert op Jane en zegt dat ze het probleem ook niet snapt (dus waarom melanie het niet weghaalt, want je kan het zo makkelijk weg halen)..

Zal zondag worden denk

Eerst even aan haar gangen gewend, die draf is echt geweldig gewoon! Ging nog niet heel erg goed maar dat vergeef ik mezelf
Nieuw paard, ook nog eens maar een half uurtje dus niet wat ik had verwacht, volgende keer beter
Die galop vind ik juist heerlijk zitten
Ook een galopoefening gedaan. Ze viel er een paar keer uit omdat we een kleine volte moesten rijden en ik haar niet genoeg doorreed, maar ik kreeg haar er zo weer in. Heeeerlijk beest!

.
.
. 
!
Liisette_ schreef:Waarom moeten broodmeisjes eigenlijk ook kassa leren?
Maaikeee schreef:Succes vanavond Manon!
Anna, Jas ziet er goed uit! Leuke foto's!
Lisette, ik denk dat een aantal mensen uit de winkel ook kassa moet kunnen draaien, aangezien het soms (bijv. zaterdagochtend) opeens heel druk kan zijn, en er dan nog niet genoeg mensen zijn bij de kassa, zodat mensen uit de winkel(Van bijv. het brood) even bij kunnen springen!
En het lijkt me sowieso leuk voor Iris voor de afwisseling af en toen! Maar die keuze is aan haar
Lekker releaxd, niet de heletijd iemand die mee kijkt hoe je je dingen doet enzo
Heeeerlijk.. Haha Maar misschien dat als ik het eenmaal door krijg, dat kassa draaien, dat het inderdaad wel leuk is voor de afwisseling. Misschien
Veel mensen hebben het al ingeleverd. Het zou leuk zijn als de rest het ook zo snel mogelijk doet! Ik zal de rest ook nog even een PB sturen ter herrinering