ATE schreef:wat een gezeur om foto s te laten maken zeg voor je paspoort vanmorgen moest ik laten maken voor i d kaart heb ik nodig voor nieuwe hyp had iets mijn mond open dat mocht niet dus weer nieuwe gemaakt
winnitou schreef:Floris heeft 3x nieuwe pasfoto's moeten laten maken en die van Rowan zijn ook al eens afgekeurd (heb ik niet overlaten doen). En maar heen en weer blijven rijden naar de fotograaf. De meeste fototgrafen hebben wel de service om ze gratis opnieuw te maken maar het kost toch een hoop tijd. Toch maar een burka aan dan maakt het niet uit of je mond open of dicht is, Ook hierbij zijn je oren niet te zien (Wordt ook vaak op afgekeurd) maar dan moet nog steeds de achtergrond kleur goed zijn en je moet je ogen wel open hebben.
ATE schreef:ze hebben gelukkig zo n foto kassie op gemeente huis staan
Volgens mij keuren ze die juist meestal af. Buiten het gemeentehuis is in zo'n paviljoen ook een die foto's maakt .

Alles goed ????
, nu dus wachten of ik misschien wordt uitgenodigd voor een gesprek. Zou leuk zijn. 16 uur secretaresse, op maandag en dinsdag en nog vlakbij ook !

. Jij weet het mooi te brengen. Nu heb ik nog een reden om niet te starten bij Veldt
.