Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
, en sta ik weer lekker bovenaan

zucht mooie film..

)
ktink schreef:Ik moest vanochtend eerst naar school om een paar toetsen in te halen (2x scheikunde en 1x bedrijfsadministratie)
Maargoed, als ik klaar was zou ik direct doorgaan naar stage.
Komen ze net naar me toe, ja we gaan zo een fotoshoot doen voor het foldertje van school.
Want we willen over 2 jaar een paardenhouderij opleiding gaan introduceren, dus daar moeten we een paar leuke foto's voor hebben...
Nu moet ik dus op de foto en kom ik straks met me kop in al die folders
Lijkt mij echt super gaaf hoor!

naath schreef:Het ziet er naar uit dat ik niet over ga, en volgens mij had me vader gezegd dat ik dan niet naar het Reelaer mag volgend jaar .. dus ik hoop dat als hij dat heeft gezegd, dat hij dat al is vergeten !
Maarja, nog 4 weken en 6 dagen voor mij haha

ktink schreef:Dus ik ben nu op school aan het wachten.. wachten.. wachten.. tot 1 uur
Hilde_q schreef:leuk toch katinka![]()
Nieuwe ava iris ?
Je ziet alleen niet zo goed dat het 'lijstje' voetballetjes zijn
naath schreef:Gefeliciteerd !
En sja, heb wel wat op school gedaan maar blijkbaar niet genoeg. Komt ook omdat ik in de onderbouw nooit wat heb hoeven doen en nu in 4havo dat toch andere koek is. Die fout heb ik te laat in gezien en dan krijg je dit ..
Ach tegen die tijd praat ik me papa wel om, van kijk pap wat een mooi rapport (even góed fotoshoppen, haha) ik mag nu toch wel weer dit jaar op trektocht, tochh.. pappie
)