Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:43

Ja die is echt heel mooi, maar dat zal wel niet voor weinig mee naar huis mogen!

haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:56

Cassidy schreef:
D'r gebeurt gewoon weinig schokkerends bij ons op stal.
O, en die Paint waar ik het over had staat bij kennissen op stal, beauty van een dier, een nakomeling van Colored Colonel B.

Moet je hier even kijken:

http://www.eifelgoldranch.com/

En dan onder stallions.

Ben daar eens geweest, wat een prachtige stal! En wat een land hebben ze! We komen regelmatig langs Montenau via Waimes. Het is er enorm Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:34

Almost naar huis Gaaaap

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:44

Vakantie... Lovers

Morgen moet ik om 8 uur autorijden en ik wordt elke maandag op stal gedumpt om te helpen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:00

Wow vroeg zeg, bij mij ging de wekker om 8u vanmorgen Nagelbijten / Gniffelen Leuk dat je alle maandagen gaat helpen. Stace is trouwens echt antiroze geworden, gisteren hebben we je staartzak weer uit de wei gevist Clown

Was een lekker avondje gisteren. Ook lekker gelest, ook wat tips gehad van Angelique die erg hielpen om achterwaarts te verbeteren! Was alleen erg benauwd, heb op een gegeven moment mijn cap af gezet want het werd me iets te warm Lips are sealed (ooooeeeh wat ben ik nu hypocriet en slecht bezig)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:09

Ik reed woensdagmiddag met cap op Stace, m'n hoofd ontplofte bijna... Huilen van het lachen

Wat raar van die staarzak trouwens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:18

Idd, dat gevoel had ik dus ook.

Haha er zit gewoon een staartzakkenmonster in de wei, die leeft op staartzakken Bloos!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:32

Ok ok, ik geef het toe. Ik vind het zo zielig dat ze de hele tijd eruit ziet als een barbiepaard, dat ik speciaal voor mijn werk die staartzak er af haal. Sluipend met mijn bivakmuts, tijgerend onder de draden door, en dan in vliegende vaart er vandoor met mijn wonderbaarlijk snelle seat ibiza. Stofwolken achterlatend in het pittoreske starnmeer.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:06

Stofwolken met dit weer? Dát vind ik knap. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:12

Haha ja wat een kl*teweer Nagelbijten / Gniffelen Geef mij maar dat weer van gisteren hoor. Ik hoop niet dat Whis haar landje weer aan het omploegen is, ze haat die regen Lips are sealed

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:14

het was ook gisteren, niet vandaag... vandaag had ik er geen zin an. ha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:16

Aha, dus vandaag heeft ze haar staartzak om? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:22

Zo te zien komt er behoorlijk wat onweer aan: [LZP] Onweert het bij jullie ook zo??

Ik hoop dat het op tijd weg is voor vanavond Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig hebben we een binnenbak, kunnen we stof-indiaantje spelen. Dinsdag zagen Rhea en ik er niet uit na een uur binnenbak, onze truien en broeken zaten onder het stof. En mijn zadel leek alsof ie antiek was Huilen van het lachen

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:39

wordt daar niet gesproeid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:49

's Zomers rijden we er eigenlijk nauwelijks in, er wordt wel gesproeid. Denk dat er vandaag wel gesproeid voor de zekerheid ivm dit regenachtige weer.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:34

ik vin em zo ver in de winter, paasei wat is het daar koud op dat pad!

haha, ik ben een watje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:38

Achjoh, daar wen je wel aan Ja Des te warmer en aangenamer het is het als je eenmaal in de binnenbak bent! Het is alleen écht niet leuk als de hagel tegen je kop komt met wind tegen. Thank god voor de cap Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:43

Ja Cap is ook regenbestendig Huilen van het lachen

Btw, waar komt 't woord onwijs vandaan? Las net nog "onwijs leuk", dat slaat eigenlijk toch nergens op? Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:53

Haha achja, waarom noemen we iets 'vet' als we iets leuk vinden? Clown Niet teveel stilstaan bij woorden, soms heb je zelfs de slappe lach bij bepaalde woorden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:05

Net zo met het woord geweldig. Ik had een collega die van oorsprong Duitser is, en die kon er maar niet bij waarom ik iedere keer met geweld kwam (Geweldig is geloof ik mijn stopwoordje).

Moest wel erg lachen om het verhaal van Essie, zag het al helemaal voor me.

Trouwens Suus, is Stacey zo wild dat jullie haar met zijn drietjes uit het land moeten plukken? Zag jullie maandag van de paddocks komen, je vader, je zus en jouw, met maar 1 paard mee?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:13

Stace? Wild? De kans dat ze wegvliegt is groter dan de kans dat ze zich niet laat pakken... Paps en Angela willen constant 't weilandje bekijken en helpen met mesten en water geven enzo. Lachen

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:17

ik heb haar nou twee keer van dat landje gehaald, maar ze doet nog net niet zelf haar halster om... braaf ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:27

Wel leuk dat Missy achter Stace staat. Gisteren hadden we er geluk mee, ik stond samen met Nita te wachten want er stonden nog 3 paarden. Maar degene op wie we stonden te wachten had niet begrepen dat ze nog mee moest helpen Clown Dus hebben we Stace en Missy samen meegenomen en Twissy alleen. Heel handig die paarden met wie je samen kan lopen Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:32

Halster? Mijn paard heeft geen halster nodig... Clown (wandel de laatste tijd wel 'ns zonder halster, omdat ik vind dat ze dat ook moet kunnen, gaat onwijs goed Go jij! Go jij! )

Ja leuk he, volgens mij vind Stace 't zelf ook leuk dat d'r voormalige paddockmaatje dichtbij staat. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:37

*LOL* Is idd erg leuk voor ze! Haha Stace is echt cool, zonder halster meehobbelen!