Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:D'r gebeurt gewoon weinig schokkerends bij ons op stal.
O, en die Paint waar ik het over had staat bij kennissen op stal, beauty van een dier, een nakomeling van Colored Colonel B.
Moet je hier even kijken:
http://www.eifelgoldranch.com/
En dan onder stallions.

Leuk dat je alle maandagen gaat helpen. Stace is trouwens echt antiroze geworden, gisteren hebben we je staartzak weer uit de wei gevist
(ooooeeeh wat ben ik nu hypocriet en slecht bezig) 

Geef mij maar dat weer van gisteren hoor. Ik hoop niet dat Whis haar landje weer aan het omploegen is, ze haat die regen
Gelukkig hebben we een binnenbak, kunnen we stof-indiaantje spelen. Dinsdag zagen Rhea en ik er niet uit na een uur binnenbak, onze truien en broeken zaten onder het stof. En mijn zadel leek alsof ie antiek was
Des te warmer en aangenamer het is het als je eenmaal in de binnenbak bent! Het is alleen écht niet leuk als de hagel tegen je kop komt met wind tegen. Thank god voor de cap

Cap is ook regenbestendig
Niet teveel stilstaan bij woorden, soms heb je zelfs de slappe lach bij bepaalde woorden. 

Dus hebben we Stace en Missy samen meegenomen en Twissy alleen. Heel handig die paarden met wie je samen kan lopen

(wandel de laatste tijd wel 'ns zonder halster, omdat ik vind dat ze dat ook moet kunnen, gaat onwijs goed
)
Is idd erg leuk voor ze! Haha Stace is echt cool, zonder halster meehobbelen!