Tja maarja, dat zat er eigenlijk ook al wel aan te komen. Het was een paard van Marcel en hij kwam eigenlijk op de manege als leasepaard. Toen Larissa hem niet meer wilde leasen ging hij de manegelessen maar in zodat hij wel gewoon aan het werk bleef...
snap best wel dat je het jammer vindt hoor Liesje:) Klopt, hij wordt nu nog gehuurd door een mevrouw maar die rijdt er woensdag voor het laatst op. Dat lijkt me echt superkl*te als je een paard huurt en dan vriendelijk wordt verzocht om hem af te staan. Al weet je dat zo'n paard ook weer verkocht kan worden, het blijft cru he...
Ik moet nog ff kijken of sieb mee gaat woensdag.. want me vader is er niet.. en ik red t niet om eerst thuis paard te halen en dan vanuif huis naar heerenveen en da naar gorredijk.. dus moet nog ff zien hoe k t ga fixen...
@ Lot & Lies: het wqordt vanavond half 8. Want ik moet tot 6 uur lesgeven.. dan snel naar huis Sieb halen.. en dan naar Gorredijk crossen.. Dus hoop dat ik het allemaal ga redden..
maar Lies we halen jou wel op van t station.. want met de bus is t niet echt te doen volgens mij?
Lot: kan jij naar mij toekomen thuis? want ik red het neit om eerst nog langs Zwolle te gaan.. dat scheelt me toch een kwartier..
Haha je hebt gelijk! Mja dat heb ik eigenlijk bijna altijd met zulk soort dingen.. dan maak ik me er HEEEEL druk om.. en uiteindelijk valt het gewoon mee
Jaaa eindelijk! Gefeliciteerd. Geniet er maar van:D
Jolien87
Geplaatst: 07-03-10 13:38
Hoe schattig, had een videoband gevonden van mijn 3e rijles en nog een paar lessen daarna. Echt grappig om te zien hoe dat allemaal begon toen:P Gelukkig is er wel een verbetering te zien als ik kijk hoe het nu is;)
Vraagje he: ben bezig met de theorie voor het rijbewijs. Nu staan de begrippen soms nogal scheef beschreven.
Bij de personenauto staat het volgende: een motorvoertuig op vier of meer wielen, niet zijnde een landbouw- of bosbouwtrekker, een gehandicaptenvoertuig, of een vierwielige bromfiets, ingericht voor het vervoer van personen, met niet meer dan acht zitplaatsen, de bestuurder niet meegerekend of een kampeerauto: in ieder geval wordt als personenauto aangemerkt een voertuig dat blijkens het afgegeven kentekenbewijs als personenauto is aangeduid.
Nu is voor mij dus niet duidelijk of het stukje 'ingericht voor het vervoer van personen, met niet meer dan acht zitplaatsen' WEL of NIET duidt op de definitie van een personenauto. Snap dr niks van. Kan iemand helpen?:P
INgericht voor het vervoer van personen slaat wel op de personenauto.. maar dan mogen het niet meer dan 8 zitplaatsen zijn want wordt het een busje ofzo..