Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:45

Oh, wat jammer Tineke Scheve mond

Fen, ik zat te denken.. als je pas zo laat in Deventer bent, zitten we denk ik op zijn vroegst om 17:00 op het paard, en dat is eigenlijk te laat. Ik bedoel, als we 1,5/2 uur willen rijden zijn we niet voor het donker thuis en na 17:00 nog paarden meenemen ziet Jannette denk ik niet zitten Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:44

da's inderdaad heel erg waar Tessel. Verdorie, lampjes omdoen is ook niet echt optie he. Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen
Verdorie, kan overigens wel op tijd weg bij mijn werk. Dat vind ik sowieso wel fijn, Lamoen of geen Lamoen. Ik vraag me nog steeds af of we niet een keer zondag paardjes mee mogen nemen, maar ... zit er denk niet in. Zal k toch Jannet even bellen?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 18:05

Dat zal er niet in zitten nee
Heb trouwens net met Mariska afgesproken dat we 's middags gaan, tijd weet ik nog niet. Lachen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 09:32

Volgens mij rond een uur of 1... Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 10:01

Ja, klopt, heb onderhand wat terug Knipoog
*kijkt de laatste keer alles door voor haar tentamen.. ooooojee Nagelbijten / Gniffelen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:32

Succes anne!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 10:55

Dankje, dat zal ik nodig hebben.
Echt, ik dacht dat eindexamens erg waren Huilen van het lachen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:32

Ik denk niet dat ik mee ga zondag. De tijd is voor mij niet zo handig en ik ben er ook nog niet voor mijzelf uit of ik wil rijden op zondag...

@Annemarie: suc7

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 19:01

Jammer Marianne, maar wel begrijpelijk, volgende keer beter Lachen

Tentamen ging voor mijn gevoel wel redelijk, zaten alleen wel wat dubieuze vragen tussen dus het wordt afwachten Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 08:15

Spannend hoor, ik ben zo blij dat ik dat nooit meer zal doen...

Het wordt morgen niet echt mooi weer... Boos!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 11:33

Nee, ik zag het ook al... Duimen maar Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:05

en... zijn jullie nog geweest?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 19:17

Ja, we zijn nog geweest Ja
Bijna niet, maar toch wel. Clown
Mariska belde al op of we nog wilden gaan, en toen hadden we zoiets van we wachten eerst even af en dan kijken we weer hoe het gaat met het weer. Echter, toen keken we op buienradar en daar was de verwachting dat het om 1 uur droog zou zijn. Dus wij weer Mariska bellen en zijn direct vertrokken.
Bijna de hele rit lang was het zo goed als droog, alleen het laatste stuk in het bos + terug regende het toch nog behoorlijk hard. Oh, en Fenn bevroor Ja Ik niet, want ik had een hobbelpaard Clown
Goed, dat heeft even wat uitleg nodig. Fenn reed op Jelmer =paard=groot, ik op Amarant =hafje=klein=drammerig&dribbelig&hobbelig (?). Dat ging vrij goed, behalve dat de remmen niet helemaal functioneerden af en toe. Nagelbijten / Gniffelen (En we gingen harder, en harder, en harder.. ) Ook wilde Amarant het liefst hard, dus die heb ik een aantal keer in de kont van Jelmer geparkeerd. Naarmate we verder gingen en ze moe werd ging het echter steeds relaxter. Haha! Jelmer was heel braaf, alleen als z'n kop d'r op ging dan was het zoeken naar de rem. Verder nog bijna tegen een groep wandelaars opgeknalt, en een paar keffertjes tussen de voeten gehad. Maar we zijn toch blij dat we toch nog een lekker buitenritje hebben kunnen maken. Fenn had vooral het bos gemist, ik vooral het rijden opzich, echt, ik heb heimwee Huilen
Maar nu moeten we de trein gaan halen, dus aufwiedersehen en we vertellen nog wel verder enzo over de rest van het weekend. Doei!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:59

Heej Annemarie,

Super dat jullie toch nog geweest zijn. Amarant is inderdaad een heerlijk eigenwijze hobbelhaflinger... Heel wat anders dat de Lamoen paardjes, maar waarschijnlijk wel leuk voor de afwisseling. Fijn dat je lekker hebt kunnen rijden!!!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 12:03

Ik heb spierpijn, niet te geloven Nagelbijten / Gniffelen Clown
Net eerste college wiskunde gehad, het duizelt me nu al Nagelbijten / Gniffelen
En er maar op hameren dat we eerst fatsoenlijk moeten leren rekenen voordat we verder kunnen, nou, ik kan niet rekenen maar ondertussen moet ik wel verder Scheve mond
Dat wordt hard oefenen...
Vanmiddag celbiologie, ben benieuwd.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:57

Wiskunde Ach gut

Ik heb echt een heel lekker weekend gehad. Buitenritje was, zoals Annemarie al schreef, fijn Lachen Ik had het bos echt wel een beetje gemist, heb nu ook niet alle paadjes meegepikt, maar toch weer beetje opgesnoven Knipoog Jelmer was een fijn paard, ik kon volgens Mariska het beste met hem voorop gaan en dan wilde hij toch wel graag telkens wat harder, dat was even rijden (het was ook echt een 'paard' en zette zijn hals erop en dan had je zomaar niets meer in je handen), maar ging toch ook wel heel fijn Ja Klein rondje bos gedaan, Snelwegpad, km-pad, heidepaadje, rechtdoor bij koeienpadsplitsing, naar rechts langs mais en camping, berm, rechtdoor richting kruising en weer naar huis. Was qua paard inderdaad totaal wat anders dan de Lamoenpony's, was nu wel even iets meer bezig met paardrijden dan als je met die pony's naar buiten gaat Knipoog
Film was trouwens ook leuk, Ja en Almelo was beetje stil (hihi) ,maar wel gezellig Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 19:12

Een beeeetje stil ja Clown
Denk je ga je eens uit, is er om kwart over 12 nog geen kip Huilen van het lachen
Maargoed, toen thuis Sweeney Todd gekeken, die ineens een beetje simpel leek, maar die ik toch wel leuk vond om weer te zien Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:38

Ja, hebben we toch weer Johnny horen zingen Haha! Clown

Trouwens, was alsnog vrij laat thuis. De trein had een Wild Zwijn aangereden Ach gut en zo stond ik ruim een half uur of drie kwartier stil en werd ik uitgelaten op Amersfoort: trein ging niet meer verder. Toen een trein gepakt naar Schiphol die meteen zou vertrokken, bleef die wachten om een goede aansluiting te verzorgen Clown Nouja, ik kwam toch thuis Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 20:51

Ahw, 't is toch wat met al die aanrijdingen, eerst het arme waterhoentje, nu meneer wild zwijn Huilen
Ik was, ondanks dat een conducteur de halve coupe liet schrikken door te zeggen dat de trein niet in Ede-Wageningen zou stoppen en dat ook gewoon volhield totdat we wel stopten, dus gewoon op tijd thuis Ja
Kwam op station Deventer het meisje tegen waar ik meestal samen mee reis, en nog 2 anderen die ook richting Wageningen gingen waar we tegenover belandden. Lachen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:47

Haha nee in Almelo begint het uitgaansleven pas om 1 uur ongeveer Tong uitsteken

Pff die treinen ook, Arm zijntje
Dus jullie zijn allebei op bestemming gekomen haha

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:43

Rustig hier.... Niemand meer wat te vertellen? Geen spannende dingen meegemaakt?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:59

inderdaad rustig hier.

Ik heb niet zo heel veel spannende dingen meegemaakt. Deze week heb ik tentamens. (Zoals ze dat zo mooi noemen...) en moet ik dus hard leren. Mis de motivatie een beetje, dus gisteravond toch gezellig met een vriendin wat gedronken en de lama's gekeken Schijnheilig
Ik ga trouwens naar de Lama's, volgende week maandag Haha! en ik ga naar Maria Mena (Woensdag, midden in mijn Proefwerkweek, heerlijke planning, maar zo leuk Lachen ). Dat voor iemand met een krap budget, ja ik weet het, maar mijn salaris is net gestort. Dus nu kan het nog Clown Geld, geld!

Verder gebeurt er dus weinig... Hoe is het met de rest hier? Tessel heeft het druk, met zwemmen las ik (hihi, fanatiek hoor Tessel Lachen ) en met studie afronden? Hoe gaat het met Imke? en Annemarie jij had je studieverenigingweekendintroding, hoe was dat?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 12:15

Leuk, maar vermoeiend.. meer komt er momenteel niet uit mij Gaaaap

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:22

En, al beetje bijgekomen?

Tentamen 1 zit er nu op. Zo scheikunde doen en ik ben er even op uitgekeken. Motivatie zit op nul, ik hoop dat het nog wat wordt Nagelbijten / Gniffelen

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:19

Hi Dames,

Heb niet echt wat te vertellen eigg..
Maar dacht ineens Weten jullie wel dat Pauline vandaag jarig is??

Grtjss Tineke