Ja, we zijn nog geweest 
Bijna niet, maar toch wel. 
Mariska belde al op of we nog wilden gaan, en toen hadden we zoiets van we wachten eerst even af en dan kijken we weer hoe het gaat met het weer. Echter, toen keken we op buienradar en daar was de verwachting dat het om 1 uur droog zou zijn. Dus wij weer Mariska bellen en zijn direct vertrokken.
Bijna de hele rit lang was het zo goed als droog, alleen het laatste stuk in het bos + terug regende het toch nog behoorlijk hard. Oh, en Fenn bevroor
Ik niet, want ik had een hobbelpaard
Goed, dat heeft even wat uitleg nodig. Fenn reed op Jelmer =paard=groot, ik op Amarant =hafje=klein=drammerig&dribbelig&hobbelig (?). Dat ging vrij goed, behalve dat de remmen niet helemaal functioneerden af en toe.
(En we gingen harder, en harder, en harder.. ) Ook wilde Amarant het liefst hard, dus die heb ik een aantal keer in de kont van Jelmer geparkeerd. Naarmate we verder gingen en ze moe werd ging het echter steeds relaxter.
Jelmer was heel braaf, alleen als z'n kop d'r op ging dan was het zoeken naar de rem. Verder nog bijna tegen een groep wandelaars opgeknalt, en een paar keffertjes tussen de voeten gehad. Maar we zijn toch blij dat we toch nog een lekker buitenritje hebben kunnen maken. Fenn had vooral het bos gemist, ik vooral het rijden opzich, echt, ik heb heimwee 
Maar nu moeten we de trein gaan halen, dus aufwiedersehen en we vertellen nog wel verder enzo over de rest van het weekend.