Pepster was vandaag erg vrolijk!
Mijn bolletje:
Ze zag de stalkat wegrennen volgens mij..
Peet: mooi hoor die dekjes!! maar de BR event vind ik toch iets meer hebben..> zijn toch nog net wat stoerder.. ik houd van chique, maar niet overdreven.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
casjuh schreef:Pluutje schreef:Ook welkom!! Over welke eigenaar heb je het? Niet de huidige denk ik of wel? (lijkt me al een tijdje geleden dat je daar stond)
klopthet gaat om de vorige eigenaar met die friezen (ga geen namen noemen). Ik stond daar rond augustus 2004 en ben half oktober naar amstelhoeve gegaan

hmm, ik weet in iedergeval wel dat ik voor mn werk begint al ben om de keuken op hol te brengen

haha we hebben een nieuwe naam gekregen 

ik stond 2 weken tegenover je met mijn andalusier hengst. je rijd op een boomloos zadel toch? wat zonde dat je er 1 moet wegdoen. dus de zwarte hou je en die bruine gaat weg?
Wel om bepaalde redenen hahahaha. Veyton moet gewoon nog veel bespiering krijgen en ik hoorde laatst een meisje die al 4 zadels verder was in anderhalf jaar! Doe ik het toch goed met 1 zadel 

casjuh schreef:volgens mij sta je nu in een loopstal of niet?!
Tenminste... ik heb een andalusier genaamd alano gezien toen ik veyton aan het uitstappen was door de paardjes heen.
Ja ik rij boomloos en bitloosWel om bepaalde redenen hahahaha. Veyton moet gewoon nog veel bespiering krijgen en ik hoorde laatst een meisje die al 4 zadels verder was in anderhalf jaar! Doe ik het toch goed met 1 zadel
Misschien ga ik ook in een loopstal staan als pascal weg is. Veyton moet iets te doen hebben en die kast in die luxe box is wel zéér verleidelijk hehe maar zo'n uitloopstal lijkt me voor veyton toch leuker.