DenK4ever schreef:Pfffff. de ongeruste moeder is gerust gesteld :p
Ze hebben Sky van top tot teen onderzocht en hebben niks kunnen vinden. Het heeft in ieder geval niks te maken met zenuwen of gewrichten, want dat was allemaal goed. En dat is al een pak van mijn hart zeg.
Ze kunnen dus niet precies zeggen wat er vanmorgen aan de hand was.. alleen dat ie wel erg hard gegroeid is en dus vermoedelijk nu al (wat redelijk vroeg is) last heeft van groei stuipen waardoor zijn lichaam niet helemaal doet wat Sky wil.
Het gaat in ieder geval helemaal goed komen met mijn kindje
@ Iris: Springen ging ook wel lekker! Jammer dat we niet zoveel hebben gesprongen want ik voelde me wel goed op Rox!
Maar door andere dingen zit ik niet zo lekker in mijn vel en toen Leonie heel lief tegen me doen en toen werd het me allemaal even te veel, wat ben ik ook een muts he![]()
Ik moet jullie trouwens nog wat vertellen...
Volgende week spring ik nog mee... en dan 5 weken even niet![]()
Door verschillende omstandigheden trek ik het even niet en heb dus (moeten) besluiten om even een break in te lassen....
Maaaaaaaar het goeie nieuws is... dan kan ik wel een keer stiekum komen kijken met Sky
Hea jakkieee.. Echt jammer! Maar hopen dat het na je break weer beter in je vel zit!

wel jammer, kon wel wat mensen gebruiken..
Valentino is vandaag in de stapmolen geweest dus dat is ookalweer heel wat !