en die stoet avondvierdaagse kinders loopt nog steeds! Zag net al wat kindjes voorbij lopen, poosje nie opgelet en nu nog steeds die stoet! Wel lang dit jaar.. óf der zit een enorm gat tussen 
*ja praat vrolijk verder tegen mezelf
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en die stoet avondvierdaagse kinders loopt nog steeds! Zag net al wat kindjes voorbij lopen, poosje nie opgelet en nu nog steeds die stoet! Wel lang dit jaar.. óf der zit een enorm gat tussen 

) En eh even denken, misschien Frankenstein of the Adams family hihi.
Ben ik benieuwd wie je graag in die outfit zou willen zien
haha
haha
Bling! Koop jij er anders ook 1 Cis voor uhm... Uhm.. uh
Jezelf? Stik hip!
Lekker in de zon in de tuin gezeten. Wel wolkjes zo nu en dan, en ook niet heel zomers warm, maar goed te doen.
Of zullen we Frankenstein maar gewoon thuis laten dit keer

Maar als t maar helpt he! En jammer dat Wilco misschien moet overwerken morgen, dan gaan we snel een andere x naar t strand!
Ik had geen last van mn voeten, maar ik heb nog wel steeds spierpijn in mn bovenbenen aan de achterkant. Maar dat had ik dinsdagochtend al van t tuinieren, dus das niet van t lopen. Heb het er dus niet uitgewandeld...
Die frontriem is echt afschuwelijk
En die apen: nou nee! Heb al 2 doldwaze katten, das ook al genoeg!
En in de Mac konden de kids het weet niet laten alle aandacht naar zich toe te trekken..hoop maar niet dat ze denken dat t mijn kinders zijn...
Al was dat niet echt te bedoeling geloof ik... Als het water een beetje ge-aclimatiseerd is wil ik ook nog wat kleine visjes erin!
Ik doe niet anders dan het paardoestopic in de gaten houden :p maar er waren niet echt posts om op te reageren en op het moment maak ik zelf ook niet veel mee haha. Ik kan jullie wel een uitgebreide beschrijving van het plafond geven?
OMG die is echt dom gewoon haha! Ben erg benieuwd naar je tuintje. Je moet snel eens foto's posten!
Even geen tijd gehad om te reageren!
Leren ze vanzelf af haha!
Wel tof dat je het zo leuk met je ouders hebt gehad! Zijn ze weer veilig naar huis?
...

) maar dat zal wel meevallen, aangezien zn broer ook stik lief is! Ben echt wel benieuwd hoe hij is, of hij er echt zo op lijkt en.. en... en 
)

Ik zat naast dé Orson! *bewonder*

. Jury had erbij geschreven: "Knap dat je zo ver gekomen bent. Maar je voldoet niet geheel aan het scala van bladzijde 16". 

Wij zitten hier in de regen!
(en niet stiekem Greys opzetten!!)
Dacht: ik naar de kapper..zij ook! Morgen weer les: hoop op droog weer
t schijnt ook best wel van de foto's af te stralen dat t een gezellie feest was
Dus das ook mooi dat dat zo goed op de foto overkomt
Baal alleen nog wel een beetje van de kwaliteit. Dus ik stel voor: ook filmster groepsfoto's op t strand

Maar gelijk heb je hoor: eerlijk alles delen! Dus ook samen naar de kapper! 

voicenel schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAh greys anatomy komt helemaal niet vanavond!![]()
![]()
)
Ik heb door het vele liggen een slijmbeursontsteking in mijn heup gekregen. Joepie! Normaal gesproken krijg je daarvoor injecties maar ik ben zwanger dus mag niks haha! Dat wordt weer vrolijk naar de fysio gaan!