manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 19:21

*stooooeeeet*

Bloos! en die stoet avondvierdaagse kinders loopt nog steeds! Zag net al wat kindjes voorbij lopen, poosje nie opgelet en nu nog steeds die stoet! Wel lang dit jaar.. óf der zit een enorm gat tussen Vork

*ja praat vrolijk verder tegen mezelf Ja

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:25

oeeh wat een práchtige frontriem Clown
ik kom wel even praten hoor Anne, heb alleen niet heel veel boeiends te melden. Behalve dat ik echt verschrikkelijk nieuwsgierig ben naar al jullie outfits als ik dat zo lees Haha!
Misschien zijn er wel een Brad en Angelina bij (met zwangere buik Tong uitsteken) En eh even denken, misschien Frankenstein of the Adams family hihi.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 19:44

Frankenstein? Clown Ben ik benieuwd wie je graag in die outfit zou willen zien Vork haha

Maar er komen foto's hoor Ja haha
Ik ben ook héél benieuwd naar iedereen!

Mooi hè! Pling Bling! Koop jij er anders ook 1 Cis voor uhm... Uhm.. uh Verward
Pling Jezelf? Stik hip!

Huilen van het lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:45

Nou eh tja misschien kun je de buurman uitnodigen om Frankenstein te spelen haha.
Wat voor weer is het eigenlijk bij jullie op dit moment, afgelopen dagen was het toch wat minder?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 19:49

Vandaag was het lekker hoor Ja Lekker in de zon in de tuin gezeten. Wel wolkjes zo nu en dan, en ook niet heel zomers warm, maar goed te doen.

Hihi, heb jij daar nog een geschikte buurman voor Bianz? Tong uitsteken Of zullen we Frankenstein maar gewoon thuis laten dit keer Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:35

Ja hallo, moeten jullie ook niet zoveel kletsen op een lange werkdag van mij he Tong uitsteken

Echt zonde voor Daniel Nel, hopelijk knapt ie gauw weer op..fijn dat het havermout heeft geholpen, kende dat overigens niet Verward Maar als t maar helpt he! En jammer dat Wilco misschien moet overwerken morgen, dan gaan we snel een andere x naar t strand!
Heej Marieke; jij ook hier Clown Ik had geen last van mn voeten, maar ik heb nog wel steeds spierpijn in mn bovenbenen aan de achterkant. Maar dat had ik dinsdagochtend al van t tuinieren, dus das niet van t lopen. Heb het er dus niet uitgewandeld...
Cis: leuke dingen met je ouders gedaan dus! Ben al weer benieuwd naar nieuwe foto's!
Anne: lekker in de zon gezeten vandaag? Ik vond het wel lekker buiten Ja Die frontriem is echt afschuwelijk *LOL* En die apen: nou nee! Heb al 2 doldwaze katten, das ook al genoeg!
Bianz: lekker met eigenwijze Janis getraind, die knol heeft wel weer praatjes nu ze beter is he Knipoog

Nou, ik ben fijn op kinderfeestje gweest, Carrousel was wel grappig, ik had gewonnen met kamelenrace Huilen van het lachen En in de Mac konden de kids het weet niet laten alle aandacht naar zich toe te trekken..hoop maar niet dat ze denken dat t mijn kinders zijn...

En nu ga ik finale peking express kijken Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:27

Waar is iedereen nu? Nors opkijken

Mn tuin is helemaal klaar Go jij! Go jij!
Lekker veel onderhouds-makkelijke dingen erin gedaan...ben geen echte tuinvrouw! Mn vijver zit erin en Bloem heeft m al ingewijd met een verfrissende duik Clown ROFL Al was dat niet echt te bedoeling geloof ik... Als het water een beetje ge-aclimatiseerd is wil ik ook nog wat kleine visjes erin!

En nu ga ik de rest van de middag lekker niksen Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:12

Hier ben ik Haha! Ik doe niet anders dan het paardoestopic in de gaten houden :p maar er waren niet echt posts om op te reageren en op het moment maak ik zelf ook niet veel mee haha. Ik kan jullie wel een uitgebreide beschrijving van het plafond geven?

Die bloem is echt een kneus he ROFL OMG die is echt dom gewoon haha! Ben erg benieuwd naar je tuintje. Je moet snel eens foto's posten!
De belastingcentjes zijn hier ook binnen dus de graszoden komen als het goed is binnenkort. Eerst het kamertje afmaken. We hebben hier in huis zo'n 15-20 dozen staan met meubeltjes en die in elkaar gezet moeten worden...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:23

En hier ben ik ook Lachen Even geen tijd gehad om te reageren!
Hihi moest zo lachen om je sms over Bloem; Gijs heeft het vorig jaar toen hij net naar buiten mocht ook een paar keer gepresteerd hoor, dus ik herken het helemaal Haha! Leren ze vanzelf af haha!
Jippie belastingcentjes? Hoop dat ik ze ook al heb! Wat een hoop meubels Kim! Ben echt benieuwd hoe het kamertje er uit gaat zien!
Ehm Cis, Frankenstein nodigen we niet hoor Knipoog Wel tof dat je het zo leuk met je ouders hebt gehad! Zijn ze weer veilig naar huis?
Anne, die blingbling frontriem is wel een beetje van de verkante keer voor Orson hihi! Of oeps... was dat misschien je verjaardagscadeau voor mij Tong uitsteken
Mariekje, ben zo benieuwd hoe het vandaag is!
Nel, hoe is het nu met Daniël? Alweer wat beter?
Bar, klaar voor je wedstrijd?
Heb al helemaal zin in morgen!! Voorbereidingen zijn in volle gang he Anne! Iedereen z'n outfit compleet?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:25

P.s Kims: onderschrift is weer aangepast hoor, voor ik weer op m'n kop krijg Tong uitsteken Haha!

Barbara_

Ik heb nog geen belastingcentjes Boos!...

Ik heb Sharon vanochtend helemaal gewassen, net mn laarzen gepoetst en mn spullen klaar gezet dus ben er helemaal klaar voor!

Woops ik heb nog helemaal geen outfit voor morgen, heb ook geen idee wat ik aan moet doen Boos!

Barbara_

Oehhh nog 1 weekje, gaaf joh!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 16:26

Nu nog maar 7 nachtjes slapen Haha!
Wat een weer he...we hebben net tussen de buien door een buitenrit gemaakt, maar alles was hartstikke nat!
Heb je nog een beetje ijsjes verkocht Bar? Clown

Zitten er nog leuke foto's bij Anne? Cool

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 16:40

Ja!!! Bijna Bianz Hyper!
Kom hem dan snel een keer bewonderen hoor! (en op afstand voorzichtig aaien en eens zien of ie niet stiekem heel gevaarlijk is Tong uitsteken) maar dat zal wel meevallen, aangezien zn broer ook stik lief is! Ben echt wel benieuwd hoe hij is, of hij er echt zo op lijkt en.. en... en Haha!

Zal eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen Thirz! Ben alleen wel verwend met de kwaliteit van de andere.. Deze heeft gewoon moeite met wat donkere ruimtes, dus zo heel geweldig zijn ze niet zegmaar. Maar t geeft een idee Knipoog
*gaat zich ff bezighouden met de foto's*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 17:56

Speciaal voor Cis, de outfits! (en ook een beetje voor Thirz en de rest natuurlijk Tong uitsteken)

La Bianca.
Afbeelding

The Anneminos!
Afbeelding

Thirzis Hilton
Afbeelding

Mariekol Richie
*tsja, belangrijke mensen zijn nooit vrij en altijd druk Tong uitsteken
Afbeelding

The famous Kimberley, Neline
Afbeelding

& Barbara
Afbeelding

En natuurlijk was Orson ook van de partij! Haha!
Afbeelding

ook Orsons staart vierde feest!
Afbeelding

Jaaaaa Hyper! Ik zat naast dé Orson! *bewonder*
Afbeelding

En toen bleek dat Orson de taak had de pakjes te verstoppen... Iets minder bewondering van mijn kant Vork
Afbeelding

Anne met het kado Haha!
Afbeelding

Bianz met een deel van t kado Haha!
Afbeelding

& natuurlijk dé details!
WC
Afbeelding

tafel poster collages Haha!
Afbeelding

en filmbekers, chipjes, popcorn en bitterballen
Afbeelding

beetje een beeld Cis? Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 17:59

hee Bianz.. waarom heb jij geen lief, schattig pakje naast je naam? Voelt zo allenig zo!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:05

Leuke foto's Annemijn!
Jammer idd van de kwaliteit!

Ik heb nog wat foto's van mn M2 debuut...

Gisteren mn M2 debuut... tijdens het inrijden liep Sharon heeeeerlijk! Ondanks dat het toch best heet was...
Eerste proef gereden, keertwendingen gingen niet zo netjes, maar toch niet echt grove fouten... kreeg ik 163 punten Boos!. Jury had erbij geschreven: "Knap dat je zo ver gekomen bent. Maar je voldoet niet geheel aan het scala van bladzijde 16".
Nouja... heb eerder het idee dat ze een haflinger gewoon niets vond, maargoed, kan het fout hebben!

Tweede proef ging eigenlijk hetzelfde als de eerste proef. Had gewoon lekker gereden en was echt wel trots op mn pony!
Voor die proef kreeg ik 174 punten en was ik 5e van de 11... Kortom; helemaal nog niet zo slecht!

Ik heb een paar foto's van het inrijden, helaas was de batterij nogal snel leeg...

Nu ga ik naar stal... lekker even een rondje buiten rijden met sharon...

Slapen in het zonnetje bij de trailer
Afbeelding

Rustig instappen
Afbeelding

Beetje soepel maken
Afbeelding

Travers
Afbeelding

Geld zoeken Knipoog
Afbeelding

Travers andere kant (teugels te lang)
Afbeelding

Actief drafje
Afbeelding

Stap
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 00:47

Hola chicas! Dat was nog eens een glamourfeestje Haha!
Jullie zagen er allemaal héél mooi uit met veel glitter en glamour. Vooral de rode loper is erg leuk. Ziet eruit alsof jullie een topavond gehad hebben met zijn allen, volgende keer ben ik ook weer van de partij!
Lomp van je jurering Bar, haflingers zijn hartstikke geschikt voor de M2, volgende keer heb je vast betere punten. Zolang je zelf maar tevreden was, das tenslotte ook belangrijk.
Hier gaat alles goed, afgelopen week was het prachtig weer dus heb lekker aan mijn kleurtje kunnen werken. Mijn ouders zijn ook weer veilig thuis en we hebben het heel leuk gehad met elkaar...
Hopelijk klaart het weer gauw op bij jullie!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:31

ohw gosh... Mijn hoofd is wel iets té vrolijk haha! Wel leuk hoor die foto's. Hebben jullie ook nog foto's gemaakt van het stappen?

@ Cis: zeg, hou eens op met berichten over goed weer Nors opkijken Wij zitten hier in de regen!

Ik vertoon ontwijkingsgedrag voor mijn huiswerk... Ik moet eigenlijk echt wel aan de slag maar op een of andere manier wil het maar niet lukken haha.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:46

Ik vind de foto's leuk, we waren lekker over the top Haha!
Jij hebt ook weer paar leuke foto's voor je collectie Bar! En heb jij nou hetzelfde halster als wat Shaar omheeft Bianz? Of lijkt ie er heel veel op?
Fijn dat je ouders het zo naar hun zin hebben gehad Cis Lachen
Kims: zet House op 'stop' en aan je huiswerk!! Slim (en niet stiekem Greys opzetten!!)

Ik heb geen foto's meer gemaakt op stal (zou ik eerst doen) en dus ging ik Nous maar pesten met manen trekken Clown Dacht: ik naar de kapper..zij ook! Morgen weer les: hoop op droog weer Nagelbijten / Gniffelen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 17:19

Ja, vind de foto's zelf ook leuk Haha! t schijnt ook best wel van de foto's af te stralen dat t een gezellie feest was Tong uitsteken Dus das ook mooi dat dat zo goed op de foto overkomt Haha! Baal alleen nog wel een beetje van de kwaliteit. Dus ik stel voor: ook filmster groepsfoto's op t strand Cool
Voordat jullie kwamen samen met Annemarie al een hoop nieuwe thema's opgedaan, dus we zijn al weer klaar voor volgend jaar hoor Vork

Nous ook laagjes, een leuke schuine pony en nog een kleurtje extra? Tong uitsteken Maar gelijk heb je hoor: eerlijk alles delen! Dus ook samen naar de kapper! Haha!
Ik zal voor je duimen hoor Thirz! Duim ik ook voor niet té benauwd weer. Vond t net op de fiets terug naar huis toch best warm ineens, ondanks die gure wind. *t zonnetje liet zich even zien* Is altijd zo lekker handig dit weer.. Trek je t één aan heb je t koud, trek je t ander aan heb je t te warm. Dus dan ga je voor laagjes die je dan fijn de hele dag mee kan slepen als t fout wil Tong uitsteken

Hè Kim, kan nie hè! Je kan niet vroeg genoeg met de opvoeding beginnen en als je Puck nu al verkeerde dingen aanleert.. Dus ik zou maar snél aan je huiswerk gaan, voordat je er later last mee krijgt! "ja maar Maham, ik weet nog dat jij ook niet altijd aan je huiswerk ging als dat moest, dus ik kan nu best eerst nog even naar mn pony!" haha Clown
Suc6 met je huiswerk Kim!
*al nieuws van je school over je 3e jaar volgend jaar?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:29

AAAAAAAAAAAAAAAAAAh greys anatomy komt helemaal niet vanavond! Huilen Huilen Huilen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:05

voicenel schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAh greys anatomy komt helemaal niet vanavond! Huilen Huilen Huilen

Ach gut

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:30

Hey Kim,
Kan ik van het weekend een keertje langskomen om die vijver op te halen?
Ik heb vandaag 6 goudvissen gekocht voor bij mn ouders in de vijver. Als ze volgend jaar gaan verhuizen wil ik degene die nog leven vangen en meenemen voor in mijn vijver Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:22

@ Bar,
Ik denk dat het geen probleem is hoor. Ik zal het ff met Nick overleggen. Misschien dat ie nog wat van plan was ofzo van het weekend (lijkt me sterk maar toch Knipoog )

Nou, ik ben net weer terug van de dokter Vork Ik heb door het vele liggen een slijmbeursontsteking in mijn heup gekregen. Joepie! Normaal gesproken krijg je daarvoor injecties maar ik ben zwanger dus mag niks haha! Dat wordt weer vrolijk naar de fysio gaan!

@ Thirz & Marieke: nog lekker kunnen rijden vandaag?