Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dendulder schreef:vesra staat op marktplaats :'(
morgen komt de vee arts om 3 uur... maar hopen dat het goed is (f)
*dieren en toebehoren/pony's/ welsh a*
, rechtsom snapt hij het nog niet helemaal.

moet ik wel eerst startkaart gaan omzetten
Niemand kan ze uit elkaar houden
Dus startkaart omzetten hoeft echt niet hoor!
(eten doe ik erna wel) Ik word gek van mijn afhankelijkheid vanwege mijn nachtblindheid
Ik ben blij dat het steeds langer licht blijft.
.. het zou alleen nog een uurtje langer moeten om door de weeks buiten te kunnen rijden
(voor mij dan..
) Dus hou die vlakte maar leeg vanavond... want Kola en ik maken een ritje
Binar schreef:Het wordt druk op stal, waarsch komen er per 1 mei 2 nieuwe paarden bij en ook komt waarsch een bokker bij ons op stal..![]()
En dan.. dan staan we dus helemaal vol!!
johnvt schreef:Binar schreef:Het wordt druk op stal, waarsch komen er per 1 mei 2 nieuwe paarden bij en ook komt waarsch een bokker bij ons op stal..![]()
En dan.. dan staan we dus helemaal vol!!
De bevestiging gekregen, ze komen, alles bijelkaar opgeteld betekend dit vanaf 1 mei 40 paarden.
Dat wordt druk, maar wel gezellig
Ze wil al een tijd weg op de stal waar ze nu staat....... in het kader van troep, wint die stal het
En ik zit eigenlijk al heel lang te zeuren dat ze gewoon hierheen moet komen
Nu dat de sfeer op die stal een beetje uit zijn voegen is omdat de staleigenaar een soort van rare ideeen erop nahoud... lees stalgeld verhogen, kwaliteit verlagen... Ik weet dat ze gisterenavond is komen praten
en ik probeer haar nu steeds te bellen 
jarno schreef:Hai,
gezellig hoor maar ehm wie is die bokker dan?
Het staat nu idd echt vol hoor.
En staat de keuken al john?
gr shir
Ik denk dat de bokker zich vanzelf wel meldt!

goldflower schreef:Hoi hoi Goldflower komt morgen rond 11uur
Ik ben benieuwd of de dames elkaar nog net zo leuk vinden als vroeger! Gold was echt haar "kindje".

)

)
)

)

Zarah, Jet en Warenko