Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt een scheetje is ze, maar ze heeft een beetje een doorgezakte rug en loopt daarom niet heel lekker dus ik zei misschien moet je eens proberen wat lang en laag te rijden zodat ze meer die spieren aanspant en geen last van dr rug krijgt, vond de eigenaresse wel een logisch idee maar ze wist niet zo goed hoe dat moest, dus ik het voorgedaan. Maarja zat dr maar 5 minuten op dus lukte ook niet meteen, nou mag ik dr binnenkort gewoon een keer een half uur serieus op rijden als ik dat leuk vind
En iemand anders zei al dat ik wel op haar paard mocht rijden omdat ze er zelf nog niet op kan, ze kan alleen maar met westernzadel rijden maar heeft nog geen goed passende gevonden. Dus daar mag ik ook een keer op
dat is wel echt een dames paardje, ook qua bouw wel redelijk van wat ik op de manege gewent ben. Mocht dr gisteren gelijk op maar dan ga ik liever in het licht en met me cappie dr op..
rij lekker vanalles
. vooral Twister dan

EllaBellaah schreef:Suuskipje schreef:Allemaal zoveel geluk hier haha!
Hier in de randstad is het echt niet te vinden gewoon
Ik woon ook heel hard in de randstad hoor Suus

EllaBellaah schreef:Net buiten de stad vind je zat hoor! Staan er niet leuke tinkers of friezen in de buurt?
Kom ineens dit berichtje tegen
Nemurin schreef:
Oh de heiligschennis! Er staat op het moment in ITP een Fries x Gelder!
Vre-se-lijk.
Edit: en hij is nog mager en lelijk ook. [ITP] Ferro (friesXgelder)!