Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:51

winnitou schreef:
_sandra schreef:
hallo veldt schatjes!!!! een klant bij mij in de kapsalon gaat 9 juni de alpe d'huzes beklimmen. dit doet hij om geld op te halen voor het kankerfonds! nu heb ik diana en conny bereid gekregen om een inzamelingsdag op manege veldt te mogen houden om hem te kunnen sponseren. al het geld wat ingezameld word gaat rechtstreeks naar het KWF. er blijft dus niks aan de strijkstok hangen!!!. de aktiedag zal op zondag 8mei a.s. zijn. dit valt op moederdag. het gaat een hele leuke dag worden met heel veel aktiviteiten om maar zoveel mogelijk geld op te halen. nu ben ik op zoek naar een aantal gegadigden die voor die dag wat willen doen. we houden een tombola waar uiteraard leuke prijzen voor verzameld moeten worden, en ik zoek mensen die voor die dag taarten of cakejes willen bakken. die willen we dan gaan verkopen! misschien hebben jullie nog goede ideeen om de dag nog leuker te kunnen maken. die zijn natuurlijk van harte welkom! het moet in ieder geval weinig kosten, en veel opleveren! om meer informatie te krijgen over degene die we gaan sponseren kun je kijken op http://www.opgevenisgeenoptie.nl en onze fietser heet ronald bruinsma. je kunt hem ook even googelen! vrijdag avond a.s. ben ik rond 8 uur in de kantine om te overleggen met een aantal vrijwilligers, dus heb je zin om te helpen, of heb je ideeen kom dan ook ff langs. vertel het vooral door aan je familie of vrienden, want hoe meer mensen er 8 mei langskomen hoe meer we kunnen ophalen!!!! zowieso vind ik het leuk om weer eens een supergezellige dag op veldt te hebben!!!! ik hoor graag van jullie!!! x sandra

mooie actie, wil wel wat bakken. Ben er alleen niet 8 mei aangezien ik dan naar mijn moeder toe ga en die is (bij leven en welzijn) als het goed is op de camping in Doorwerth

Volgens mij doet Heleen haar man hier ook aan mee.
En volgens mij nog een aantal bekenden van ons, wij hebben al een aantal sponsormails binnen gehad.

LIQUITA

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 00:02

Nee, Heleen haar man fietst voor Join4Energy. Een stichting die zoveel mogelijk geld probeert op te halen voor wetenschappelijk onderzoek naar energiestofwisselingsziekten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 00:15

LIQUITA schreef:
Nee, Heleen haar man fietst voor Join4Energy. Een stichting die zoveel mogelijk geld probeert op te halen voor wetenschappelijk onderzoek naar energiestofwisselingsziekten.

Ok, dan haal ik wel heel veel door elkaar.
Maar ook hij gaat de Mont Ventoux op. (dacht ik)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 00:16

Vandaag zijn wij naar Drente geweest.
Wat is het daar toch heerlijk. Zou daar zo gaan wonen.
En al zoveel paarden die buiten op het land stonden. Heerlijk gewoon.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:46

xan schreef:
LIQUITA schreef:

Ok, dan haal ik wel heel veel door elkaar.
Maar ook hij gaat de Mont Ventoux op. (dacht ik)

dit is de alpe d'huez!!! er zijn ook zoveel bergen hahahaha!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:47

winnitou schreef:
_sandra schreef:
hallo veldt schatjes!!!! een klant bij mij in de kapsalon gaat 9 juni de alpe d'huzes beklimmen. dit doet hij om geld op te halen voor het kankerfonds! nu heb ik diana en conny bereid gekregen om een inzamelingsdag op manege veldt te mogen houden om hem te kunnen sponseren. al het geld wat ingezameld word gaat rechtstreeks naar het KWF. er blijft dus niks aan de strijkstok hangen!!!. de aktiedag zal op zondag 8mei a.s. zijn. dit valt op moederdag. het gaat een hele leuke dag worden met heel veel aktiviteiten om maar zoveel mogelijk geld op te halen. nu ben ik op zoek naar een aantal gegadigden die voor die dag wat willen doen. we houden een tombola waar uiteraard leuke prijzen voor verzameld moeten worden, en ik zoek mensen die voor die dag taarten of cakejes willen bakken. die willen we dan gaan verkopen! misschien hebben jullie nog goede ideeen om de dag nog leuker te kunnen maken. die zijn natuurlijk van harte welkom! het moet in ieder geval weinig kosten, en veel opleveren! om meer informatie te krijgen over degene die we gaan sponseren kun je kijken op http://www.opgevenisgeenoptie.nl en onze fietser heet ronald bruinsma. je kunt hem ook even googelen! vrijdag avond a.s. ben ik rond 8 uur in de kantine om te overleggen met een aantal vrijwilligers, dus heb je zin om te helpen, of heb je ideeen kom dan ook ff langs. vertel het vooral door aan je familie of vrienden, want hoe meer mensen er 8 mei langskomen hoe meer we kunnen ophalen!!!! zowieso vind ik het leuk om weer eens een supergezellige dag op veldt te hebben!!!! ik hoor graag van jullie!!! x sandra

mooie actie, wil wel wat bakken. Ben er alleen niet 8 mei aangezien ik dan naar mijn moeder toe ga en die is (bij leven en welzijn) als het goed is op de camping in Doorwerth

zou super zijn winn!!!! alle taarten zijn welkom!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:48

ATE schreef:
san heb vandaag vrouwtje van zilco gevraagt om te sminken ze had net haar nichtje gedaan ze dacht dat ze wel kon

+:)+ helemaal goed!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:49

xan schreef:

tja, wat dat betreft zitten we hier in het slechtste stukje nederland!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:44

xan schreef:

Een paar jaar geleden zijn mijn broer (Dennis liet het aan ons over, ha ha) en ik serieus in Drenthe op zoek gegaan naar een leuk boerderijtje. We hadden er al één op het oog waar we allebei helemaal enthousiast over waren, qua mogelijkheden, grond en prijs. Komen we daar, bleek hij net verkocht te zijn... Bijna 3 uur voor Jan L.. gereden, maar het was evengoed wel de moeite waard want het is er inderdaad prachtig! ;)
Maar wat let je?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:48

Net even naar de HA geweest (ja ja, Miepie heeft haar eigenwijsheid even een halt toe geroepen ;) ), omdat ik al een hele week met een zeer vergrote amandel rondloop. Hij doet niet pijn, maar het is gewoon irritant en daarbij ben ik erg moe en koortsig. Gelukkig blijkt het viraal en gaat het vanzelf over (zie je wel! :P ). Ik hoef geen anti-biotica, alleen een zoutoplossing om mee te gorgelen. De zoutoplossing kan ik zelf wel maken, dus dat heb ik net gedaan: gatver! Dat is echt goor! Kijken of ik het volhou, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:49

En dan nu gauw m'n spullen pakken om naar het werk te gaan! ;)

Voor iedereen een mooie zonnige dag toegewenst! :wave:

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 10:50

_sandra schreef:
dit is de alpe d'huez!!! er zijn ook zoveel bergen hahahaha!

:o sorry, echt niet goed gelezen gisteravond (waarschijnlijk toch moeier dan ik dacht)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:48

Vanmorgen op Col gestapt en 2 rondjes gedraafd,ze was heel braaf.Ging wel goed,morgen kijken hoe haar been is.Hoop dat we weer opbouwend kunnen beginnen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 17:31

Nicole1995 schreef:
Vanmorgen op Col gestapt en 2 rondjes gedraafd,ze was heel braaf.Ging wel goed,morgen kijken hoe haar been is.Hoop dat we weer opbouwend kunnen beginnen.

Ah, dat is een goed begin. Ik hoop ook voor je dat je weer lekker aan de slag kan.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:33

Nicole1995 schreef:

Goed nieuws dus.
Hopelijk kun je nu weer verder

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:34

Hi Liquita :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:36

Vanavond weer carrousel natuurlijk.
Heb vanaf vandaag geen cursus meer.
Ga vanavond ook maar weer eens aan de bak.
Met dit weer lekker op tijd in de nwe bak, ik heb nog wat "huiswerk" van Mntj te doen :)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 17:41

xan schreef:
Hi Liquita :D

Hi...ik had je niet gezien :o

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 17:49

xan schreef:
Met dit weer lekker op tijd in de nwe bak, ik heb nog wat "huiswerk" van Mntj te doen :)

Yep...vanavond weer lekker carrousellen. Heb er zin in, alleen wordt het stof happen en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in :n . De pomp schijnt stuk te zijn, dus ze kunnen niet sproeien. Afhaken vind ik ook zo lu-llig, dus ik zet wel een mondkapje op (hahaha...moet ik wel ff naar m'n werk rijden).

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:16

LIQUITA schreef:
xan schreef:

Yep...vanavond weer lekker carrousellen. Heb er zin in, alleen wordt het stof happen en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in :n . De pomp schijnt stuk te zijn, dus ze kunnen niet sproeien. Afhaken vind ik ook zo lu-llig, dus ik zet wel een mondkapje op (hahaha...moet ik wel ff naar m'n werk rijden).

Vanmorgen was hij al zo stoffig,Mntj was aan het rijden en ik er bij stappen en er hing al lage bewolking in de binnenbak :D .Ik wist niet dat de pomp stuk was,zag Colin er wel water in gooien in een slang weet niet hoe dat werkt hoor maar was dan vast een reparatie poging.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:01

Ha ha ha, nou liquita , je mag wel voor de hele carrousel groep een mondkapje mee nemen!
Dat word stof happen met zijn twaalven!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:01

Of allemaal een gieter mee!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:02

Ga vanaaf naar najib amhali!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 19:03

Hahahaha...leuk Sannie _O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 19:03

_sandra schreef:
Ga vanaaf naar najib amhali!!!!

Oja....helemaal vergeten. HEEL VEEL PLEZIER!!!!! en niet te veel/hard lachen anders schaamt Rick zich :')