winnitou schreef:_sandra schreef:hallo veldt schatjes!!!! een klant bij mij in de kapsalon gaat 9 juni de alpe d'huzes beklimmen. dit doet hij om geld op te halen voor het kankerfonds! nu heb ik diana en conny bereid gekregen om een inzamelingsdag op manege veldt te mogen houden om hem te kunnen sponseren. al het geld wat ingezameld word gaat rechtstreeks naar het KWF. er blijft dus niks aan de strijkstok hangen!!!. de aktiedag zal op zondag 8mei a.s. zijn. dit valt op moederdag. het gaat een hele leuke dag worden met heel veel aktiviteiten om maar zoveel mogelijk geld op te halen. nu ben ik op zoek naar een aantal gegadigden die voor die dag wat willen doen. we houden een tombola waar uiteraard leuke prijzen voor verzameld moeten worden, en ik zoek mensen die voor die dag taarten of cakejes willen bakken. die willen we dan gaan verkopen! misschien hebben jullie nog goede ideeen om de dag nog leuker te kunnen maken. die zijn natuurlijk van harte welkom! het moet in ieder geval weinig kosten, en veel opleveren! om meer informatie te krijgen over degene die we gaan sponseren kun je kijken op http://www.opgevenisgeenoptie.nl en onze fietser heet ronald bruinsma. je kunt hem ook even googelen! vrijdag avond a.s. ben ik rond 8 uur in de kantine om te overleggen met een aantal vrijwilligers, dus heb je zin om te helpen, of heb je ideeen kom dan ook ff langs. vertel het vooral door aan je familie of vrienden, want hoe meer mensen er 8 mei langskomen hoe meer we kunnen ophalen!!!! zowieso vind ik het leuk om weer eens een supergezellige dag op veldt te hebben!!!! ik hoor graag van jullie!!! x sandra
mooie actie, wil wel wat bakken. Ben er alleen niet 8 mei aangezien ik dan naar mijn moeder toe ga en die is (bij leven en welzijn) als het goed is op de camping in Doorwerth
Volgens mij doet Heleen haar man hier ook aan mee.
En volgens mij nog een aantal bekenden van ons, wij hebben al een aantal sponsormails binnen gehad.

). Ik hoef geen anti-biotica, alleen een zoutoplossing om mee te gorgelen. De zoutoplossing kan ik zelf wel maken, dus dat heb ik net gedaan: gatver! Dat is echt goor! Kijken of ik het volhou, ha ha!
sorry, echt niet goed gelezen gisteravond (waarschijnlijk toch moeier dan ik dacht)
. De pomp schijnt stuk te zijn, dus ze kunnen niet sproeien. Afhaken vind ik ook zo lu-llig, dus ik zet wel een mondkapje op (hahaha...moet ik wel ff naar m'n werk rijden).