Ik ook daarom . haha Catanzaro en Dicapri lijken me heeeeeeeeeel leuk! Maar de rest eigenlijk ook wel xd. Als ik er maar geen rugpijn van krijg hahaaha
Hahaha Dicapri vloog bij ons vorig jaar paar keer weg, meisje ging d'r laatste dag op, d'r eigen had een bult bij de singel. Maar hij leek me wel leuk. Maarja als ik ga opnoemen welke me leuk lijken . ben ik nog ff bezig. haha.
Reelaer heeft gewoon superleuke paarden en pony's!
_Caitlinnn
Geplaatst: 23-06-11 12:40
Heb nog een jaar JT op tom gedaan dus hoop dat het EINDELIJK kan! Maar snap jullie punt ook
haha bij ons deed hij de eerste dag een beetje vervelend, daarna ging een ander meisje er op en toen was die wel lief. Ook in de crosswei enzo. maar toen ging dat meisje naar de andere JT dus ging Dicapri weg
Dicapri zou bij ons eerst in de andere jt meelopen, maar dat meisje was eraf gevallen in de crosswei. Haar vriendin van coco . toen ging dat meisje van dicapri maar op Harry.
Haha cait begrijpelijk toch! Als jij er een heeeeeel leuk vind, is het wel leuk om daar telkens weer op te gaan
Weet niet meer haha. Dat meisje van coco ging toen op desie. Reed ze 1 keer met ons mee, want ze wilde eerst niet mee met de buitenrit. Want ze had rugpijn van coco. Ging ze op Desie met ons mee, dat beest trapte alleen maar naar Amber toen xd.
Maar die jonge pony's waren ook echt een kliekje xd. In de wei, Amber, Onyx, Jade en Diablo met ze 4e bijmekaar. En als er iemand aankwam wegrennen xd. Amber en Jade ook op de huttert helemaal bij mekaar
Bij ons bij de schaapskooi, amber die begon helemaal te trillen toen ze onyx zag xd. En toen Jade er weer bijkwam werd ze rustig, maar ze begon als een gek te trillen. En onyx en zij helemaal happy naar elkaar kijken
Hahaha. Gaat desie eigenlijk hard? Bij ons ging dat meisje van coco erop, maar meisje uit mijn jt zou er eerst misschien opgaan want boris was eigenlijk nogal druk voor haar, Is uiteindelijk wel op Boris gegaan, ze vond Desie veeels te sloom.