Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:19

Ja toch?
Vind er echt leuke foto's tussen zitten. Vraag me bij sommige foto's alleen wel af wat ik aan het doen was....zoals bij dat oversteken.....volgens mij vroeg ik iets aan jou, maar jij stond voor me....dus waarom kijk ik dan de andere kant op????

De anderen lijken gewoon wel stil van de foto's :+ :D !!!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:43

Nou inderdaad! Ben er stil van! ;)

Leuke foto's in elk geval, volgens mij hebben jullie een gezellige dag gehad. Mazzel blijft ook leuk om te zien :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:51

Was inderdaad gezellig Sas!
En Mazzel is een leuk, lief en eigenwijs beestje!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:29

Mazzel is inderdaad erg leuk, lief maar soms ook zo eigenwijs. Hopelijk morgen weer naar strand. En ze gaan morgen naar een ander landje.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:42

Hoe laat ga je Wendy? Misschien kom ik je nog tegen. Ga om 10u bij Smit rijden met een vriendin.
Hoop dat ik donderdag Mazzel terug kan vinden, haha!

Even een zwaai naar Sas :wave:! Heb je zin om morgen samen te lopen? Wordt wel pas in de middag ergens! Rij tot 12u en blijf dan met vriendin even nakletsen en tosti happen!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:12

Mou ik zwaai terug hoor :wave:

Morgen ga ik naar de sportschool en ik heb vandaag al gelopen. Blijf ook nog heel eventjes op stabiele ondergrond lopen met 'de voet' :=
Volgende keer misschien weer!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:16

Ow ja.....de 'voet'! Hebbie er nog steeds last van???? Weet je dat ik me nog steeds een soort van schuldig voel.....???

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:21

Nee joh gek! Was zelf al vergeten dat het op die dag was gebeurd :')
Heb er nog iets last van. Het is snel stijf na het lopen en ik denk wel dat als ik me nu weer verstap dat dat niet best is. Dus boomstronkenpaadjes en dat soort ongein ontwijk ik nog even :+

Maar als je eerdaags een rondje asfalt wil doen, vind ik dat prima :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:25

Moet eerst eens kijken voor nieuwe schoenen denk ik alvorens ik voor rondje asfalt ga. Duin en bos dempt dan toch beter! Merk toch dat mijn onderbeen iets gevoeliger aan het worden is!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:29

Haha stumper en stumper gaan hardlopen :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:30

Nou, inderdaad!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:41

Zo voelt het nu wel en beetje hè?
Heb jij nog gelopen of wordt morgen weer de eerste keer?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:43

Heb vandaag bij bootcamp gelopen. Verder nog niet wezen rennen sinds die dag.... :o

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:19

Beetje een dipje? ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:48

Beetje wel ja.... :o !

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:50

Maae je bent wel enthousiast aan het bootcampen de laatste tijd!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:27

Dat dan weer wel ja! Doe ik toch nog iets!

Wendy.........!!! Ben je nog wakker of lig je al op bed? Hoe laat ga je morgen rijden? Misschien zie ik je morgen nog wel! Ben benieuwd op wie ze me morgen zetten!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:40

Ik ga morgenochtend hobbelen. Ik weet niet hoe laat ik in het duin ben, net hoe snel ik ben. Maar je hebt kans om me tegen te komen. Veel plezier morgen, Milou met rijden, hopelijk leuke mensen en paarden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:41

Kijken of je weer eens op Adje mag.

Veel plezier allebei met rijden!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:45

Zou wel leuk zijn, weer eens op Adje!
Voor vriendin doorgegeven dat ze Zonnetje fijn paard vindt (2x op gereden), hoop dat er rekening mee wordt gehouden....
En Wen, als ik je zie, dan zwaai ik wel!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:51

Zou fijn zijn, Adje en Zonnetje. En we zien het morgen wel, je weet nooit welk rondje jullie rijden en ik weet ook nooit waar ik zin in heb. Misschien weer een keertje het bos door.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:22

Zag Aad nog gaan vanmiddag, hij kwam net het bos uit toen we langsreden.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:15

Grappig!
Wij zagen Wendy nog vanochtend!!!

Heb heerlijk gereden op Ushi! Ze was weer superbraaf vandaag en kon met gemak de andere (4) grote paarden bijhouden! Heb haast niet hoeven bijtikken of enorm veel hoeven bijdrijven....Vriendin helemaal happy op Zonnetje en die liep er ondertussen ook relaxed bij!
Laatste stukje nog op Fox gereden. Ruiter had last van haar rug en Fox had in galop een bokje of huppeltjes gemaakt en dat trok ze niet met rug....dus ik in het bos op Fox gestapt! Wordt wel een beetje rode draad met Fox bij mij....halverwege ritten op Fox klimmen. Is nu de derde keer namelijk!

Gezellig naar Wendy en Mazzel gezwaaid! En nog een stukje (op afstand) achter Wendy gereden!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 16:05

Ik heb heerlijk stuk gereden. In begin lekker doorgereden, via meeuwenoord strand op. Daarna rechtdoor tot aan Langevelderslag, toen nog niet zoveel paarden op het strand, wel veel mensen met honden, kinderen en fietsen e.d. Alleen op de terugweg al die groepen van Smit en nog een groep van Bakker. De groep van Milou mocht ik gelukkig passeren in draf, toen kwam ik Wil tegen, daarna ook weer gaan draven en toen reed ik bij Aad achterop. Dus ik helemaal links op het harde deel van strand gaan rijden, beetje Mazzel door laten stappen. Toen draafde Aad aan en ging het niet goed achterin. Dus Aad nog: Altijd die Wendy weer. (er lag weer eens iemand naast). Tja Aad draaft aan, dus Mazzel wil mee, dus ik houd hem weer in en zijn paarden achteraan hadden nogal een gat laten vallen en gingen klooien.
Een voordeel, toen kon ik er langs door stappen en de klucht op.

In bos de groep van Milou weer achter me en op de weg ergens ver weg de groep van Aad. En onderweg heel veel gezelschap gehad van enthousiaste en speelse honden. Mazzel vind dat allemaal prima. Naar stal weer wat meer gestapt en hij was redelijk opgedroogd toen we terug kwamen. Nu kan hij weer een nieuwe landje grasmaaien.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 16:40

Was druk op het strand ja! Maar was dan ook heerlijk weer! We hebben soms echt bijna geslalomd op het strand. Veel fietsers, wandelaars, hardlopers, mensen met honden en/of kinderen en vliegeraars richting langevelderslag! Wij zijn vrij ver doorgereden. Aad is al eerder gekeerd en zodoende kwamen wij achter Aad. Wil hebben we nog gekruist, Wendy heeft ons ingehaald. Bij opgaan van de klugt kwam er net een groep van bakker vrij ongeorganiseerd naar beneden en toen een stukje achter Wendy blijven rijden. Gingen na het oversteken van het fietspad al vrij snel draven en Wendy voor ons ging ook draven. Heuvel twee keer gedaan. Tweede keer kwamen we vlak na de heuvel nog een groep van langeveld tegen. Daarna dus rustig gestapt en gedraafd en toen wilden we op die andere 'heuvel' iets aanzetten, wat ushi ook echt braaf deed allemaal.....maar ja, toen in de remmen. Bochtje om en op het open stuk, bij het wandelpad een paardenwissel gedaan.
Ben best trots dat ik zo op foxie kon komen. Stond op het midden van de hoefslag, maar meneer deed een stapje toen ik wilde gaan opstijgen en daarna nog een en toen stond ik in de andere hoefslag ipv op het middenstuk.....klimmen dus!

En toch jammer dat jij (zei het met een knipoog) de 'schuld' kreeg. Jij deed echt helemaal niets geks!