. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

Kirsten_S schreef:Achterkant vind ik echt meesterlijk! Maar de voorkant mis ik iets,
miss wat meer taillering ofzo. Of een kleurrijk detail ofzeuuu

), wijdvallend shirt (dat niet de lengte van een jurkje heeft maar echt tshirt lengte zegmaar).
Elja schreef:Bij een CT-scan zie je volgens mij de vloeistoffen in het lichaam.
Correct me if im wrong, heb geen medicijnen oid gestudeerd maar dat dat dit het was
Ik heb thuis een ct-scan van hersenen liggen. Vind het wel gaaf om te zien.

Elja schreef:Aaah stel je aan hoor em! Je hebt harstikke lange benen en die mogenn best gezien worden
Thanks Nadine
En Kirsten, wat eroverheen.. Alles kan wel eigenlijk. Vestjes, colberts, cape, leren jasje. Gewoon lekker voor je kast gaan staan en combineren. Ben je wel even zoet mee :p
Ik ga er wel een keer bij kijken, misschien hebben ze wat bij Monki oid.
Elja schreef:Aaah stel je aan hoor em! Je hebt harstikke lange benen en die mogenn best gezien worden
Thanks Nadine
En Kirsten, wat eroverheen.. Alles kan wel eigenlijk. Vestjes, colberts, cape, leren jasje. Gewoon lekker voor je kast gaan staan en combineren. Ben je wel even zoet mee :p
! Ik heb bijna alle kleurenn. Colberts ook veel kleurennn !
*

vind ik ook super met een paar stoere laarsjes of brogues eronder, of gewoon allstars en een maillot/dikke panty 

Kirsten_S schreef:Oke okee, maar stel he, ik heb dat aan , donkere kleur shirtje , zwarte broek, zwarte allstarssss,
maar welke kleurrrr vestje dannn! Ik heb bijna alle kleurenn. Colberts ook veel kleurennn !