luxket schreef:je kan eventueel annemarie van de toorn mailen, via montyroberts nederland. Heb ervaring met hun met mijn oude paard, zijn kundig nemen de tijd en geven goede informatie
ik zal haar even opzoeken, in iedergeval bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vorige keer met springles had ze het zo naar der zin dat ik 2 keer een aanloopje moest nemen, maar ik heb er nog nooit langer als 2 minuten mee gekloot
ladyisabelle schreef:Ik had zonet met paard 1e en 2e prijs met 197 en 199 ptn

Net [***] maar weer eens mooi gemaakt, gelijk weer een keer afgespoelt. iet iets wat ze altijd heel eng vind maar vandaag deed ze het hardstikke goed
ben gelijk zelf ook kei nat geworden dus dat was wel lekker
Jij hebt ook altijd wat!
. Nu heeft hij af en toe nog wel is kuuren dat ie er echt niet op wilt. Maar dan doen we het touwtje door zijn mond en loopt hij als een makschaap achter me aan. We hebben ook het schot scheef staan, zodat hij meer ruimte heeft.
met rood, blauw, wit en zilver
)

was dit keer meer met mezelf bezig. Maar voor wat ik voelde ging het wel lekker. Elvis was na het rijden helemaal moe en bezweet
en zoveel hadden we niet gedaan
XxDamelzaxX schreef:stoppen na 5 meter, ik deed oook een keer gewoon tot de hoefslag, en toen kreeg ik een 5 omdat ik door ging naar de hoefslag en werd de 5 meter even onderstreept.

ladyisabelle schreef:XxDamelzaxX schreef:stoppen na 5 meter, ik deed oook een keer gewoon tot de hoefslag, en toen kreeg ik een 5 omdat ik door ging naar de hoefslag en werd de 5 meter even onderstreept.
Officieel zou dit dus niet gemogen hebben, er staat niet dat het 5(!) meter moet zijn dus mag je doorgaan tot de hoefslag
Echter zou ik niet helemaal doorrijden tot de hoefslag, zo kun je laten zien dat je je pony onder controle hebt en hem ook weer recht kan stellen!

zijn ze dus midden in de nacht de dijk opgelopen en gingen ze daar eten. Natuurlijk bleven ze niet stilstaan maar gingen lekker richting W-graftdijk. Dat is zo'n 2/3 KM verder denk ik... Aan het begin van W-graftdijk is ook een boerderij, van Diede (*zat ik bij in de klas in de 1e en 2e) Dus daar liepen ze achterom. 's ochtends kwam die boer er dus achter en heeft ze daar op een landje gezet. Maar Indiaan die zat dus vast met zijn been in het ijzeren hek
*die is dus niet de dijk opgeweest. En 's ochtend heeft de dierenarts dat hek open moeten slijpen om zijn been los te maken. Maar die is nu dus helemaal dik.