Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:ik wil een nieuwe paardrijbroek, handschoentjes, elastiekjes en snoepjes.. haha en verder natuurlijk even rondkijken enzo
Stef_Winston schreef:Nouja normaal had ik ook wel kunnen oefenen vantevoren en eraan werken in de les, maar wij zijn de afgelopen 1,5 maand natuurlijk alleen maar aant carousselen. Dus dat werkt ook niet helemaal mee.. Zit nu ook de hele tijd had ik maar een ander briefje gepakt :\ Maarja ik pak natuurlijk weer het paard waar ik het minste op kan zitten
aatjuh12 schreef:haha hoe kwam het zo? alle paarden stap je zo op.. en je zit op die kleine (rijdt ook in beginnerslessen) aron.. en je klettert der vanafgeen pijn?
sambagirl schreef:aatjuh12 schreef:ik wil een nieuwe paardrijbroek, handschoentjes, elastiekjes en snoepjes.. haha en verder natuurlijk even rondkijken enzo
Zou toch ook een keer naar Divoza en Hypo gaan hoor Aman, veeeeeeel meer keuze in betere prijsklasses! Divoza is vrijdagavond open, Hypo kan je toch een keer combineren met je werk? Vanuit je werk gelijk door naar Forepark
Zo... ik krijg lentekriebels als ik naar buiten kijk!