Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 10:08

gecondoleerd Jet Ach gut

Sterkte er mee.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:33

Het is best wel saai op mijn werk... Mn emails zijn bijna af en me zaken ook.... En mijn begeleider heeft vandaag weer cursus dus wordt dr weer niks nagekeken Boos!.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 10:44

Arme jij Ach gut Dus dan maar weer illegalie op Bokt?

Ik ga zo naar school en dan daarna bijles geven. Dan daarna lekker naar huis en vanavond even kijken of ik naar Toneel ga. Ik zie nog wel Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:53

Wat een drukke dag Lachen. Ik zit lekker de hele dag illigaal op bokt Tong uitsteken. Je moet toch wat he....

En dan vertrek ik om half 4 weer lekker naar huis en dan weer naar Atlas toe... Nog ff kijken of ik gaat rijden of weer longeren... Ben dr nog niet over uit... Wil longeren omdat ik dan minder tijd kwijd ben, maar rijden is ook wel weer leuk en dan heeft ie ook weer afwisseling.... Maar als ik gaat longeren kan die tenminste goed draven en met rijden gaat dat weer niet lukken omdat de bak te nat is....

Wat een dilemma is dit ook weer Tong uitsteken. Gewoon een beetje een luxe probleem... (of gebrek aan luxe omdat dr gewoon geen binnebak is)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 10:56

Mmm... gewoon doen wat even het makkelijkst is denk? Dus longeren? Tenzij de bak iets beter te doen is (ja, droom lekker verder Fenn) dan kan je gaan rijden?

Ik baal er een beetje van dat het gister zo gelopen is bij Mazzel Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, had ik dat maar even beter kunnen regelen. Vrijdag het maar even goed maken Nagelbijten / Gniffelen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:10

Ik zou vandaag 2 tentamens hebben, wiskunde en economie. Gelukkig bood mijn leraar gister aan dat ik ze over 2/3 weken mag doen Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:23

Fenn schreef:
Mmm... gewoon doen wat even het makkelijkst is denk? Dus longeren? Tenzij de bak iets beter te doen is (ja, droom lekker verder Fenn) dan kan je gaan rijden?

Ik baal er een beetje van dat het gister zo gelopen is bij Mazzel Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, had ik dat maar even beter kunnen regelen. Vrijdag het maar even goed maken Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat ik idd maar voor longeren ga... Maar ik trek wel me rijbroek aan voor het geval ik ineens zin heb om te rijden Lachen. Vrijdag ga ik ook rijden, dat weet ik wel al zeker Haha!. Ik wil gewoon zon!!!! Het is lente! Gelukkig gaat ik april nog op vakantie Haha!. Dan zie ik tenminste al een echte warme zon Tong uitsteken.

Ik geloof dat ik voorlopig alleen nog maar van een droge bak kan dromen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:25

Mariet schreef:
Ik zou vandaag 2 tentamens hebben, wiskunde en economie. Gelukkig bood mijn leraar gister aan dat ik ze over 2/3 weken mag doen Ja

Gelukkig dat je leraar inziet dat je niet echt behoefte hebt aan tentamens nu.... Echt fijn dat je uitstel hebt gehad! Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:37

Nog een leuke trouwens (dr staan toch ook leuke mensen bij mij op stal....). Dr heeft iemand bij ons een fries van 5 jaar (heeft ze al vanaf veulen totaal niet opgevoed is echt een kreng... Ze is er soms zelf gewoon bang voor). In de tijd dat ik Atlas verzorg heeft ze al 3/4 verzorgsters gehad. De eerste was echt heel goed met hem en die ging dus beter rijden met hem als zij zelf deed en ineens mocht ze hem niet meer verzorgen omdat ze de afspraken niet na kwam en hem zou verwaarlozen (toen hoorde ik dus het leuke verhaal dat ze iedereen die beter gaat rijden als haar wegstuurd...). De tweede was zo weer weg heb ik maar een paar keer gezien. De derde dat ging ook wel redelijk goed al mocht ik haar niet echt.... Maar ja als je verzorgpaard je het land uit trapt krijg je twijfels of je m nog moet doen (vooral als de eigenaar je uitlacht als je het vertelt) dus deze verzorgster is zelf vertrokken.

Nu heeft ze een nieuwe verzorgster aangenomen. Dit meisje (denk iets jonger als mij) rijdt nu al 5 maanden.... Nu wil ze ervaring op doen met paarden.... Ik vraag me echt af hoe lang dit goed gaat... Gister stond ze m te poetsen en zadelen hij heeft geen minuut stil gestaan... Met opstappen moest de eigenaar m vasthouden maar liep ie ook al gewoon weg... En toen ik in stal stond en ze richting bak gingen kwam ie al dribbelend voorbij... In de bak was ie ook onwijs druk (hij is onwijs schrikkerig, maar dat heb je met een 5 jarige... De eigenaar zie je ook regelmatig door de bak vliegen). Ik vraag me echt af hoe lang dit goed gaat . Ik zou dit echt nooit doen!! De eigenaar zou beter moeten weten... Dat paard van haar heeft een streng, consequent en ervaren persoon nodig.... Dat zijn nu eigenaar en verzorger niet...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:12

Gecondoleerd Jet. Ben je nog bij haar geweest?
Wel aardig van je leraar dat je de tentamens later mag inhalen!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:47

Ik ben er zondag geweest, verder niet. Bij m'n andere oma was ik enorm betrokken, en daar heb ik nu nog dromen van.. dus het leek me niet slim om er verder nog bij te zijn..
Ik vond het inderdaad super van die tentamens, een hele opluchting! En als ik morgen m'n geschiedenis verpest (hoogstwaarschijnlijk), kost het me geen herkansting als het goed is..

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:01

Dat soort dromen kunnen ook verwerkende dromen zijn, als je gebeurtenissen in het dagelijks leven niet kan verwerken kun je ze wel in je slaap verwerken.

@ Esther, fijn dat het zo goed gaat met Atlas en dat je je leven mag gaan wagen met Komiek. Idd wel raar van die eigenaresse van die andere Fries.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:25

Ben ook blij dat het beter gaat met Atlas Lachen. We gaan nu kennis maken met 'Fourwinds' Atlas (zoals Eline dat noemt Knipoog). Dat was zijn 'goede' tijd.... Toen hij nog bij de andere stal stond...

Ik hoop alleen dat ik 'Fourwinds' Atlas aan kan... Want als ik de verhalen hoor was het toen echt een donder... Eline is dr ook wel blij mee dat ik dr nu samen met hem in groei....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:28

En dat andere... Tja je hebt dr vage mensen tussen zitten... Ik zit net bij de hyves van onze stal te lezen dat ze dr al twee keer naast gelegen heeft (maar wel weer heel dapper is opgestapt Verward).
Maar ja zo hebben we dr nog meer... De vrouw van de eigenaar van stal heeft twee paarden waar ook alle opvoeding aan ontbreekt... Die twee breken constant los en zijn niet te houden... Dan is dr een meisje van 12 met een ponytje van 3 (net geworden) waar ze al een jaar mee rijd, springt enz... Dan hebben we dr nog eentje die kreupel loopt waar niks aan gedaan wordt...

Ik erger me dr echt aan... Neem dan gewoon geen paard als je niet weet hoe je dr voor moet zorgen .

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:49

Ow lekker, maar zo merk ik helaas dat er genoeg mensen zijn met een paard, die er lang niet altijd genoeg over weten.

Jet, wel fijn dat die tentamens later kunnen.
Ik mag tussenuren houden en dan de sectiezaal gaan zoeken, zou niet weten waar die is.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:20

Hebben ze geen handige plattegrond van je school Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:22

Weet ik niet, we kunnen wel meer zalen niet vinden waar we nooit komen, maar ben net even gezellig met studiegenootje gaan zoeken en heb hem gevonden, zij heeft het nu al.
Ik ga je lekker gezelschaphouden, zoek een boek, maar volgens mij is dat boek al in gebruik Boos!
Nou nog wel ander boek, maar dat vind ik niet leuk om te lezen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:27

hahahaha dat schiet ook niet echt op... Bij ons in de bibliotheek is ook altijd alles zoek (zetten ze het niet goed terug of laten het gewoon op de tafels liggen... En dan heb je dr mensen werken die alleen maar koffie dringen dus ja die doen ook niks Tong uitsteken)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:27

Maar wat ga je doen in de sectiezaal dan? Weer beesjes van binnen bekijken? (als ik zo naar de naam van de zaal kijk Knipoog)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:30

een inleidiend practicum voor algemene pathologie, wat verder is weet ik niet, maar we hebben ook nog snijzaal en demozalen.
Bij ons is nu lekker druk, dus zullen ook best wat mensen dat boek nodig hebben, 1e jaar heeft nu ook iets met die pathogenen en wij ook, en dan zijn 4 boeken erg weinig. En ook dat andere boek wat ik nu heb, had ik de laatste van uit de kast Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:44

En dit boek stond niet op de boekenlijst zodat je het moet aanschaffen Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:45

Jawel, maar ik vind het te zwaar om steeds al mijn boeken mee te slepen, dus voor tussenuur pak ik het boek hier meestal Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:48

Dat is ook wel weer zo ja Tong uitsteken. Vooral als de boeken heel dik zijn Lachen. Dan neem ik ze ook nooit mee Lachen. Ik moet wel altijd wettenbundels meeslepen... Daar wordt ik ook niet blij van Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:52

Pff, wij hebben ook van die geweldig dikke boeken, die gewoon te zwaar zijn om mee te slepen, zeker dat laatste boek wat we moesten kopen. En 1 wat dunner boek meeslepen gaat nog, als maar niet meer worden. Maar heb ik ook niet altijd zin en en zeker als ze hier toch staan.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:09

Ik neem ze ook vaak niet mee en wettenbundels ook niet Tong uitsteken. Ga ik gewoon achterin zitten en dan wordt er niks aan je gevraagd...

Alleen met tentamens moet je ze wel meenemen... En het is ook wel handig om ze met college's mee te nemen want dan kan je gelijk belangrijke dingen onderstrepen, maar dat doe ik ook wel eens na het college, dan schrijf ik gewoon op wat belangrijk was....