Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) hestejente schreef:whahahahIk vind het erg goed van Tessa dat ze steeds dingen opzoekt om te kijken hoe iets zit. Dat vind ik al een tijdje en nu vind ik het ook tijd om te zeggen. Ik zie jou nog wel wetenschapper worden! (met uitroepteken)
Shettjee__x schreef:1. Wie ben je? De enige echte Tessa
2. Wie zijn je lievelingspaarden? Nivoletta, de enige die ik dus ken van die er nu nog staan (waar ik op gereden heb (half uur))![]()
3. Wie is je lievelingspony? Binky natuurlijk!
4. Welke pony/ paard vind je het leukste? Binky!!!!!!!!
5. Geef je lievelingspony een bijnaam en vertel waarom je deze hebt gekozen? Biinky-Stiinky, zo noemde ik hem vroeger altijd
6. Beschrijf haar of hem in 1 woord. (of 2 ) SuperSchattigEnNatuurlijkLiefEnMijnKnuffelPony4Ever
7. Wat was je eerste indruk van hem of haar? Leuke, pony
8. Bekijk je dat nog steeds op dezelfde manier?, nu nog véééééééél leuker!! <3
9. Wat herinnert je aan hem of haar? Rijden, knuffelen, kusjes geven en nog veel meer
10. Ga je dit ook invullen? Dat zie je toch?
Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:whahahahIk vind het erg goed van Tessa dat ze steeds dingen opzoekt om te kijken hoe iets zit. Dat vind ik al een tijdje en nu vind ik het ook tijd om te zeggen. Ik zie jou nog wel wetenschapper worden! (met uitroepteken)
![]()
LieZ_Horses schreef:die ook van suzanne? kopieëer die dan en plak hem domoor!!!!!!!Ik ben bij een goeie vriendin haar blog aan het invullen van 240 vragen.
Ben nu pas bij 109!
*
Net toen ik wou terugkrabbelen gooit hyves me eruit! Shetjjee__x schreef:Lisa, ik heb lekker die blog gekopieëert!!!!!!!!
Maar ik doe wel gezellig mee
LieZ_Horses schreef:240 vragen, van wie heb jij hem dan?Shetjjee__x schreef:Lisa, ik heb lekker die blog gekopieëert!!!!!!!!
Welke?
Shetjjee__x schreef:1. Binky
2. Marcus
3. Lucky Boy
4. Mini
5. Sherra
6. Chanel
7. Ragebol
8. Beauty
9. Aladar
10. Manouk
11. Donna