Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smuidra

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 12:35

Winnetou volgende week komt er geloof ik niets van om vrij te rijden. Vrijdag is ook vol met kids. Jammer ik had graag even voor mezelf willen rijden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 16:04

Tytje schreef:
xan schreef:
Tytje, hoop dat je er nog bent.
Heb jij iets gehoord van een paard in de beemster dat is overleden aan RHinopneum.........(nogwat)

Ja, er was Rhino in de Beemster en er is 1 paard overleden. Ik kreeg ook een mailtje van de Amethyst, dat er ook een paard was geweest met Rhino.
Wij moesten onze paarden een week lang themperaturen. Ik denk wel dat het bij het ene paard blijft. Het is nu bijn 2 weken geleden.

Ik hoorde net dat Chantal niet op wedstrijd mag/kan vanwege dit rhino gedoe in de regio.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:41

Zit hier weer met een ziek manneke, gistermiddag begon zijn temperatuur weer flink te stijgen dus vanmorgen weer school gebled, gingen mijn plannen om lekker even te gaan shoppen en naar de caravandealer te gaan.
Maar hadden wel alle tijd om te knuffelen en dat is natuurlijk niet te vergelijken met alle andere dingen.
Vanmiddag weer fysio gehad. Stonden te kijken dat ik al op het paard had gezetten. Maar begrepen het wel. Moet alleen wel zorgen dat ik veilig opstap (en niet met de keukentrap). Komende week gaat er dus een belletje naar de blijde ruiters.
Moet nog even flink oefenen met fietsen (op de hometrainer) vooral op en aftappen en het zadel steeds een standje lager om de flexi in mijn heup wat hoger te maken en dan mag ik weer buiten fietsen. Rowan verheugd zich er al op want woensdag krijgt hij er een tweede fiets bij (voor op de camping).
Ook ik ben nog op zoek naar een fiets. Ga nl niet mijn fiets steeds heen en weer sjouwen van huis naar de camping en v.v.
Ga nu echt om mijn lijf denken. Dus als iemand nog een leuke grote fiets weet voor niet al te hoge prijs houdt ik mij aanbevolen.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 20:11

winnitou schreef:
Zit hier weer met een ziek manneke, gistermiddag begon zijn temperatuur weer flink te stijgen dus vanmorgen weer school gebled, gingen mijn plannen om lekker even te gaan shoppen en naar de caravandealer te gaan.
Maar hadden wel alle tijd om te knuffelen en dat is natuurlijk niet te vergelijken met alle andere dingen.
Vanmiddag weer fysio gehad. Stonden te kijken dat ik al op het paard had gezetten. Maar begrepen het wel. Moet alleen wel zorgen dat ik veilig opstap (en niet met de keukentrap). Komende week gaat er dus een belletje naar de blijde ruiters.
Moet nog even flink oefenen met fietsen (op de hometrainer) vooral op en aftappen en het zadel steeds een standje lager om de flexi in mijn heup wat hoger te maken en dan mag ik weer buiten fietsen. Rowan verheugd zich er al op want woensdag krijgt hij er een tweede fiets bij (voor op de camping).
Ook ik ben nog op zoek naar een fiets. Ga nl niet mijn fiets steeds heen en weer sjouwen van huis naar de camping en v.v.
Ga nu echt om mijn lijf denken. Dus als iemand nog een leuke grote fiets weet voor niet al te hoge prijs houdt ik mij aanbevolen.

M'n kleinzoon zit ook ziek te wezen. Ze gaan vannacht op wintersport. Komt dus niet zo goed uit. Arm mannetje. Ze zijn naar de dokter geweest en hij heeft medicijnen maar ziet er beroerd uit. Dan weer koorts en dan weer niet. Rode wangentjes. Echt heel zielig. Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 20:38

smuidra schreef:
winnitou schreef:

M'n kleinzoon zit ook ziek te wezen. Ze gaan vannacht op wintersport. Komt dus niet zo goed uit. Arm mannetje. Ze zijn naar de dokter geweest en hij heeft medicijnen maar ziet er beroerd uit. Dan weer koorts en dan weer niet. Rode wangentjes. Echt heel zielig. Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Wat was bij je kleinzoon de diagnose en wat voor een medicijnen heeft hij gehad?

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:38

Joehoeee..

ik kom ook even om het hoekie geklommen Tong uitsteken
ik ben dan wel weer weg bij jullie.. maar toch vindt ik het leuk om weer ff te kletsen..
wil tenslotte wel van de nieuwste nieuwtjes mee kunnen proeven Tong uitsteken

Bloos

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:28

Het is hier een dooi boel. Sigaar
Waarschijnlijk ben ik veel te vroeg. Duivel
Heb ook eigenlijk niets te melden, dus ga nu lekker een boek lezen ofzo. Lees morgen wel wat jullie allemaal (eventueel) nog te vertellen hadden Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:53

xan schreef:
Het is hier een dooi boel. Sigaar
Waarschijnlijk ben ik veel te vroeg. Duivel
Heb ook eigenlijk niets te melden, dus ga nu lekker een boek lezen ofzo. Lees morgen wel wat jullie allemaal (eventueel) nog te vertellen hadden Haha!

Welk boek ben je aan het lezen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:19

Heb ik wat gemist, was er wat te doen vanavond, hier was niks te beleven. Als ik er ben gaat Xan snel weg (je had me al genoeg gesproken!?!).
Meelen is er niet eens, die komt zo als ik naar bed wil, ga ik toch weer uren later (nachtbraker), Liquita en Ate zitten zeker te wokken in de nieuwe keuken van Ate. (wat is ie mooi)
Smuidra is haar vlinderhondjes aan het voorbereiden voor de reis naar de Veluwe en de ontmoeting met al die andere soortgenoten. En ik ik ga zo ook naar bed.
Welterusten!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:28

Ik ben hier af en toe hoor. Kijken of er iemand wat gezegd heeft, maat het is hier idd erg saai vandaag.
ik heb i.i.g. zelf niks te melden, maak ook weinig mee he, met de hele dag thuis zitten te vervelen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:30

oh ja, ik ben een beetje muziek aan het downloaden geweest.
dat was't, hahahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 23:35

Ik kom net terug van de manege, maar ik ga jullie meteen weer verlaten. Nog even wat "rommelen" boven en dan m'n bedje in. Ik mag het weekend werken Go jij! Go jij! ....... ROFL .

Nou doegie, en tot morgenavond Doei!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:40

ik ben net thuis heb gewerkt en na het werk ga ik altijd ff biertje halen bij de ouders van joyce (die nemen de meiden altijd mee voor de carosel les) ga zo ook lekker bed zoeken nog ff tv kijken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 23:45

Oja.....
            Nogmaals Voor Rowan.
Afbeelding

En voor de kleinzoon van Smuidra.
Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 01:09

LIQUITA schreef:
Oja.....
            Nogmaals Voor Rowan.
Afbeelding

Afbeelding

Gewldig bedankt, rowan zijn kroel is nog altijd Slaapaap, dus heel toepasselijk

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:05

winnitou schreef:

Op een blauwe dag geboren.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:24

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Oja.....
            Nogmaals Voor Rowan.
Afbeelding

Afbeelding

Gewldig bedankt, rowan zijn kroel is nog altijd Slaapaap, dus heel toepasselijk

Ik heb het naar Tristan doorgestuurd. Z'n slaapbeest is een hondje Blue.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:32

Winnetou het ziet er naar uit dat jou zoon hetzelfde heeft als Tristan maar ik weet niet welke medicijnen hij heeft gehad. Ze zijn naar hun vakantiebestemming vertrokken.(mocht van de dokter). We hebben net gebeld en hij heeft af en toe een opleving en daarna stort hij weer in. Ik denk hetzelfde verhaal als bij Rowan.
Ik ga straks m'n hondjes in bad stoppen want ze gaan meelopen met de hondenmodeshow. Alletwee in een roze jasje. hahahaha Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:52

@Smuidra, daar willen we wel foto's van zien natuurlijk hahaha.
Alvast veel suc6 met de show.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:38

xan schreef:
winnitou schreef:

Op een blauwe dag geboren.

Zegt me niks, door wie geschreven en waar gaat het over (gaan gewoon boekbesprekingen houden als hier weinig te doen is.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:39

smuidra schreef:
Winnetou het ziet er naar uit dat jou zoon hetzelfde heeft als Tristan maar ik weet niet welke medicijnen hij heeft gehad. Ze zijn naar hun vakantiebestemming vertrokken.(mocht van de dokter). We hebben net gebeld en hij heeft af en toe een opleving en daarna stort hij weer in. Ik denk hetzelfde verhaal als bij Rowan.
Ik ga straks m'n hondjes in bad stoppen want ze gaan meelopen met de hondenmodeshow. Alletwee in een roze jasje. hahahaha Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

bAh had je geen andere kleur
Succes ondanks dat ze in het rose moeten lopen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:42

Rowan is nog steeds niet helemaal in orde, zitten dus nog steeds een dagje binnen. hij heeft nergens zin in en verveelt zich maar zit ondertussen heerlijk met zijn playmobil te spelen, een hut onder de tafel en dikke knuffels bij mama te brengen.
Ga wel proberen hem zo even in bed te bonjouren zodat ik ook ergens aan toe kom

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 13:53

Krijgt Rowan wel genoeg bessensap?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 13:58

meelen schreef:
Krijgt Rowan wel genoeg bessensap?

Haha! Haha! Haha! Zal hij dat lusten ????
Vast wel zou je zo denken met een moeder die iedereen bessensap aanbeveelt Haha!
(vergeet ze het dadelijk voor d'r eigen kind)

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:16

winnitou schreef:
smuidra schreef:

bAh had je geen andere kleur
Succes ondanks dat ze in het rose moeten lopen

Er staat geen "Jankies"op.
Vanmiddag nog even naar de Dappermarkt geweest. Komen we terug was het zijraam van onze auto kapotgeslagen.
M'n hondenmandjes stonden achterin....... En vlinders en chihuahua's doen het goed op marktplaats.....
Het gaat niet goed met ons wagenpark. Neem in het vervolg de bus of de fiets.. Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig