Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:xan schreef:Tytje, hoop dat je er nog bent.
Heb jij iets gehoord van een paard in de beemster dat is overleden aan RHinopneum.........(nogwat)
Ja, er was Rhino in de Beemster en er is 1 paard overleden. Ik kreeg ook een mailtje van de Amethyst, dat er ook een paard was geweest met Rhino.
Wij moesten onze paarden een week lang themperaturen. Ik denk wel dat het bij het ene paard blijft. Het is nu bijn 2 weken geleden.
winnitou schreef:Zit hier weer met een ziek manneke, gistermiddag begon zijn temperatuur weer flink te stijgen dus vanmorgen weer school gebled, gingen mijn plannen om lekker even te gaan shoppen en naar de caravandealer te gaan.
Maar hadden wel alle tijd om te knuffelen en dat is natuurlijk niet te vergelijken met alle andere dingen.
Vanmiddag weer fysio gehad. Stonden te kijken dat ik al op het paard had gezetten. Maar begrepen het wel. Moet alleen wel zorgen dat ik veilig opstap (en niet met de keukentrap). Komende week gaat er dus een belletje naar de blijde ruiters.
Moet nog even flink oefenen met fietsen (op de hometrainer) vooral op en aftappen en het zadel steeds een standje lager om de flexi in mijn heup wat hoger te maken en dan mag ik weer buiten fietsen. Rowan verheugd zich er al op want woensdag krijgt hij er een tweede fiets bij (voor op de camping).
Ook ik ben nog op zoek naar een fiets. Ga nl niet mijn fiets steeds heen en weer sjouwen van huis naar de camping en v.v.
Ga nu echt om mijn lijf denken. Dus als iemand nog een leuke grote fiets weet voor niet al te hoge prijs houdt ik mij aanbevolen.
smuidra schreef:winnitou schreef:Zit hier weer met een ziek manneke, gistermiddag begon zijn temperatuur weer flink te stijgen dus vanmorgen weer school gebled, gingen mijn plannen om lekker even te gaan shoppen en naar de caravandealer te gaan.
Maar hadden wel alle tijd om te knuffelen en dat is natuurlijk niet te vergelijken met alle andere dingen.
Vanmiddag weer fysio gehad. Stonden te kijken dat ik al op het paard had gezetten. Maar begrepen het wel. Moet alleen wel zorgen dat ik veilig opstap (en niet met de keukentrap). Komende week gaat er dus een belletje naar de blijde ruiters.
Moet nog even flink oefenen met fietsen (op de hometrainer) vooral op en aftappen en het zadel steeds een standje lager om de flexi in mijn heup wat hoger te maken en dan mag ik weer buiten fietsen. Rowan verheugd zich er al op want woensdag krijgt hij er een tweede fiets bij (voor op de camping).
Ook ik ben nog op zoek naar een fiets. Ga nl niet mijn fiets steeds heen en weer sjouwen van huis naar de camping en v.v.
Ga nu echt om mijn lijf denken. Dus als iemand nog een leuke grote fiets weet voor niet al te hoge prijs houdt ik mij aanbevolen.
M'n kleinzoon zit ook ziek te wezen. Ze gaan vannacht op wintersport. Komt dus niet zo goed uit. Arm mannetje. Ze zijn naar de dokter geweest en hij heeft medicijnen maar ziet er beroerd uit. Dan weer koorts en dan weer niet. Rode wangentjes. Echt heel zielig.![]()
![]()
![]()
![]()

xan schreef:Het is hier een dooi boel.![]()
Waarschijnlijk ben ik veel te vroeg.![]()
Heb ook eigenlijk niets te melden, dus ga nu lekker een boek lezen ofzo. Lees morgen wel wat jullie allemaal (eventueel) nog te vertellen hadden

.......
.

LIQUITA schreef:Oja.....
Nogmaals Voor Rowan.
En voor de kleinzoon van Smuidra.

winnitou schreef:Welk boek ben je aan het lezen?
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Oja.....
Nogmaals Voor Rowan.
En voor de kleinzoon van Smuidra.
Gewldig bedankt, rowan zijn kroel is nog altijd Slaapaap, dus heel toepasselijk

xan schreef:winnitou schreef:Welk boek ben je aan het lezen?
Op een blauwe dag geboren.
smuidra schreef:Winnetou het ziet er naar uit dat jou zoon hetzelfde heeft als Tristan maar ik weet niet welke medicijnen hij heeft gehad. Ze zijn naar hun vakantiebestemming vertrokken.(mocht van de dokter). We hebben net gebeld en hij heeft af en toe een opleving en daarna stort hij weer in. Ik denk hetzelfde verhaal als bij Rowan.
Ik ga straks m'n hondjes in bad stoppen want ze gaan meelopen met de hondenmodeshow. Alletwee in een roze jasje. hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()

meelen schreef:Krijgt Rowan wel genoeg bessensap?
Zal hij dat lusten ????
winnitou schreef:smuidra schreef:Winnetou het ziet er naar uit dat jou zoon hetzelfde heeft als Tristan maar ik weet niet welke medicijnen hij heeft gehad. Ze zijn naar hun vakantiebestemming vertrokken.(mocht van de dokter). We hebben net gebeld en hij heeft af en toe een opleving en daarna stort hij weer in. Ik denk hetzelfde verhaal als bij Rowan.
Ik ga straks m'n hondjes in bad stoppen want ze gaan meelopen met de hondenmodeshow. Alletwee in een roze jasje. hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
bAh had je geen andere kleur
Succes ondanks dat ze in het rose moeten lopen