Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bokjes schreef:Jep klopt! hoop dat er foto's gemaakt worden...... kan zelf helaas niet komen
Miss_Malfoy schreef:Hoi!
Hé jammer dat ik dat ringrijden gemist hebt, zo te horen was 't echt de moeite waard.
Heb alleen maar kleine stukjes gezien, als ik langsliep met één van de wandelpony's.
katchina schreef:Miss_Malfoy schreef:Hoi!
Hé jammer dat ik dat ringrijden gemist hebt, zo te horen was 't echt de moeite waard.
Heb alleen maar kleine stukjes gezien, als ik langsliep met één van de wandelpony's.
Jammer,ik wist niet dat je er was anders hadden we kunnen 'meeten'![]()
Amber heeft op de fiets op het plein ringsteken gedaan en ze moest een paar keer wachten tot de pony's voorbij gewandeld waren om een sprintje te doen.
En Roelon deed blikken omgooienZe konden ook hoefijzer werpen en steltlopen e.d. maar daar hadden ze geen zin in
Yavanna schreef:Tja, op een forum met zoveel leden hou je dat toch snel, de eer aan je zelf houden en er niet op in gaan
Yavanna schreef:Is goed, ben erg benieuwdDank je wel.. Oh, enne dan moet je eens aan Leon vragen hoe het met zijn nieuwe oliebol gaat
Hij heet Wessel, en is een maatje voor Nango, het is wel een uit de kluiten gewassen oliebol, maar zooo gaaf ( hij is ongeveer 1.50 hoog, en lijkt op een haf
)
Yavanna schreef:Anita moet nog ff flink tikken, maar ze is in middels aangemeld als Grolkids.. welkom Anita, je kan al meelezen, meeposten moet je nog ff flink wat doortypen