RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:11

Aaaah oliebol, het zal wel aan de computer liggen want ik kan je foto helaas niet zien, Donja. Andere keer nog maar een keer proberen.
Jaaa, echt zo ontzettend jammer dat Otske verkocht is, wat een geweldig paard was dat. Ik vond het echt een van de leuksten en het is ook zo'n lieve goedzak. Hopen dat hij een leuke baas krijgt. Ik heb vorige week echt op hem genoten en het is wel leuk dat m'n vader net vorige week foto's kwam maken, van mijn allerlaatse keer op Otske dus!

Veel succes met de operatie morgen, Sarah, ik hoop echt zo voor je dat het allemaal goed gaat!

Ik heb gisteren voor het eerst sinds minstens drie eeuwen weer een keer op Injoy gereden! Ze was hartstikke braaf en lief. Het ging nog niet zoals ik wilde, ik vind het altijd erg moeilijk om haar actief te laten lopen maar tegelijkertijd ook ontspannen te laten lopen, de ene keer lukt het me wel, de andere keer niet. Gisteren dus niet Tong uitsteken , maar ze heeft wel netjes een paar changementjes gesprongen en ze was zo lief en braaf! Ik heb wel erg lekker gereden, maar het ging dus nog niet fantastisch. Maar het is zooooo'n leuk paard! Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:27

't ging wel goed toch, eef! Lachen
Dat je de foto niet kunt zien ligt niet aan jou Knipoog Ik kan 'm ook niet meer zien...
btw, kun je me niet een paar foto's van jou en otske mailen ^^

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 19:39

hey dames!

Ik had de foto wel gezien, erg mooi!

Ben alweer thuis! Operatie is goed gegaan, chirurg was erg tevreden met het resultaat. Heeft wel dikke 2 uur geduurd maar het is gelukt! Pijn valt me nog wel mee, blijk alleen allergisch voor morfine... kreeg gelijk jeuk en uitslag zodra ze de pomp eraan zetten. Daarna vol met pillen gestouwd dus en daar was het nog mee uit te houden!
Gisteravond en vanmorgen gelijk op een apparaat die je been buigt, doet best zeer maar het lukt! Daarna geoefend met lopen met krukken en ook dat ging goed dus mocht naar huis! Nu hier verder met mn eigen fysio en hopen dat het zo goed blijft gaan als het tot nu toe gaat!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:02

Da's wel fijn, dat je meteen weer thuis bent! Lachen
Idd, hopen dat 't zo goed blijft gaan, dan kun je 'snel' weer op het paard ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:56

Wow, dat klinkt goed, Sarah! Gelukkig maar! Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 21:28

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:43

En als ik dan toch bezig ben met foto's... deze foto wil ik jullie niet onthouden. Schijnheilig
Kleine, geconcentreerde Mara voor het eerst op de kleine ondeugende sas. (Vandaar ook het elastiek)
Afbeelding

En nog een foto van moi op kanjer toen er foto's werden gemaakt.
Afbeelding

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:17

_Mara_ schreef:
Hey een nieuwe foto van Actress, echt een super paardje. Haha!

http://www.inislot.nl/files/107.jpg

Nice! ^^ Jammer van de lage neusriem, haha Tong uitsteken Die blíjven er gewoon raar uitzien Tong uitsteken

Ook bij Kanjer op die foto trouwens Tong uitsteken Gecombineerd staat 'm véeeeel beter! Tong uitsteken
Zie Bravourtje trouwens kijken dan ^^ Wat een schatje, haha Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:38

Ja lage neusriemen staan bij sommige paarden wel maar bij kanjer en actress inderdaad niet. En Marjolein het ging om Kanjer niet om Bravour! Boos! Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:46

_Mara_ schreef:
Ja lage neusriemen staan bij sommige paarden wel maar bij kanjer en actress inderdaad niet. En Marjolein het ging om Kanjer niet om Bravour! Boos! Tong uitsteken

Ik weet het, ik weet het Tong uitsteken Maar je kent me, ik MOET Bravourtje gewoon naar de voorgrond trekken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:24

Haha nou, meneer Bravour heeft zich vandaag best netjes gedragen bij je, toch Marjolein? Op een paar sprintjes met een grappig bokje na, hihi. Zag er hartstikke netjes uit verder!

Ik heb vandaag Rallywood gereden, poeh, dat was alweer een tijdje geleden en ik moest ook echt weer even wennen, hihi! Ik was alweer bijna vergeten hoe ontzettend grote stappen hij maakt maar vooral hoe leuk hij eigenlijk is. In het begin zat hij wat vast op rechts, maar gelukkig was dat na het losrijden wel over. Ik moest al ergens aan het begin van de les plotseling aanspringen in de rechtergalop, dat was wel slim van Ini want zo kon ik er helemaal niet over nadenken. En het werkte, bokloos aangesprongen! Beetje jammer dat ik na een half rondje dacht: 'hee, ik galoppeer. O jee, buitenbeen stilhouden anders gaat hij bokken.' Toen ik er dus over na ging denken gaf meneer vrolijk een bok. Beetje jammer. Verder ging het eigenlijk wel lekker. Ook bij de twee andere keren galop heeft hij gebokt, maar dat was ook m'n eigen schuld. Doordat ik echt 'NU' moest aanspringen was ik wat rommelig in mijn hulpen en blijkbaar had ik een klapperbeen waar hij tegen protesteerde. En terecht, hoor. Verder was hij hartstikke fijn, het ging niet super maar wel gewoon lekker. Nou nog werken aan mijn hulpen voor de galop en dan heeft meneer er een fan bij Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:50

Suprise suprise, ik mocht weer op Kanjer. Haha! Hij was al helemaal gepoetst door Marina, alleen was ze zijn benen vergeten Nagelbijten / Gniffelen en die waren héél erg vies. Maja, ik moet me paard toch zelf ook een beetje poetsen. Tong uitsteken

Het ging wel lekker, al liep meneer soms wel een beetje te vervelen, dan wilde die de hoeken niet goed door en dan gaf ik hem een schop en dan hoorde ik een staartzwiep maar vervolgens sneed die de volgende bocht gewoon weer af. Grr, hij reageerde totaal niet op me binnenbeen, maar dat heb ik wel bij meer paarden dus volgens mij is er gewoon wat mis met mijn binnenbeen. En direct al galopperen inderdaad en ini schreeuwen: Galop! Eef galop! Fotty galop! RW naar het midden Oppy galop! Kanjer schrok zich een beetje rot van dat 'gegil' opeens en z'n oortjes gingen naar voren en hij ging direct harder dus ik had zoiets van, hopelijk mag ik wat 'later' zodat ik hem even rustig kan krijgen. En gelukkig was dat ook het geval, de laatste galop was het fijnste. We moesten eigenlijk iedere keer van stap naar galop maar de laatste ging het fijnst. Hij voelde echt heel vloeiend en ook de galop zelf zat heerlijk. Net zoals een paar middendrafjes, zeker die ene keer zonder beugels... ik had echt het gevoel dat ik 'in' hem zat. Ja, ik blijf fan van Kanjer. Al moet ik wel zeggen dat ik hem met stang fijner vind maar met trens begint het ook al te komen. (Het= lekker ontspannen en naar beneden Tong uitsteken )

En de nieuwe dekjes! Echt super mooi! Ik had echt van die vaal blauwe dingen verwacht maar ze zijn echt super mooi met dat gouden randje en de geborduurde tekst: r.c. ini slot. Echt super mooi. Haha!

En lein je blijft toch wel gewoon meelezen he? Tong uitsteken Ik zal wel bijhouden hoe het met je bravourtje gaat. Vork

En eef die bokken, jemig hij bokt echt hoog! Maar je bleef erop zitten. Complimenten. Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:56

hahaha draakje weer door de bocht!! hij geeft het je niet kado he?
Ik heb vaker gehoord dat hij hoog kan bokken maar zelf voel ik dat niet, het is prima uit te zitten maar misschien komt dat omdat ik hem zo goed ken??
En tja die gekke kanjer... blijft een leukerd!

Ben benieuwd naar de nieuwe dekjes!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:57

Is marjolen konijn er ook mee gestopt? *Ja ik lees ook nog mee! Tong uitsteken *

Jahoor mensen 1.20 gejumpert met Kwal! Vorige week met les, ik en een ander meisje mochten zo hoog, en zij gooide de 1.20 balk eraf! Tong uitsteken Met haar KWPN'er. Kom ik aan met mijn kleine kruisingkje met lange sokjes Haha! die m er niet af gooit Tong uitsteken Haha straks weer les, misschien nog hoger! Tong uitsteken

Daarom ben ik wel blij dat ik nu bij de Stroomruiters rijd, nu spring ik elke week Haha! En mijn zusje danst nu op maandag, met succes, want ze gaat 19 oktober naar het NK dansen! Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:07

loveshadow schreef:
Haha nou, meneer Bravour heeft zich vandaag best netjes gedragen bij je, toch Marjolein? Op een paar sprintjes met een grappig bokje na, hihi. Zag er hartstikke netjes uit verder!

Hihi, hij was opzich wel braaf ja Lachen Jammer dat 'ie wel de hele tijd aan't klieren was met z'n hoofd, dat had wel wat meer naar beneden gemogen Boos! Maja, je kunt niet alles hebben he Knipoog
Echt jammer dat ik nu officieel weg ben bij Ini, ga Bravourtje echt missen! Tong uitsteken
Nieuwe dekjes zijn inderdaad echt beauty's! Gaaaap
En de Zara/Sara was echt cool, haha Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:07

_Mara_ schreef:
En de nieuwe dekjes! Echt super mooi! Ik had echt van die vaal blauwe dingen verwacht maar ze zijn echt super mooi met dat gouden randje en de geborduurde tekst: r.c. ini slot. Echt super mooi. Haha!

(...)

En [***] die bokken, jemig hij bokt echt hoog! Maar je bleef erop zitten. Complimenten. Knipoog

Jaaa, die dekjes waren echt prachtig, staat hartstikke chique en het kleurt bij elk paard mooi, vind ik!

Haha thnx, maar zo knap was het niet, hihi. Die bokken van hem uitzitten vind ik altijd makkelijker dan een gekke sprong opzij van Kanjer of Partyman of zo. Maar dat komt denk ik omdat ik het bij Rallywood steeds wel een beetje voel aankomen dat hij gaat bokken (bij Kanjer kan het vanaf het begin van de les (he Mara Tong uitsteken ) tot de laatste minuut en bij Rallywood vrijwel alleen bij de galop). En het komt ook omdat hij gewoon zo'n gigantische hals heeft waar je wel een beetje op kan steunen Haha! .

En jouw overgang van stap naar galop ging elke keer vet goed! Het zag er gewoon zooo makkelijk uit, gewoon hup een keurige actieve maar toch ontspannen overgang. Ik krijg het nooit voor elkaar, ik heb altijd veel te veel passen draf voor ik in galop zit, hihi.

Jeeeemig Donja, 1.20 m! Dat is echt onwijs hoog, meer dan 2/3 [***] hoog! Wens je zusje maar heel veel succes, knap dat ze zo goed is!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:22

loveshadow schreef:
_Mara_ schreef:

(...)

En eef die bokken, jemig hij bokt echt hoog! Maar je bleef erop zitten. Complimenten. Knipoog

Jaaa, die dekjes waren echt prachtig, staat hartstikke chique en het kleurt bij elk paard mooi, vind ik!

Haha thnx, maar zo knap was het niet, hihi. Die bokken van hem uitzitten vind ik altijd makkelijker dan een gekke sprong opzij van Kanjer of Partyman of zo. Maar dat komt denk ik omdat ik het bij Rallywood steeds wel een beetje voel aankomen dat hij gaat bokken (bij Kanjer kan het vanaf het begin van de les (he Mara Tong uitsteken ) tot de laatste minuut en bij Rallywood vrijwel alleen bij de galop). En het komt ook omdat hij gewoon zo'n gigantische hals heeft waar je wel een beetje op kan steunen Haha! .

Hihi ^^ Ik vind Rallywood echt 100× moeilijker uit te zitten dan Wiko of Bravour hoor Tong uitsteken Dus ook namens mij: Complimenten! Tong uitsteken

Maar ik houd m'n mond, want ik ga gelukskoekjes bakken voor meneer Van der Veen ^^ Nou maar hopen dat 'ie er gelukkig van wordt. (En ik hopelijk ook, want een goed cijfer kan ik wel gebruiken Tong uitsteken)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:56

Omg daar gaan de gelukskoekjes al, zorg alsjeblieft dat je dat recept niet opvolgt want al die gelukskoekjes die ik gegegeten heb waren ronduit ranzig. Tong uitsteken Dus gooi er een extra zakje vanillesuiker doorheen ofzo, of je moet een hele stomme klas hebben dan zou ik het recept wel opvolgen. Tong uitsteken

En rallywood uitzitten, tja ik heb er 1 keer opgereden en toen ook met een bok maar eigenlijk viel het best mee ja, bedenk ik me nu. Tong uitsteken En over mijn overgangen, bedankt voor het 'compliment' Bloos Maar de eerste 2 gingen wat minder mooi dan de laatste, die ging echt fijn. Wel een klein tikje erbij volgens mij zodat die even doorhad dat die direct mocht/moest opstarten en toen ging die ook. Ja ik vind Kanjer echt super leuk. Haha! Hij heeft er zowieso een fan bij... nu alleen RW nog... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:36

_Mara_ schreef:
Omg daar gaan de gelukskoekjes al, zorg alsjeblieft dat je dat recept niet opvolgt want al die gelukskoekjes die ik gegegeten heb waren ronduit ranzig. Tong uitsteken Dus gooi er een extra zakje vanillesuiker doorheen ofzo, of je moet een hele stomme klas hebben dan zou ik het recept wel opvolgen. Tong uitsteken

En rallywood uitzitten, tja ik heb er 1 keer opgereden en toen ook met een bok maar eigenlijk viel het best mee ja, bedenk ik me nu. Tong uitsteken En over mijn overgangen, bedankt voor het 'compliment' Bloos Maar de eerste 2 gingen wat minder mooi dan de laatste, die ging echt fijn. Wel een klein tikje erbij volgens mij zodat die even doorhad dat die direct mocht/moest opstarten en toen ging die ook. Ja ik vind Kanjer echt super leuk. Haha! Hij heeft er zowieso een fan bij... nu alleen RW nog... Tong uitsteken

Huilen van het lachen opstarten, hihi! ''Ladies and gentlemen, welcome on board of flight Kanjer737, destination: the other side of the riding hall. We will make a transition from walk to canter, so please fasten your seatbelts for your own and other's security. We are ready for take off.' Huilen van het lachen Sorry. Flauwe bui. Let niet op mijn horrible Engels, het ziet er aardig Engels uit maar het klopt vast voor geen meter Bloos .

Oeh, Marjolein, ik hoop dat je gelukskoekjes een beetje lukken. Bij de koekjes uit onze klas kon ik nauwelijks het verschil proeven tussen het 'koekje' en het papiertje dat erin zat Tong uitsteken . Gooi er maar lekker veel suiker in, hihi.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:22

je engels klopt hoor! Kan dr zo geen fouten in ontdekken, weet alleen niet of het take-off of take off is? Verder correct en erg komisch Haha! Ik zie het kanjer al zeggen met zo'n microfoontje om zn harses!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:01

loveshadow schreef:
_Mara_ schreef:

Huilen van het lachen opstarten, hihi! ''Ladies and gentlemen, welcome on board of flight Kanjer737, destination: the other side of the riding hall. We will make a transition from walk to canter, so please fasten your seatbelts for your own and other's security. We are ready for take off.' Huilen van het lachen Sorry. Flauwe bui. Let niet op mijn horrible Engels, het ziet er aardig Engels uit maar het klopt vast voor geen meter Bloos .

Oeh, Marjolein, ik hoop dat je gelukskoekjes een beetje lukken. Bij de koekjes uit onze klas kon ik nauwelijks het verschil proeven tussen het 'koekje' en het papiertje dat erin zat Tong uitsteken . Gooi er maar lekker veel suiker in, hihi.

OMG eef ROFL

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:38

Jahoor, het niveau is weer erg hoog hier Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:50

QualityLover schreef:
Jahoor, het niveau is weer erg hoog hier Tong uitsteken

*op bekakte toon* Nou, ik heb toevallig wel mijn paard van stap naar galop gebracht en dit vind ik anders best van hoog niveau. Nerd

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:53

ik vind goede humor ook zeker van hoog niveau Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:48

Wat wil je, met allemaal súperslimme 6vwo'ertjes hiero ^^