Jaaa, echt zo ontzettend jammer dat Otske verkocht is, wat een geweldig paard was dat. Ik vond het echt een van de leuksten en het is ook zo'n lieve goedzak. Hopen dat hij een leuke baas krijgt. Ik heb vorige week echt op hem genoten en het is wel leuk dat m'n vader net vorige week foto's kwam maken, van mijn allerlaatse keer op Otske dus!
Veel succes met de operatie morgen, Sarah, ik hoop echt zo voor je dat het allemaal goed gaat!
Ik heb gisteren voor het eerst sinds minstens drie eeuwen weer een keer op Injoy gereden! Ze was hartstikke braaf en lief. Het ging nog niet zoals ik wilde, ik vind het altijd erg moeilijk om haar actief te laten lopen maar tegelijkertijd ook ontspannen te laten lopen, de ene keer lukt het me wel, de andere keer niet. Gisteren dus niet
, maar ze heeft wel netjes een paar changementjes gesprongen en ze was zo lief en braaf! Ik heb wel erg lekker gereden, maar het ging dus nog niet fantastisch. Maar het is zooooo'n leuk paard!

Ik kan 'm ook niet meer zien...

en die waren héél erg vies. Maja, ik moet me paard toch zelf ook een beetje poetsen.

Maar de eerste 2 gingen wat minder mooi dan de laatste, die ging echt fijn. Wel een klein tikje erbij volgens mij zodat die even doorhad dat die direct mocht/moest opstarten en toen ging die ook. Ja ik vind Kanjer echt super leuk.
opstarten, hihi!