Lous schreef:De zilvia's hoeve is vandaag 8 ste-geworden, dus helaas gedegradeerd naar de b-poule.
Ik heb medelijden met Arno...... Nou kan die volgend jaar niet tegen ons....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lous schreef:De zilvia's hoeve is vandaag 8 ste-geworden, dus helaas gedegradeerd naar de b-poule.
collendoorn schreef:wahah het was echt mooi!! die kinderen kwamen allemaal in galop binnen en gingen dus ook weer in galop de bak uit! en met het applaus of in ieder geval aan het einde begon het paard van de commandant te stijgeren en draaien! en ja hoor daar ging hij bijna haha echt bijna!!!
Lous schreef:collendoorn schreef:wahah het was echt mooi!! die kinderen kwamen allemaal in galop binnen en gingen dus ook weer in galop de bak uit! en met het applaus of in ieder geval aan het einde begon het paard van de commandant te stijgeren en draaien! en ja hoor daar ging hij bijna haha echt bijna!!!
Dat waren dus de Any Dale Angels uit Bussum. Die waren iets van zesde.
collendoorn schreef:hahaha okée!! heb jij ze ook gezien??
angel_moby schreef:klop wij zijn gedegradeerd. dit was mijn laatste jaar ik ga misschien volgendjaar bij de paarden
FenDT schreef:Ik dacht dat Anydale niet meer meedeed omdat die manege failliet is toch?? Ik dacht dat de meeste pony's weg waren en de rest in het land stond..
FenDT schreef:Ilsuuuh schreef:Nou alleen nog maar 3 Juni....
Komen jullie ons ook aanmoedigen Fenna???
Uhmmm nou voor jou en shaar wil ik wel komen maar voor die Arno............................................................................................................![]()
Dat was dan vandaag dus twee keer dubbelop.. A en B-poule kampioen + prix d'elegance
FenDT schreef:Ik vind het wel banketstaaf voor jullie maar wel ontzettend grappig voor Arno... Hij opscheppen jaaaa ALS jullie promoveren dan moeten jullie tegen mij blablabla... Ik ga winnen blablabla.. hahaha..
Lous schreef:FenDT schreef:Ik vind het wel banketstaaf voor jullie maar wel ontzettend grappig voor Arno... Hij opscheppen jaaaa ALS jullie promoveren dan moeten jullie tegen mij blablabla... Ik ga winnen blablabla.. hahaha..
Bij welke manege rijdt je dan?
Ilsuuuh schreef:angel_moby schreef:klop wij zijn gedegradeerd. dit was mijn laatste jaar ik ga misschien volgendjaar bij de paarden
Ow dat is niet zoo best dat jullie gedegradeerd zijn!!Wel leuk als je bij de paarden komt.. maar ik geloof dat we al vol zitten nu.. maarja je weet nooit wie er allemaal blijven!!
Ilsuuuh schreef:A jooo van hem moet je je niets aantrekken! hahah!!
Maarjaa.. ik weet zoiezo dat ro en marije en leona wel komen kijken!!
dus...
FenDT schreef:Bij manege Austerlitz.. Napoleon jeugd..
Ilsuuuh schreef:angel_moby schreef:klop wij zijn gedegradeerd. dit was mijn laatste jaar ik ga misschien volgendjaar bij de paarden
Ow dat is niet zoo best dat jullie gedegradeerd zijn!!Wel leuk als je bij de paarden komt.. maar ik geloof dat we al vol zitten nu.. maarja je weet nooit wie er allemaal blijven!!