Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, en ik heb een weddenschap met mezelf dat het paard waar ik nu op meerijd, die van mezelf dus, EINDELIJK is een keer sneller is dan de paarden van de begeleiding
En ik vindt een goed idee om ervoor te zorgen dat we sneller zijn dan de begeleiding.. maar tegen ashanti kan ik niet op hoor!
.
.
.
CarolineXxX schreef:Nou ik zat vorige jt op scotch in de eerste week dus hij schrok nog overal van enzo.. egt grappig! De paarden konden de begeleiding wel inhalen, thirza en esther begeleide namelijk op rosa en dunya! :p
Weten we eigenlijk al wie in week 3 gaan begeleiden?
Bij je nog nooit naar t reelaer geweest ofwel? Ik wel! vorig jaar
CarolineXxX schreef:Jup je kent mij ja;) Leuk dat je er ook bent in week 3! als bg?
CarolineXxX schreef:ja de eerste 2 dagen als je gewoon op stal bent zit iedereen zowieso gewoon bij elkaar idd! Maarja zou wel vet zijn als we met zn alle samen in een jt zitten omdat we elkaar al een beetje kennen..Bij je nog nooit naar t reelaer geweest ofwel? Ik wel! vorig jaar
Maargoed het is in iedergeval egt suuper leuk! 
_Anneke_ schreef:ok.. ik houd ook van snelle.. is diesel snel??
die houdt hij niet bij 

als ie dan een lekkerder grassprietje ziet verderop dan moet en zou ie daarheen gaan
CarolineXxX schreef:Nou ik zat vorige jt op scotch in de eerste week dus hij schrok nog overal van enzo.. egt grappig! De paarden konden de begeleiding wel inhalen, thirza en esther begeleide namelijk op rosa en dunya! :p
Weten we eigenlijk al wie in week 3 gaan begeleiden?