Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadine240904 schreef:Ik ben ook van plan wedstrijden te rijden ja! Rij al 12 jaar en vind het nu toch wel tijd worden dat ik wat verder kom. Waar ben jij lid?

Nadine240904 schreef:Ik ben ook van plan wedstrijden te rijden ja! Rij al 12 jaar en vind het nu toch wel tijd worden dat ik wat verder kom. Waar ben jij lid?
.
. IkhouvanChey schreef:Ik ga waarschijnlijk ook wedstrijden rijden is ook mijn bedoeling.
Maar eerst sowieso heel lang oefenen en waarschijnlijk ook lid worden van de rijvereniging op de lwd manege wordt vet gezellig vet leuke mensen daar dat weet ik zo al.
IkhouvanChey schreef:Dat moet je onderling oplossen.
Als dat niet lukt dan kan Wilfred met hun en jou praten over het wedstrijden gedoe Wilfred zei dat er sowieso 2 wedstrijden konden rijden maar meer heb ik er ook net over gevraagd ik kan nog weleens vragen.
.
. jornajulia schreef:Ik ga wapper niet leasen... Ik heb met mariska gepraat en hoe bepaalde zaken daar geregeld (gaan) worden en hoe er met het personeel om wordt gegaan daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik ga niet in op details maar ik denk dat veel van jullie niet weten wat er speelt. En dat contract daar ben ik het niet mee eens en daar zet ik mijn handtekening niet onder. Vooral de borg vindt ik veel te veel. En als je paard iets mankeer, bv. peersblessure dan kun je mooi het bokje worden omdat je dan wel doorbetaald maar je paard staat wel een paar maanden stil in het ergste geval.
Daarentegen ben ik het ook niet eens met het feit dat er geen toezicht meer is straks, paarden zoals dironja en kai hebben goede begeleiding nodig van mensen die weten waar ze het over hebben en doen, voor de paarden is het leasen goed, maar het kan ook verkeer gaan.
Ik kom weer van het leasen terug, vindt het heel jammer dat ik wapper moet gaan missen maar het is niet anders.
Ik ga elders rijden waar het ' gratis' is, en laat mariska daar komen les geven.
Succes allemaal met jullie paardjes!
brendalevita schreef:jornajulia schreef:Ik ga wapper niet leasen... Ik heb met mariska gepraat en hoe bepaalde zaken daar geregeld (gaan) worden en hoe er met het personeel om wordt gegaan daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik ga niet in op details maar ik denk dat veel van jullie niet weten wat er speelt. En dat contract daar ben ik het niet mee eens en daar zet ik mijn handtekening niet onder. Vooral de borg vindt ik veel te veel. En als je paard iets mankeer, bv. peersblessure dan kun je mooi het bokje worden omdat je dan wel doorbetaald maar je paard staat wel een paar maanden stil in het ergste geval.
Daarentegen ben ik het ook niet eens met het feit dat er geen toezicht meer is straks, paarden zoals dironja en kai hebben goede begeleiding nodig van mensen die weten waar ze het over hebben en doen, voor de paarden is het leasen goed, maar het kan ook verkeer gaan.
Ik kom weer van het leasen terug, vindt het heel jammer dat ik wapper moet gaan missen maar het is niet anders.
Ik ga elders rijden waar het ' gratis' is, en laat mariska daar komen les geven.
julia je hebt helemaal gelijk meis,leuk dat je een plek hebt gevonden en jammer dat er mensen zo dom reageren.
Jij weet als geen ander hoe het zit ,en dat heeft niks met niet willen stappen blessures etc etc te maken.
Ieder moet zijn eigen keuzes maken,en jah als je je paardjes zelf aan huis hebt staan is het ook niet meer dan logisch dat je er 100% zorg voor draagt,in goede en slechte tijden.
Mensen gaan leasen omdat ze geen geld en tijd hebben om een eigen te onderhouden,dus als je paardje dan bijv.6 maand niet kan vanwege een mankement en jij moet 100% betalen ,schieten de mensen er vet bij in .
Dat heeft niks met liefde voor het dier te maken.Als daarover niks vast ligt in het contract etc zou ik het ook niet doen,want dan hoeft hij niet voor vervanging te zorgen maar jij wel voor die 100 euro!!
Ik ben benieuwt hoe het gaat straks en of er dan weer een topic word geopend met alle drama s en leuke dingen rondom de leasers,ik wens ze allemaal veel succes en veel paardenplezier ,hou het in de gaten!!
?
.
er gebeurt overal wel iets positief en negatief,en daarom dit forum toch.
om het er over te hebben.
.IkhouvanChey schreef:Ik heb dat van die paarden reddingsactie alweer gezien ik vind het zo zielig he.
Vooral als sommige paarden kopje onder gaan en een paard bijna de overkant niet haalde die had er echt moeite mee.
IkhouvanChey schreef:Dat meen je niet.
Jeetje dat had ik echt niet moeten zien dan zat ik echt met dikke tranen in me ogen ook dat ene van Ameland ik weet niet of jullie dat hier herinneren maar daar zag je ook op foto's hoe paarden door een takelwagen in de duinen werdeb begraven ze vielen erin zo ontzettend zielig was dat.
brendalevita schreef:jornajulia schreef:Ik ga wapper niet leasen... Ik heb met mariska gepraat en hoe bepaalde zaken daar geregeld (gaan) worden en hoe er met het personeel om wordt gegaan daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik ga niet in op details maar ik denk dat veel van jullie niet weten wat er speelt. En dat contract daar ben ik het niet mee eens en daar zet ik mijn handtekening niet onder. Vooral de borg vindt ik veel te veel. En als je paard iets mankeer, bv. peersblessure dan kun je mooi het bokje worden omdat je dan wel doorbetaald maar je paard staat wel een paar maanden stil in het ergste geval.
julia je hebt helemaal gelijk meis,leuk dat je een plek hebt gevonden en jammer dat er mensen zo dom reageren.
Jij weet als geen ander hoe het zit ,en dat heeft niks met niet willen stappen blessures etc etc te maken.
Ieder moet zijn eigen keuzes maken,en jah als je je paardjes zelf aan huis hebt staan is het ook niet meer dan logisch dat je er 100% zorg voor draagt,in goede en slechte tijden.
Mensen gaan leasen omdat ze geen geld en tijd hebben om een eigen te onderhouden,dus als je paardje dan bijv.6 maand niet kan vanwege een mankement en jij moet 100% betalen ,schieten de mensen er vet bij in .Dat heeft niks met liefde voor het dier te maken.Als daarover niks vast ligt in het contract etc zou ik het ook niet doen,want dan hoeft hij niet voor vervanging te zorgen maar jij wel voor die 100 euro!!
Ik ben benieuwt hoe het gaat straks en of er dan weer een topic word geopend met alle drama s en leuke dingen rondom de leasers,ik wens ze allemaal veel succes en veel paardenplezier ,hou het in de gaten!!
.