Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:41

Hahaha coowl jij op Charm in knalroze Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:42

Woooeeew 31!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:46

Miss_Montana schreef:
Hahaha ach joh, dat komt allemaal wel goed. Op een gegeven moment word het automatisme en ga je sneller reageren in dat soort situaties. Maar idd, je kan van sommige mensen wel hun nek omdraaien kwa rijgedrag.

Is hij nog wel heel je profiel? Heb laatst gezien dat je weer foto's van andere poownies incl Charming erbij had gezet. Zag er leuk uit! Ja

Haha denk je dat 't goedkomt? Clown

Profiel is nog heel -denk ik, had d'r laatst inderdaad wat foto's uit de oude doos bij gezet, paardjes die een behoorlijke tijd heel wat voor m'n betekenden... Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:48

Miss_Montana schreef:
Hahaha coowl jij op Charm in knalroze Haha!

Schijnheilig

Had je maar naar de wedstrijd moeten komen had je 't irl kunnen bewonderen... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:23

Idd was wel jammer, ik was net na jullie onderdeel aangekomen. Je profiel doet het gelukkig nog Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:25

Jah wonderbaarlijk he, iets dat ik nog niet heb kunnen slopen... Clown

Jij al foto's gezien van 't NK? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:27

Nee, nog steeds niet Boos! Maar dan nog staan mensen van Starnmeer er niet vaak op. Ook van Marienheem zijn maar weinig foto's te zien. Op die van Vrolijk na dan Lachen

Jij bent ook al zo'n lekkere sloper? Ik had het een paar maanden geleden. Ik ging de computer even 'legen' had ik het internetprogramma eraf gegooid Nagelbijten / Gniffelen Moest helemaal nieuw geinstalleerd worden door een of andere Apple gozer Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:33

Haha jah idd, ze vinden de Starnmeerders niet zo aardig denk ik... Clown

Ik sloop alles dat te slopen valt Nagelbijten / Gniffelen ... Gelukkig kan m'n ma redelijk met pc's opschieten want als ze vaag doen ben ik ook niet erg geduldig.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:45

Dan zijn die mensen lekker stom, Starnmeerders zijn coowl Tong uitsteken

Hahaha da's echt handig zo'n ma. Normaal ben ik degene in huis die het op moet lossen met de comp. Als ik iets verkeerds doe weet dus niemand hoe het opgelost kan worden Maarja, ik druk alle knoppen in en het gaat wel goed dan, of ik zet hem in 1x uit. Ook opgelost Haha!

Op nqha.nl staan de uitslagen maar je kan er nog niet op klikken. Binnenkort komen de foto's btw op die site!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:47

Haha ja Starnmeerders roeleren. Vork

Haha was ook altijd mijn oplossing uitzetten, bleek achteraf niet bevorderlijk voor m'n eerste pc... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga even op de website gluren Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:52

Klik HIER voor de uitslagen van het NK 2006
(Binnenkort staan de foto's van het NK 2006 ook op de site!)

Jammer dat je d'r niet op kan klikken... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:53

Hahaha, we'll take over the world!

Nee, sommige compies kunnen het idd niet zo goed hebben. Irritante dingen eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:54

Miss_Montana schreef:
Nee, sommige compies kunnen het idd niet zo goed hebben. Irritante dingen eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Of gewoon niet uitzetten? Clown

Heb deze 1x zomaar uitgezet, als wraak heeft 'ie m'n draadloos internet vermoord en m'n windows illegaal gemaakt, the revenge of the laptops... Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:58

Idd beetje dom dat ie niet klikbaar is Verward

Moow wat een rotdingen zijn het ook he?! Volgens mij hebben ze wel degelijk een eigen stel hersens die ook gevoel hebben en hierdoor ook wraakacties ondernemen Ja Ik heb het ook altijd, als ik erachter zit was er altijd wel wat. Maar bij mijn ouders deed ie niets! Boos! Nu hebben we een nieuw programma en hij vind me weer lief Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:01

Haha ja die dingen zijn echt niet achterlijk hoor... Clown

Die pc van m'n moeder heb ik ook al heel vaak vast laten lopen, heel vreemd bij mij flikte die dat altijd, zo stom...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:07

Ze hebben gewoon wat tegen onze handen mss Nagelbijten / Gniffelen Vastlopen doen ze bij ons op school altijd. De enigste oplossing is dan de uitknop lang ingedrukt houden. Hoewel ik ongeveer 3 computers hiermee dood heb gemaakt. Moesten weer opnieuw ingesteld worden Tong uitsteken Maarja, moeten ze maar werkende computers aanschaffen hoor Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:14

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:14

Ze vinden bokt gewoon stom denk ik... Had laatst 1 pc op school die 15 minuten aan 't laden was, heb toen maar aan een OA gevraagd of ik 'm uit mocht zetten, anders heb ik 't weer gedaan... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:20

Hahaha mss dat computers niet van paarden houden? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:21

Mss moet ik m'n laptop maar een keer meenemen naar Stees, kan 'ie zien hoe lievv Stees is. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:46

Ja, dan laat je hem er even op zitten! Of zou dat ook nog niet mogen? Tong uitsteken

Nou, ik ga afsluiten, ben van plan om vandaag even vroeg naar bed te gaan. Heb een rotdag gehad dus ik ga eerst even als een zombie TV kijken en dan lekker slapen Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:49

Haha Stees zadelmak gemaakt door m'n laptop... Clown Nouja ze is al borstels-op-rug-mak en afzichtelijke-roze-dressuurdekjes-op-rug-mak... Clown

Goed idee als een zombie tv kijken... Ga ik zo ook maar 'ns doen... Moet me maar even zien te vermaken want ik heb morgen vanaf 11 uur school, zou eigenlijk tot 4 uur naar school moeten maar dat werd tot 2 uur... Dus heb ik wel 3 uur school... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 15:30

Tjee 3 hele uren school? Hoe durven ze!

Dus borsteltjes mogen wel al op Stees rijden? Ik dat niet te zwaar voor haar arme ruggetje? Hahaha Haha!

Wat een dag weer zeg Tong uitsteken Vandaag naar Hoofddorp geweest om presentaties van Thomas Cook bij te wonen. Was wel grappig. Gisteravond wel TV gekeken maar er was helemaal niks te zien. Allemaal saaie programma's helaas.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 15:50

Jah 't was eh, heel nuttig vandaag op school... Nagelbijten / Gniffelen

Ja tuurlijk mogen de borsteltjes al op Stees rijden, borsteltjes mogen alles van d'r. Vork

Ben een hele vreemde docu aan 't kijken op internet over 9/11, weet eerlijk gezegd nog niet helemaal wat ik van de docu moet vinden, ben pas op de helft, moet nog 40 minuten staren... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:03

School is altijd nuttig Schijnheilig

Met dat 9/11 weet ik het ook niet. Ik geloof nl best wel dat het eens een complot zou kunnen zijn. Welke ben je aan het kijken? Staar ze! Nagelbijten / Gniffelen