Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_Montana schreef:Hahaha ach joh, dat komt allemaal wel goed. Op een gegeven moment word het automatisme en ga je sneller reageren in dat soort situaties. Maar idd, je kan van sommige mensen wel hun nek omdraaien kwa rijgedrag.
Is hij nog wel heel je profiel? Heb laatst gezien dat je weer foto's van andere poownies incl Charming erbij had gezet. Zag er leuk uit!

Miss_Montana schreef:Hahaha coowl jij op Charm in knalroze

Maar dan nog staan mensen van Starnmeer er niet vaak op. Ook van Marienheem zijn maar weinig foto's te zien. Op die van Vrolijk na dan 
Moest helemaal nieuw geinstalleerd worden door een of andere Apple gozer

... Gelukkig kan m'n ma redelijk met pc's opschieten want als ze vaag doen ben ik ook niet erg geduldig..

Maarja, ik druk alle knoppen in en het gaat wel goed dan, of ik zet hem in 1x uit. Ook opgelost 

Miss_Montana schreef:Nee, sommige compies kunnen het idd niet zo goed hebben. Irritante dingen eigenlijk

Ik heb het ook altijd, als ik erachter zit was er altijd wel wat. Maar bij mijn ouders deed ie niets!
Nu hebben we een nieuw programma en hij vind me weer lief

Vastlopen doen ze bij ons op school altijd. De enigste oplossing is dan de uitknop lang ingedrukt houden. Hoewel ik ongeveer 3 computers hiermee dood heb gemaakt. Moesten weer opnieuw ingesteld worden
Maarja, moeten ze maar werkende computers aanschaffen hoor

Nouja ze is al borstels-op-rug-mak en afzichtelijke-roze-dressuurdekjes-op-rug-mak... 

Vandaag naar Hoofddorp geweest om presentaties van Thomas Cook bij te wonen. Was wel grappig. Gisteravond wel TV gekeken maar er was helemaal niks te zien. Allemaal saaie programma's helaas.