Idd leiding, ze stond toen ik er was in de keuken, om daar te helpen. We noemden haar altijd schoonmaakturk. En die jongens gingen haar altijd ontzettend stangen met haar belgisch accent.
hahaha, ik zat toen keer op asterix. en ze hielp me nog effe aansingelen.. en toen lag ik er albijna naast doordt ze de singel niet strak genoeg had gedaan
lynn foei!! als jij naar markelo wil moet je wel je best doen hr maar mag je helemaal niet naar markelo als je blijft zitten of moet je het dan zelf betalen? want anders houden we wel een collecte
haha, noujaa mijn ouders betalen iig, niet,, dussja, dan moet ik het zelf doen.. maar met mijn shop en zonnebrillen koopverslaving kom ik niet zoheelver. maar een collecte lijkt me een strak plan !
maar je mag wel als je blijft zitten ofniet? en anders is het misschien een optie om papa en mama lief aan te kijken en te vragen of zij het voor kunnen schieten en jij in termijnen terug betaald??
hahahah, geen idee eigenlijk, maar mijn ouders zijn van plan binnekort ook al een paard voor me te kopen, dusjaa. dat moet ik ook in termijnen terug te betalen, dan krijg ik zoveel schulden
een stuk of 70 eerste en laatste week zitten altijd vol...en de week dat de ponyclub komt...en 2 jaar terug zaten rox en ik in die week en toen waren we met 70 ofzo...erg vol dus! maar zo voelt het niet hr...had er niet zoveel last van
okeee. ik vind met veel ook wel gezellig, maar dan zijn er wel sneller mensen die je niet mag en die jou niet mogen.. maarja, er moet ook is een keertje een knappe prins op het witte paard komen!
oja wie? stephan op valencia? en dat met die mensen ligt aan jezelf...maak er zelf een leuk feestje van en trek je nix van anderen aan dan is er nix aan de hand
Ik zat vorig jaar idd in de Naaldwijk-week, waren we ook met over de 60, was erg gezellig! En in de voorjaars waren we met 20/25 ofzo, en ook dat was erg leuk.
ladies wat gaan we allemaal doen op koninginnedag??
Ik ga zelf sochtends eerst op d manege hier de parade rijden...met 50 paarden en ponies ff de dag inluiden...daarna naar boulevard of dance in dordrecht en savonds stappeeeeee