stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:33

Azzaro schreef:
[

hahaha oke! maar vind t altijd zo erg om alleen naar de stad toe te gaan zeg maar! Als ik er eenmaal ben dan gaat het wel! maar niet echt gezellig als je de hele avond alleen tthuis zit en dan nog naar het stadje te fietsen of te rijden
[/quote]

nah dan kom je toch naar mij of ik naar jou? ik zie me vrienden daar altijd wel en ga ook alleen heen...
no problem with me Haha! Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:35

Zouden piet en pia (toch zo was het toch?) het erg vinden als ik hun site promoot Bloos
(in me profiel en onderschrift bedoel ik)
krijg namelijk veel pb's met welke stal enzo Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:40

He Naadje je verdiend er eerder een wijntje mee hoor als je hun site doorgeeft! Kom je eigenlijk ook op de bbq als toekomstig stalgenoot?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:46

ShirleyA schreef:
He Naadje je verdiend er eerder een wijntje mee hoor als je hun site doorgeeft! Kom je eigenlijk ook op de bbq als toekomstig stalgenoot?

ik was te laat met betalen Bloos

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:54

ShirleyA schreef:

Had het gisteren aan Cindy en Esmee gevraagd en die zeiden dat het niet meer kon want alles was al besteld Scheve mond

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:03

Jammer maar ik had t gister idd over de bbq en Cindy had alles al besteld, dus dat kopt. Sneu. Maar dan moeten we gewoon nog n x een bbq hebben hahaha.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:10

Haha ja en dan wel voor het winter wordt Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:43

Ik heb geen zin meer Scheve mond verveel me dood.. nou ja genoeg werk maar allemaal saai Rolleyes

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:54

AnneOmie schreef:
Ik heb geen zin meer Scheve mond verveel me dood.. nou ja genoeg werk maar allemaal saai Rolleyes

jij hebt tenminste nog werk Haha!

ik heb alles al gedaan....vergaderzaal al klaargezet..post klaar gezet...en iedereen is al binnen..tja...wachten tot het 19.00 wordt
en het is zooooo stil op bokt... Gaaaap

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 17:31

en kunnen we naadje niet een beetje vlees van ons geven meiden dan kan ze ook gezellig mee doen Verward

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 17:40

AnneOmie schreef:
pascha7 schreef:
zal het door geven aan omar maar weet niet of ie het aan neemt hoor hahahaha

Moet je het ook wel in het Arabisch zeggen hoor, anders verstaat ie je niet Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

nou sus6 vanavond hij ziet er erg schoon uit Tong uitsteken
hahaha
hij heeft maar 8 keer gerolt achter elkaar waarvan 2 keer in de waterplas Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 17:51

pascha7 schreef:
en kunnen we naadje niet een beetje vlees van ons geven meiden dan kan ze ook gezellig mee doen Verward

Van mij mag het, ik ben toch geen grote eter... Haha!

Ja, die Omar, die heeft niet geluisterd naar Brenda hoor! hahaha

Had je Bella en Pascha en Bo al binnengehaald Bren? nee toch? Vanavond toch pas? Haha! Haha!
Die gekke pony van mij staat weer op het land bij Pascha en Bo.
Maar.. er moet niets gebeurd zijn, anders is het echt de laatste keer hahaha
Ze zijn heel lief met z'n 3tjes, maar vorige keer kwam Bella met een flinke kras (beet?) op d'r kont uit de paddock. Nu staan ze wel op het land, wat 10x zo groot is als de paddock, maar toch... Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:47

kan ook alleen wat komen drinken hoor dames en betaal me consumptie gewoon geen probleem Haha!

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:53

Azzaro schreef:
jaa ik ben ook weer van de partij!
@Valentinotje ik ga even in je profiel kijken weet even niet meer wie je bent hahaha Bloos stom he

Ik heb me ziek gemeld op me werk Bloos vannacht bijna niet geslapen door die stomme coen daar kan ik medn heel erg mee bezig houden maja kom ik wel weer over heen!

Volgend weekend dus stappen in Purmerend Haha!

edit: Ja ik weet nu weer wie je bent hoor Nath haha! Mooie fries zeg Haha! heb je al iemand gevonden voor het beleren? Ik wil je eventueel wel helpen

Hoi Willemijn!
Nee heb nog niet echt iemand gevonden.
Was wel aan het Pb-en met een vrouwtje hier op bokt.nl, dus wacht haar PB nog even af.

Rij jij ook jonge paarden in dan?
Stuur me anders maar even een pbtje ofzo, met wat je er voor wil hebben enzow...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:56

Ik heb vanmiddag ff 2 foto's gemaakt van Mistral en Omar in de paddock.
Afbeelding
Omar bleef maar achter Mistral aanlopen hihi
Afbeelding
Hier was ik net te laat, of te vroeg, want Mistral gaf een bok naar Omar, zo'n 'kappe nou' bok! haha
Lollig.
Sorry dat ze zo donker zijn, of ligt het aan mijn beeldscherm..? (laptop)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 23:24

jullie raden nooit wat bo heeft Tong uitsteken

hij heb wormen Boos!
ja zelfs na een 10voudige wat bo binnen heb gehad van de wormenkuur overdosis, heeft bo wormen.
pfffff
ik moest dus van de DA een wormenkuur geven.
ik kon het dus niet he. ik had die spuit in me handen en de DRAAIDOP op honderd kilo afgesteld en nam een stap naar bo en had zoiets van nee ik kan het niet. Verdrietig het zweet brak me overal uit, niet normaal. stond helemaal tetrillen. Verdrietig dus me vader heeft het nu gedaan want ik kon het echt niet ik ben gewoon bang dat het fout ging. maar gelukkig is alles goed gegaan Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:38

Was dat vanmiddag Ellen? Lijkt wel nacht hahahaha. Wel lollig! Ja die schoppen kent Ilion ook erg goed is een Mistral-ding. hahahah.
Ik vond Bella nog steeds heel stug in haar rug, wilde niet opbollen. Ik heb t idee dat haar rechter bil strammer is dan links want linker bil voelde veel losser aan, best goed wel. Maar in de rug had ik t idee dat rechts wat minder vast zit.... Emmertje water er achteraan en n rommelbuikje (elke x als ik haar doe hoor ik rommelen in haar buik: goed hoor dan komt t los).
Ze is wel heel braaf hoor Ellen als ik bij haar op stal sta.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 07:38

thnxx Shirley! Dat je haar toch nog heb kunnen doen, ze kwam toch pas laat van het land af dacht ik!
Ik pak haar straks zelf ook even, masseren, en longeren, en dan mag ze weer lekker de wei op, bij Pascha en Bo. Haha!

Die foto's zijn donker ja, maar met mijn mobieltje gemaakt, en vanaf nogal een afstand... Ik heb niet ingezoomd, maar de paardjes gewoon uit de ENORME foto geknipt! Haha!

Die Bo, Bren.... wormen! Scheve mond Rolleyes

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:19

Toen ik haar wou doen was ze er idd nog niet maar ik wilde naar huis en zag haar toen wel staan dus toch naar maar even gedaan.
Ik ben morg ook vroeg op stal de da komt om de tanden te doen v Ilion en Mis dus moet voor die tijd longeren met Ilion. Ben er rond 10 uur en ik geloof dat ze om 11 aan de beurt zijn dus dat moet kunnen. Zie jullie dan nog voor jullie weg gaan.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:30

moguh! Gaaaap

Ik ga nu ook naar stal Paardjes mogen zo naar de tandarts.
Zal fury leuk vinden op zijn verjaardag. Scheve mond Go jij! Go jij!

tot vanmiddag.

@naadje; ik weet alweer wanneer je bedoeld. Was t ff kwijt, had t toen heel druk die avond Haha! haha
Annemieke; ja we hadden t over Daan van lorenzo Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:54

pascha7 schreef:

Van mij mag het maar dat moet je dan echt aan Cindy en Esmee vragen anders krijgen we scheve gezichten Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:03

Mogguh allemaal!

Succes bij de tandarts allemaal!!

Jammer dat de foto's zo donker zijn Ellen maar wel heel leuk Haha! Omar zag er idd lekker uit gisteravond. Echt een zandmonster Nagelbijten / Gniffelen Die Mis is me er 1 zeg.. zo klein als hij is maar altijd de baas. Omar vind hem wel heel erg lief hoor en speelt graag met hem.

Heb vanochtend al veel gedaan. Moest naar het stadsdeelkantoor om een goed gedrag formulier in te leveren. Word nu bij het ministerie van justitie uitgezocht of ik geen crimineel verleden heb *LOL* Die screening moet voor mijn nieuwe opdracht bij de Postbank. Daarna nog gauw even naar de Etos het een en ander gekocht. Shir vindt Thimo die bambi figuurtjes leuk of is ie daar echt te oud voor Verward Heb bambi himself gekregen namelijk. Daarna even snel geld gepint voor Paul (hoefsmid) morgen en postzegels gekocht en toen gauw naar het werk waar ik nu zit. Wel raar hoor dat ik maandag aan mijn 1e echte opdracht begin weer.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:50

ja gek he! Na een jaar.. haha.
Zal wel spannend zijn?
Ik ga nu snel naar kapper om te oefenen voor mijn kapsel!

Tot straks!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:03

Succes bij de kapper!!

Ja idd.. het is al weer een jaar geleden... de tijd gaat zo snel Scheve mond Nou ja gelukkig maar want de tijd geneest ook de wonden (een beetje).

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:36

Waar is iedereen vandaag???