stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaC

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 09:39

zo heb je ook eindelijk het topic gevonden sher!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 15:53

shcmarathon schreef:
Ik heb bij je gereden toen dat andere meisje op Flurk reed! Die was ook foto's aan het maken.

haha ja dat klopt

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 16:04

Jaaa Miran goed he?? Hoe is je verjaardag???

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 22:23

Miranda, gefeliciteerd met je verjaardag! Go jij! Go jij! hoop dat je een leuke dag hebt!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 21:39

Whitney01 schreef:
Miranda, gefeliciteerd met je verjaardag! Go jij! Go jij! hoop dat je een leuke dag hebt!

ojee dat heb ik gemist
alsnog van harte als dat nog mag

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 21:43

vandaag heb ik lekker gereden in de buitenbak en mijn man heeft foto's gemaakt.
Toen ik echter buiten ging uitstappen had ik ineens mijn handen vol want meneer was ineens op vele plaatsen bang
het ergste was (zie foto)
Afbeelding
normaal geeft hij daar niet om maar vandaag wel dus ik ga aan de kant en wil daar stil gaan staan maar meneer liep door richting het hek wat je rechts ziet en ik stond dus tegen dat hek aan geparkeerd en hij bleef mooi braaf staan echter toen die trekker dus voorbij was moesten we de weg weer op en Flurk durfde dat taluutje niet meer af (ging eerst nog mee achteruit nog verder in het hek) en daarna nam hij een reuze sprong zo op het asfalt (slik) maar het liep goed af.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:45

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 21:58

shcmarathon schreef:
Aj aj aj! Maar wel een foto op het juiste moment genomen!
Ik heb vandaag ook een heerlijk ritje gemaakt!
[ITP] Blubberritje in Midden Delfland

ja las je topic net leuk hoor

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 13:50

9 februari van 14:00 uur tot 15:00 uur heb ik op de kalender geschreven om te oefenen voor VA1
proefje heb ik in de kantine gehangen aan prikbord en overzicht van de bakinrichting moet ik nog uit printen en ophangen
heb er nu al zin in Esther doet ook mee met Vincent

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:45

Dank je wel voor de felicitaties!
Vandaag weer les gehad en gister zelf gereden. Ze gaat het steeds beter doen dus het gaat helemaal goed. Wel lekker hoor dat jullie allemaal naar buiten kunnen. Zelf ga ik van de zomer lekker veel met Indra wandelen.
Ik kom wel naar jullie kijken hoor de 9e! Misschien dat ik volgende keer ook wel mee doen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 20:00

miran_indra schreef:
Dank je wel voor de felicitaties!
Vandaag weer les gehad en gister zelf gereden. Ze gaat het steeds beter doen dus het gaat helemaal goed. Wel lekker hoor dat jullie allemaal naar buiten kunnen. Zelf ga ik van de zomer lekker veel met Indra wandelen.
Ik kom wel naar jullie kijken hoor de 9e! Misschien dat ik volgende keer ook wel mee doen.

wil je anders het proefje voorlezen?

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:00

Flurk schreef:
wil je anders het proefje voorlezen?

Ik denk wel dat dat gaat lukken! Laat tegen die tijd maar even weten hoe laat enzo.

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 10:17

Gisteravond voor het eerst met de spiegels gereden. Nou de eerste paar rondjes vergde het heel wat stuurwerk om er langs te komen maar uiteindelijk vond ze het allemaal wel goed/ontspannen. Ik geloof dat ze de wind erger vond dan de spiegels zelf! Haha! Wel fijn die spiegels want nu kun je jezelf wel goed controleren op je houding! Vanavond weer les dus hoop dat ze dan weer zo braaf is.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 20:09

heerlijk die spiegels gisteren met die wind maar even in de rijbaan gewandeld en hij keek wel raar vanmorgen heerlijk gereden en hij hinnekte steeds als hij langs de spiegel ging en ik heb hem vollop gebruikt met het corrigeren van de rechtergalop is nl een groot probleem hij spring links aan en dan over en het hobbelt nogal dus voelen is nog geen optie en als je je verplaatst breng je hem uit balans en zit je weer in draf
overigens ik heb opgeschreven vanaf 14:00 uur zaterdag 9 februari en afhankelijk hoeveel er zijn weet ik niet hoelang het gaat duren maar heb op de kalender gechreven tot 15:00 uur maar denk dat we om 14:30 uur al weer klar zijn hoor proefjes duren ongeveer 5 minuten

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 09:41

Zo is het weekend en zo is het alweer maandag... Van het weekend weer lekker op stal geweest. Zondag ook weer les gehad en dat ging eigenlijk wel erg goed. Hoop dat het snel weer een beetje goed weer word want dan kunnen we ook weer lekker buiten wandelen enzo.
Lida volgens mij was Fluk ook wel braaf gister he! het zag er in ieder geval goed uit! OK dan!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:01

9 februari kan ik helaas niet oefenen mijn zusje is dan jarig!
Heej Miran ook wakker??

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 11:34

Ik zat al om kwart voor acht op mn werk. Heb het echt onwijs druk. Wel jammer dat je 9 februari niet kan! Was je buitenrit gister wel leuk? Heb je verder niet echt meer gesproken van de week!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 16:21

miran_indra schreef:
Zo is het weekend en zo is het alweer maandag... Van het weekend weer lekker op stal geweest. Zondag ook weer les gehad en dat ging eigenlijk wel erg goed. Hoop dat het snel weer een beetje goed weer word want dan kunnen we ook weer lekker buiten wandelen enzo.
Lida volgens mij was Fluk ook wel braaf gister he! het zag er in ieder geval goed uit! OK dan!

haha
ja hij was braaf en begon goed maar eindigde slecht maar helaas was mijn energie op
vond die van jouw het super doen trouwens
probeerde je wel alle ruimte te geven (en dat lukte volgens mij wel) en vond dingetje (die ook reed) wel beetje in de weg rijden

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 16:22

shcmarathon schreef:
9 februari kan ik helaas niet oefenen mijn zusje is dan jarig!
Heej Miran ook wakker??

o alvast gefeliciteerd en als het leuk is doen we het gewoon nog een keertje

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 16:23

miran_indra schreef:
Ik zat al om kwart voor acht op mn werk. Heb het echt onwijs druk. Wel jammer dat je 9 februari niet kan! Was je buitenrit gister wel leuk? Heb je verder niet echt meer gesproken van de week!

ga straks pas naar stal want Kjelle heeft een vrije dag dus ben benieuwd hoe druk het dan is

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:29

Euhm buitenritje....
Race ritje zul je bedoelen.... Ging weer te hard...

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:04

Ja nog bedankt dat je afstand hield Lida. Indra is soms niet zo lief tegen andere paarden. Gelukkig duurt dat alleen de eerste 10 minuten van het rijden en wordt het dan minder. De les ging echt onwijs goed en zelfs de galop ging erg goed(dat is eigenlijk meer mijn zwakke punt dan die van haar).

En wat betreft je race-ritje... Was natuurlijk ook wel het weer om lekker met de wind mee te rennen! Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 19:28

[quote="miran_indra"]Ja nog bedankt dat je afstand hield Lida. Indra is soms niet zo lief tegen andere paarden. Gelukkig duurt dat alleen de eerste 10 minuten van het rijden en wordt het dan minder. De les ging echt onwijs goed en zelfs de galop ging erg goed(dat is eigenlijk meer mijn zwakke punt dan die van haar).

En wat betreft je race-ritje... Was natuurlijk ook wel het weer om lekker met de wind mee te rennen! Haha![/quote]
ja probeerde het wel maar viel niet mee
hij had voordat ik de baan in kwam al wat geintjes uitgehaald (ontsnapt uit halster toen in naar wc was) en toen ik de baan inkwam voelde hij 'heet' reed dus eerste stuk met duim achter bokriempje en tijdens de korte explosie hield dat me in het zadel alleen kon ik niet meer sturen of stoppen
hoop niet dat een ieder erg schrok zelf had ik last van die fries (snee me soms) maar was geloof ik niet expres ik had het zelf erg moeilijk met zoveel mensen dus durfde er niet aan te rijden maar vond het voor mezelf wel een overwinning
heb morgenochtend weer les en vond jouw les super gaan trouwens

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 16:11

zo vanmorgen les gehad en er moesten wat gordijnen opgehangen worden om de spiegels te kunnen beschermen en men vroeg of dat een bezwaar was mij leek het wel een uitdaging en dus kwam de shovel met een baal stro in de rijbaan en Flurk werd daar voor zijn doen wat heet van dus was redelijk voorwaardts en heb dus heerlijk gereden ook schooot hij nog even weg toen de veulens naar buiten gingen maar dat hoort erbij op zo'n moment en eigenlijk was hij superbraaf.Zei al tegen Jan of hij voor volgende week een ander klusje kon bedenken want het reed zo veel prettiger (hihi)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 18:43

jippy het weekend is begonnen