Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shcmarathon schreef:Ik heb bij je gereden toen dat andere meisje op Flurk reed! Die was ook foto's aan het maken.
Whitney01 schreef:Miranda, gefeliciteerd met je verjaardag!hoop dat je een leuke dag hebt!
shcmarathon schreef:Aj aj aj! Maar wel een foto op het juiste moment genomen!
Ik heb vandaag ook een heerlijk ritje gemaakt!
[ITP] Blubberritje in Midden Delfland
miran_indra schreef:Dank je wel voor de felicitaties!
Vandaag weer les gehad en gister zelf gereden. Ze gaat het steeds beter doen dus het gaat helemaal goed. Wel lekker hoor dat jullie allemaal naar buiten kunnen. Zelf ga ik van de zomer lekker veel met Indra wandelen.
Ik kom wel naar jullie kijken hoor de 9e! Misschien dat ik volgende keer ook wel mee doen.
Flurk schreef:wil je anders het proefje voorlezen?
miran_indra schreef:Zo is het weekend en zo is het alweer maandag...Van het weekend weer lekker op stal geweest. Zondag ook weer les gehad en dat ging eigenlijk wel erg goed. Hoop dat het snel weer een beetje goed weer word want dan kunnen we ook weer lekker buiten wandelen enzo.
Lida volgens mij was Fluk ook wel braaf gister he! het zag er in ieder geval goed uit!
shcmarathon schreef:9 februari kan ik helaas niet oefenen mijn zusje is dan jarig!
Heej Miran ook wakker??
miran_indra schreef:Ik zat al om kwart voor acht op mn werk. Heb het echt onwijs druk. Wel jammer dat je 9 februari niet kan! Was je buitenrit gister wel leuk? Heb je verder niet echt meer gesproken van de week!