Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:Heb P vanmiddag nog gezien, helemaal vergeten te vragen of die van A al verhuisd is, slordig maar zie hem vanavond nog dan kan ik het alsnog doen.
Amarie schreef:Ja hoor, het gaat langzaam maar wel steeds beter. Draf en galop doet hij inmiddels ook, maar doorzitten wil nog niet lukken.
Amarie schreef:Fijn voor je Lin, maar nu weet ik nog steeds niet wie JK is. En ik ben niks benieuwd hoor, helemaal niet...
Amarie schreef:Nou dan toch niet, wacht maar tot wij een paar echte afkortingen weten.
Amarie schreef:O dat wordt leuk Lin, als je nog een vraagbaak (toevoer) nodig hebt dan hoor ik het wel. Dit is precies waar ik het al jaren over heb, dus ik duim voor je dat het gaat lukken, voor de overige nieuwtjes kijk even op de Vughtse Hoeve dan ben je weer bij (voorlopig)
Joyceee86 schreef:Wel showe he lin.. Wanneer wanneer??
Ik weet ut ook nie hoor amarie ik ben al gestopt met gokken:p
Amarie schreef:Goed idee Joyce, we spreken van de week wel af. Zonder dat L. in de buurt is (we zullen ze hebben en we gaan het raden).
Ja Lin ik heb gekeken en het besproken, help me eraan dat ik het je vertel als ik de spreek.