Nouks schreef:Ik heb zaterdagavond voor het eerst caprilli gedaan
en hoe ging dat?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouks schreef:Ik heb zaterdagavond voor het eerst caprilli gedaan
M_hOrse schreef:Ilja000 schreef:Bij alle even proeven krijg je een diploma, maar na de F6 hoef je geen examen meer te doen. Vraag het even na op je manege, want diploma's worden geregistreerd bij de FNRS en die geven dus aan hoe ver je bent!!!!
Oh, ik legde de link met diploma > theorie.
Rijdt nu F8B dus als het goed is krijg ik dan me diploma bij de volgende proef?
Als ik me proefje haal dan..
Ga het voor de eerste keer op mijn bijrijdpaard doen, die ik nu een maand heb, dus ben benieuwd.
Ilja, moet jij nog ergens jureren 10 december!?
Shalimar schreef:Dus ik moet wel een diploma krijgen als ik mijn F8 gehaald heb? Ik zal er eens op letten...maar in mijn paspoort staat ook gewoon hoever ik ben...
Ze willen bij ons volgend jaar ook caprilli gaan doen...heb er zin in!!
Ilja000 schreef:M_hOrse schreef:Oh, ik legde de link met diploma > theorie.
Rijdt nu F8B dus als het goed is krijg ik dan me diploma bij de volgende proef?
Als ik me proefje haal dan..
Ga het voor de eerste keer op mijn bijrijdpaard doen, die ik nu een maand heb, dus ben benieuwd.
Ilja, moet jij nog ergens jureren 10 december!?
Ghe ghe ghe... 10 december is er wedstrijd op onze manege en ik ben het secretariaat, dus de hele dag druk met kindjes kalmeren en vooral hun ouders, prijzen uitreiken, 1000 keer dezelfde vragen beantwoorden, koffie naar de jury brengen en dat soort dingetjes. Helemaal leuk zo'n dag!!!!!!
Shalimar schreef:Wat betekent onder controle?
Shalimar schreef:Wij mogen een half uurtje losrijden maar als ik alleen op de pony zit doe ik 45 minuten...dan heb ik hem net wat meer los en ontspannen. Ik vind 15 minuten wel erg kort eigenlijk...
C_hristel schreef:Wij mogen meestal ook best lang inrijden! vindt ik echt lekker zo kan je je paard een beetje 'wakker schudden'. op mijn vorige manege mochten we helemaal niet inrijden. zelfs niet 1 minuut.