Bonte schreef:Brenniej schreef:Ik woon ook in amsterdam, amsterdam osdorp wel te verstaan. Mijn 3 paardjes staan op Stal Wennekers, www.stalwennekers.nl. En ik heb nog twee shetjes en die staan bij het molen paardje op de lutkemeerweg, beter bekend als ´Ome Joop´.
He Brenda.Ook de weg gevonden op Bokt. Hoe gaat het met dat nieuwe paard???
He Mariel
. Ben alweer een tijdje te vinden op Bokt.nl
. Gaat wel goed met het nieuwe paardje hoor, alleen begint nu een beetje uit te proberen
. Yessin rijdt hem nu 1x in de week, die jongen van Tommie Visser´s stal die de jonge paarden traint enzo. Voor de rest een beetje longeren en zelf 1 of 2x per week rijden. Maar nu heb nu al ff niet meer gereden, ben namelijk weer erg ziek geweest enzo. En ik ben dan al een beetje verslapt en zo´n jong paard moet je toch de baas blijven en bezig houden en aanpakken, en ik had daar dus niet echt de kracht voor. Nog steeds niet echt maar het gaat wel beter
. Volgende week wil ik er wel weer op rijden. Groetjes.
Ook de weg gevonden op Bokt. Hoe gaat het met dat nieuwe paard???
*kuch*
Heel verstandig dat je er iemand bij hebt die hem voor je traint. Zeker als je wat verslapt bent (wat had je voor ziekte?). Maar wel leuk een nieuwe uitdaging! en als je eenmaal wat vertrouwen hebt met je paard dan gaat het vast een stuk beter.
ow ja..