haaj mensjes! hmmz ik heb net met marjolein afgesproken dat we chelsea in de meivakantie (al over twee weken) gaan inrijden... toen kwam joyce met het geweldige idee om een bodyprotector te gebruiken, weet iemand misschien of ik die van iemand kan lenen (die dingen zijn trouwens duuuuur)
owww k begin het nu wel een beetje eng te vinden....
marleen van viniki heeft er een, ik weet alleen niet of je die kunt lenen. femke ook, maar de is denk wat te klein voor je. Ivo heeft er ook 2 liggen volgens mij.
Ik doe trouwens ook mee met de springwedstrijd, nina heeft me opgegeven Ik heb vandaag ook nog gesprongen, eerst dressuur, maar hij heeft 50 keer geweigerd. uiteindelijk zijn we maar met een balkje begonnen waar hij over heen moest, en dit steeds hoger. Later sprongen we het hele parcours rond
hmmm misschien kan ik die van ivo lenen *even slijmen* ik vraag wel ff zn telefoonnummer aan merit... ennuhhm ik heb niet komende week, maar die week daarna vakantie... enuhmm joyce: niet lachen hé als ik eraf val welke dag kun je foto's maken? dan vraag ik een andere dag wel iemand anders
Ehm moet ik zo ff kijken wanneer ik moet werken, van wanneer tot wanneer is de mei vakantie?
@ Jan, Ik vind de springwedstrijden op stal niet zo leuk meer, maar tegen dees kan altijd wel natuurlijk weet niet of dat mag naar anders wil ik dat wel hoor