Jaa daar kan het zoiezo in drunen is dat..
Sas heeft Kelsey thuis afgezet en het werd al dik en blauw dus dat zal voorlopig nog wel even zo blijven denk ik
_June dat is ook idd die kelsey
summerfeel schreef:
ow joyce, jij zei toch dat joop zaterdags voor eht eerst mee naar buiten was? dat moet dan bij ons geweest zijn... we vonden hem inderdaad al wel een beetje verdacht fris...
hij wilde ook neit over de brug, de duinen in... maar verder was hij wel superbraaf. afgezien van en paar noodstops omdat ie iets dacht te zien
Wij zijn met joop en justine ook afgestapt bij die brug hoor.. had geen zin om met een vreemd paard beneden te liggen.. en idd als ik stopte stopte joop ook en die kon je schuppen wat je wilde die kwam dus echt geen pas vooruit.. Toen ik aan het eind van die brug wilde opstappen zat ik er net op en toen kwam justine lichtelijk met haar voorbenen van de grond dus dat was ook niet zo fijn.. Maar ach ja Matcho gaat waarschijnlijk zoiezo al mee dus die kunnen we nog 2 keer uitproberen..
De rit is 7-8-9 oktober en dan komt matcho de 6e al naar de manege (hopen dat de oude stal van twister nog 3 weken leeg blijft
)