Ik ga oefenspringen met de merrie. Mijn moeder is nog even vervanging aan het regelen voor een zieke en dan vertrekken we (heb je je B-E kun je je beest niet alleen laden... )
MIsschien ben ik vanavond nog wel even bij de springles, maar het kan ook zijn dat ik moet sluiten eind van de avond, omdat er iemand op een vreemd station zit
Oeh spannend Gomir, dan zie ik jou ook eens in levende lijve! Als je wilt weten wie ik ben: ik ben dat volslanke mormel op dat bruine mormel! Anders doe ik wel een anjer in mijn knoopgat.
Oh en bedankt voor de moktips... hoop dat het snel over is.
Ik blijf maar lekker thuis, heb geen zin meer om nog weg te gaan Drukke dag gehad vandaag en morgen heb ik ook nog wel het een en ander te doen op stal(vrijdag mestdag ). Zo nog maar even wat aan de studie doen en dan maar eens op tijd naar bed
Ik kom een andere keer even meeten DeedeJee!
Heb de klassenfoto nog niet opgedoken, maar mijn moeder kon zich zo vlug iig geen Denise herinneren
Merrie liep vandaag twee keer braaf de trailer op, was al een stuk braver met in- en uitladen en ze sprong ook weer superruig na wat opstartprobleempjes het eerste rondje
Morgen mag Otje mee op pad, moet even zien dat ik die afgebroken stift uit zijn stiftgat krijg. Ijzer zal er wel even afmoeten en dan maar even boren ofzo (en ik ben al zo handig... ) Maar samen met Marco moet dat wel lukken, laat hem wel mooi knutselen, ga ik wel vegen ofzo
Weet niet meer of ik het hier al gevraagd had(en te lui om terug te zoeken ), maar is er iemand die zondag niet naar de Duinruiters gaat en die het leuk vind om mee te gaan naar het concours in Cornwerd? Mijn zusje gaat niet mee en een paar extra handen is wel handig, zeker met de merrie. Wsl rijd ik de paarden maar een keer dus dan zijn we wel weer redelijk op tijd terug (al denk ik niet dat we Anky nog halen)
Sorry Gomir, maar als je helemaal naar friesland moet zal je wel behoorlijk vroeg weg moeten... Dat red ik niet vanuit hier. Een andere keer graag (al zit ik het komende half jaar in Zweden dus het zal wel weer even duren). Nou ja, misschien zien we elkaar (en andere Bruiners) dan bij de Duinruiters zondag.
Ik moet naar Cornwerd, ligt direct over de dijk aan het IJsselmeer dus is dichter bij dan sommige concoursen in Noord-Holland Maar omdat ik die merrie in het B rijd moet ik idd nog wel aardig op tijd weg. (B begint 9 uur al )