Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn benieuwen wie hem had verplaatst zoiets doe je gewoon niet met een ander zijn of haar paard!

IK lag helemaal dubbel en toen hoorde ik Stephanie uit de verte schreeuwen en ik raakt me beugel kwijt in rangalop, lekker moeilijk om dat uit te zitten zeg..
IK had het niet meer, ik lag helemaal dubbel..

Anders vond ik het wel erg eng..
rhenskuh schreef:IK ben vandaag ook nog ff lekker naar buiten geweest, samen met stephanie van Mary. Wij langs de leegwaardse weg, vet hard galloperen, kon Mary GInny niet bijhouden..IK lag helemaal dubbel en toen hoorde ik Stephanie uit de verte schreeuwen en ik raakt me beugel kwijt in rangalop, lekker moeilijk om dat uit te zitten zeg..
IK had het niet meer, ik lag helemaal dubbel..
Als Mary al snel gaat wil ik niet weten hoe snel ginny gaat
sjorsie schreef:moet je dit topic zien viewtopic.php?f=11&t=618519&st=0&sk=t&sd=a dan zijn er toch Wrede mensen op de wereld
o0oJamieo0o schreef:IK!!
o0oJamieo0o schreef:jij bent toch alleen op dondag en dinsdag op de manege? want ik zie je bijna nooit?
Hackie schreef:LIQUITA en Lordj zijn wel in de huiskamer maar posten hier niet ?? haha wat gemeen

Hackie schreef:Is voetbal al afgelopen ??
Want dan moet me pa weer aan zijn administratie en ik mag niet meer bokken *zucht zwaar leven