manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 23:28

He hallo, wat een lief katertje zeg!
Hou eigenlijk niet van katten, maar als ze zo klein zijn vindt ik ze wel lief!
He Bar, succes alvast 18 juni met ringrijden he, heb je al veel geoefend?
Bianz, het is het nieuws volgens mij dat jullie ook een beetje weten, maar ik wil het niet hier vertellen, omdat sommige oortjes en oogjes, dat nog niet mogen weten!
Niet gemeen bedoeld hoor, het is voor de gene de het niet weten, toch niet interesant!
Ciska heeft vandaag op voice gereden, had wel foto's willen maken van het eerste half uur, ze was volop aan het dressuren in de bak, het ging heel netjes, totdat ze haar even een paar rondjes de hals liet strekken, daarna vertikte ze het om nog netjes te lopen, maar cis je hebt geweldig gereden!!!
Thirz nu jij he....op het strand......dressuren....?!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:04

Bianz schreef:
maar Romy kan dus echt niet he Annemijn! Het is een KATER hoor!! Ook echt leuk van je afscheid;

hallo! wat zit je nu te zeuren dan? Romy is een top naam Tong uitsteken

ik weet een naam Clown
*Speed
*watskeburt
*wabwwe
*zurt
*frond
*niau

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 14:12

niemand vind m'n namen leuk Verdrietig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 17:30

Pfff, na mn derde dag werken eindelijk een avondje vrij! Ben net klaar en voel mn voetjes niet meer.... Gelukkig morgen ff wat anders dan Mo´s! Clown Gaan we Luna weer dubbel longeren?
Vind je namen wel leuk hoor Nein, maar mn ouders moeten m ook leuk vinden. T wordt namelijk niet mijn kat! Neem er als ik op me eigen ga lekker 2!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:00

Ik heb al 1 keer geoefend voor t ringrijden, ik had dr toen 10 van de 25 fzow... dus het ging opzich wel redelijk.
Ik ga van de week nog 2 keer oefenen denk ik en dan maar gewoon hopen dat ik niet voor de hoepel hoef, dat is echt mijn grootste angst!

Groetjes Barbara

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:29

Nou, van Luna longeren is ook nie veel terecht gekomen....gaat ok moeilijk met maar 5 vrijwilligers he! Nagelbijten / Gniffelen (ja, t waren er echt 5 het eerste lesje!) Ben nu ook aardig moe! Maar Nel, heb wel op Idool gereden! Echt een leuke, hij zat heerlijk (met het dressuurzadel van flaxy! Knipoog) Maar in de galop doet ie een beetje spastisch, zodat het moeilijk wordt om m uit te zitten, de andere hand ging gelukkig al een stuk beter! Maar we hebben ook niet veel gedaan in de les, dus kom m niet op alle gebieden uittesten! Clown
Nu ga ik maar een avondje relaxen, want de komende 3 dagen moet ik alweer werken.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:14

Sprak net iemand van de stal (t reelaer Knipoog ) en er zijn een heleboel (ben benieuwd hoveel!) nieuwe paarden! Mag ze komend weekend ff uittesten, dus zal uitvoerig verslag doen, ok? Zitten vast wel een paar leuke bij! Pling
Ging ze ook vragen of ze me niet even konden halen, omdat de treinen niet rijden, hun gelijk: rijden de treinen niet? En kan je nou niet komen? Haha, ga gewoon donderdag al! Clown
Laatst bijgewerkt door Thirz op 11-06-05 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:18

wat is bokt toch leuk (uhum) Verdrietig jullie zijn allemaal ouder dus ja maar ja veel plezier he

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:11

eknein schreef:
Bianz schreef:
maar Romy kan dus echt niet he Annemijn! Het is een KATER hoor!! Ook echt leuk van je afscheid;

hallo! wat zit je nu te zeuren dan? Romy is een top naam Tong uitsteken

Nou Nein, ik zal je geheugen ff opfrissen; Romy is en blijft toch echt een meisjesnaam hoor. De meest beroemde Romy is denk ik wel Romy Schneider (is geloof dat zij toch Sissi is?) en dat was toch écht een meisje. Vandaar dat ik ff zit te zeuren dat ik Romy voor een kater niet vind kunnen! Ik vind Sam ook nog steeds heel leuk, maar Romeo ook hoor Thirz!!
Enneh Nein... jouw namen zijn heel origineel hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:14

He gaan jullie trouwens vanmiddag ook naar de Clinic van Anky v. G. op de Kroo?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:41

Had heeel erg graag gewild...maar helaas, Mo's heeft me nodig! Volgende keer beter! Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:36

Kmoet leren vandaag... morgen toets :S! Bah!
Ik heb vrijdag dus ook een toets, en ja de treinen rijden niet, dus hoe ik dat ga doen?!

Nou mensen die wel naar Anky gaan: FOTO'S!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:11

bij ons gingen der wel een aantal kijken (die moesten na de les huphup snel afzadelen en naar de Kroo)
en thirz, k ben benieuwd wat voor paardjes ze nieuw hebben! ik wil idd een zeer uitgebreid verslag *foto's* Lachen
en hoezo we hebben nie veel gedaan in de les... ik heb er helemaal spierpijn van (maar dat kan ook komen door t vele doorzitten en de struikel partij...)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:48

Zo, ik ben alweer klaar met werken, was niet zo druk! (lees: om 3 uur waren we geheel leeg!!) Moest vandaag een nieuw meisje inwerken, en raad eens hoe ze heette: Myra! Toch leuk he! Clown
Hoe was Anky? Ben erg benieuwd!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:17

ik wilde eerst wel...maar ben uiteindelijk toch niet gegaan. Ik heb lekker op de bank gezeten en spulletjes voor mn kamer uitgezocht uit de boekjes haha

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:31

He hallo, wat hebben jullie allemaal gedaan in de les zaterdag?
Leuk hoor thirz dat je op idool gereden hebt! Ik heb er vrijdag ook nog een half uurtje opgezeten, maar de galop sla ik maar over, want dat zit voor geen meter!
Had gister wedstrijdje op zwaanhoek, had 161 punten in een L proef met voice-je, maar jammer genoeg was de wedstrijd voor de lol, maar het ging kei goed!
De rest van de dag was een poedersuiker dag, veel gejankt, want er viel onder de springwedstrijd op zwaanhoek een paard dood neer, hij viel 2 meter voor mij, ik in shock natuurlijk!
Paard was 24 jaar, altijd springlevend, was ook nooit ziek, meisje ging meedoen op hem met de springwedstrijd, een parcourtje springen, dat ging ook super, daarna was ze klaar, helemaal foutloos gesprongen, toen ging ze groeten. en dat was aan de zijkant van de bak en ineens viel het paard om en het meisje viel op de stenen buiten de bak en het paard kwam met zijn hoofd tegen een paal waardoor heel zijn hoofd onder het bloed zat. Hijstond daarna op en wankelde mijn kant op ,want ik stond in de bak met een ander meisje en toen viel hij neer en overleed.
We waren allemaal heel verdrietig, het meisje is er goed vanaf gekomen met een gekneusde voet.
Moest even mn hart luchten...........fffffffffffffffffffffffff

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:34

Ow Nel, wat erg!! Ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent, wat een drama! En het meisje dan, hoe is het met haar buiten die gekneusde voet om?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:50

o dat is wel heel erg ja! Dat verpest de sfeer wel op zo'n dag, ik hoop dat dat meisje er weer een beetje bovenop komt!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:52

Jeetje wat erg! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen..... Dit is echt het ergste wat je kan overkomen! Ook niet fijn om te zien!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:52

Na dit verhaal toch ook nog even mijn verslag van Anky. Het was echt heel leuk om Anky eens in het echt les te zien geven! Ze is wel lekker direct; meteen toen de Nijpjes begonnen met rijden, zei Anky dat ze de zwepen wel even aan haar konden geven! En tegen Chantal dat haar paard wel wat groot voor haar was! Maar ook genoeg complimenten over hun rijkunst, heel leuk. Hahaha Jud en ik moesten zo lachen; Anky is best wel klein! Op Salinero lijkt ze best groot, maar dat is ze dus niet! Maar we hebben d'r van dichtbij goed kunnen bekijken, want ze kwam voorbij lopen op het hoekje waar wij stonden, dus dat was wel geinig. Ja, ze blijft toch een ster he!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:01

Echt heel erg; lees ook net een verhaal over een vrouw die gisteren is overleden tijdens een springwedstrijd. Haar paard struikelde, zij kwam er onder en ze overleed in het ziekenhuis nadat ze buiten bewustzijn was geraakt. Het lijkt wel of alle erge dingen op 1 dag moeten gebeuren...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:14

Maar, wil toch ook nog zeggen: gefeliciteerd met je punten Nel, echt goed gedaan! Ben trots op jou en Voice! OK dan!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:18

Echt erg oorr het meisje heeft veel geluk gehad maar gefelicteerd met je 161 punten

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:26

Ja tuurlijk!! Vergat ik ook helemaal door het verhaal te zeggen, maar zeker gefeliciteerd met je punten Nel; wanneer kunnen we Voice op wedstrijd nog een keer bewonderen???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:28

Heej Nel, goed joh van je punten! Ik snap wel dat je echt in shock was! Wat erg joh van dat paard! Gewoon een hartstilstand. Ik was ook een keer over het strand aan het lopen en toen lag daar een dood paard met een meisje er huilend naast. Haar paard was zomaar ingezakt en overleden. Echt zo erg!

Enneuh gaaf dat je Anky hebt gezien Bianz! Heb je nog foto's? Ik vind trouwens wel dat jullie allemaal erg negatief praten over Jessica en Chantal! Doe het ze maar eens even na! En ik vind ook dat ze goed les kunnen geven, ik heb echt al veel van ze geleerd... dus ik vind t best banketstaaf eigenlijk... Misschien dat ze wel verwaand doen als je ze niet kent, maar ik weet niet hoe ik zou zijn als ik zo goed kon paardrijden...