Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

even een afspraak maken op de bies
Anique_Vaandrig schreef:Ik heb trouwens net een brief van de bieslandhof gekregen... Ben benoemd in de functie van woonbegeleider. Tegelijk heb ik nu een baan bij de bp plus mn stage. Kortom van 31 januari tot minstens april werk ik 5 dagen in de week
even wat dingen op een rijtje zetten want ik geloof niet dat dit goed gaat zoeven een afspraak maken op de bies
.
en er dus weinig voor ons zelf overblijft). Anique_Vaandrig schreef:nee ben helemaal onschuldig
je had trouwens net gebeld, stond net bij gerard![]()
OKe maar ben wel blij dattie terecht is hahaha
Ik ga een ponyles geven, ik weet nog niet of het op de dag zelf is, of een andere dag....het duurt wel een uurtje en het kost 3 euro per persoon.Jetta schreef::) Ik ga een ponyles geven, ik weet nog niet of het op de dag zelf is, of een andere dag....het duurt wel een uurtje en het kost 3 euro per persoon.
Iedereen mag meedoen, maar niet meer dan 8 personen. Anders doe ik twee lessen....al het geld gaat naar het goede doel. Het maakt niet uit wat voor pony, wat voor niveau, wat voor ruiter/amazone, we doen het gewoon! IK ZIE STEEDS DIE VADER MET ZIJN DODE KIND IN ZIJN ARMEN....