Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:27

ik las ergens een tip om eerst de proef op video vast te leggen en er dan pas de muziek bij te doen, dan kun je kijken welke muziek je waneer doet zeg maar snap je?

of houden we het bij 1 muzieknummer? het probleem daarbij is dat je vaak in 1 nummer 1 ritme hebt, terwijl het ritme van stap en galop anders is

welterusten en tot morgen dan maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:27

trouwens, pagina 31 Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:41

Anique zijn er niet speciale paardrijnummers? Bij die kuren op tv zijn er altijd verschillende nummers aan elkaar gemixt. Maar misschien weet Mike ook wle hoe je daaraan kan komen.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:42

johnvt schreef:
Marieke bedoelt met 30, dus 30 Pagina`s van deze topic

Idd

31 Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:44

ja, je kan ze ook bij divoza kopen, kant en klaar laat ik maar zeggen Haha! Ik weet zelf niet echt hoe je muziek aan elkaar moet zetten!
Sommige nr van de cd van Noting Hill kunnen we misschien ook gebruiken, daar zit wel een goed ritme in

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:49

Mijn zus gaat oud speelgoed van mijn nichtje opzoeken, dat mogen we dan van haar hebben voor de Azië-markt! OK dan!
Zij vond het ook een goede actie van ons
Ik zal mijn moeder ook nog wel even bellen, die heeft vast ook nog wel het één en ander liggen wat ze niet meer gebruikt Lachen

Moeten vanavond maar even aan Mike vragen of hij nog muziek (en de oefeningen) heeft... is denk ik nog wel moeilijker dan je denkt, we hebben natuurlijk ook niet lang de tijd om te oefenen Bloos

Heb echt zin in de les vanavond, Biz loopt al een paar dagen weer errug lekker.. zou het dan toch door het zadel komen???

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:45

DE GEMEENTE SCHIPLUIDEN HEEFT GEEN PROBLEMEN MET DE TE ORGANISEREN DAG OP DE 15 DE, WE KUNNEN BEGINNEN OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:07

Mijn collega's gaan ook (bijna) allemaal kijken of ze nog spulletjes hebben voor de marktkraam!! OK dan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:22

Leuk allemaal, echt een super actie!

Ik ga vandaag eens brainstormen wat ik kan doen! Simone wil geloof ik wel met Yus ponyrijden voor kinderen doen...

Pa had ook wel wat ideetjes geloof ik

Nu ik nog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:23

YEEEEESSSS! GROEN LICHT!

trouwens, ik kan pas met de aankondigingen beginnen als we tijden en alle activiteiten hebben

ik wil op die aankondigingen een email adres achterlaten zeg maar, waarop mensen kunnen mailen die nog iets aan te bieden hebben qua oude spullen.
zal dan ook even een email aanmaken!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:36

Dit kan ook gewoon vai de mail van stal midden delfland eventueel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:48

johnvt schreef:
Dit kan ook gewoon vai de mail van stal midden delfland eventueel

ja idd, dan heb je meer ruimte dan bij een hotmail-adres

ik weet het, ik hoor nu te werken..boktverslaafd?? nee hoor Bloos Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:01

Anous, ga aan het werk Haha! Knipoog

Anique, heb jij die lickit voor Elady uit mijn kast gehaald? Fieke had hem tijdens de boktrit erin gelegd, maar heb hem daarna eigenlijk niet meer gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:10

nee ben helemaal onschuldig Knipoog

je had trouwens net gebeld, stond net bij gerard Haha! ik heb trouwens een adres aangemaakt. Zoveel ruimte hebben we opzich niet nodig, ik heb nu 25 mb op dat hotmail account!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:12

Ik heb trouwens net een brief van de bieslandhof gekregen... Ben benoemd in de functie van woonbegeleider. Tegelijk heb ik nu een baan bij de bp plus mn stage. Kortom van 31 januari tot minstens april werk ik 5 dagen in de week Verward

even wat dingen op een rijtje zetten want ik geloof niet dat dit goed gaat zo Haha! even een afspraak maken op de bies Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:30

Anique_Vaandrig schreef:
Ik heb trouwens net een brief van de bieslandhof gekregen... Ben benoemd in de functie van woonbegeleider. Tegelijk heb ik nu een baan bij de bp plus mn stage. Kortom van 31 januari tot minstens april werk ik 5 dagen in de week Verward

even wat dingen op een rijtje zetten want ik geloof niet dat dit goed gaat zo Haha! even een afspraak maken op de bies Haha!

Wordt het wel weer lekker rustig op stal Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:39

Nou Anique je kan een nieuwe advertentie plaatsen: Verzorgster gezocht voor 5 dagen per week.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:19

Zo Anique, dat is wel even pittig. Ik dacht dat je functie bij het verpleegtehuis opgeheven zou worden. Verward .
Aan de andere kant....wat meer geld om aan je zelf te besteden (weet ons gesprek nog dat al het geld dat er bij ons inkomt, direct uitgaat naar onze paardjes Scheve mond en er dus weinig voor ons zelf overblijft).

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:26

Anique_Vaandrig schreef:
nee ben helemaal onschuldig Knipoog

je had trouwens net gebeld, stond net bij gerard Haha!

Jij onschuldig neeeeeee dat kan niet Haha! OKe maar ben wel blij dattie terecht is hahaha

Was alles goed bij Gerard?? Heb je er al zin in?? Of blijf je toch liever bij de Bies? Lekker zooitje zoveel werk hahaha nouja heb je wel lekker veel geld om uit te geven aan Snolly!

Trouwens misschien nog een idee: Aad had bij zijn opendag (vd hooipolder) een show van de hondenvereniging (flyball enz) de mensen vonden het erg leuk om te zien. Misschien kunnen wij ook zoiets regelen?

Misschien poetslessen voor kinderen?

Grabbelton?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:18

Jeetje, Anique, hoe kom je aan al dat werk....er zijn tegenwoordig toch aardig wat werklozen....zou je niet een baantje weggeven?...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:24

Lachen Ik ga een ponyles geven, ik weet nog niet of het op de dag zelf is, of een andere dag....het duurt wel een uurtje en het kost 3 euro per persoon.
Iedereen mag meedoen, maar niet meer dan 8 personen. Anders doe ik twee lessen....al het geld gaat naar het goede doel. Het maakt niet uit wat voor pony, wat voor niveau, wat voor ruiter/amazone, we doen het gewoon! IK ZIE STEEDS DIE VADER MET ZIJN DODE KIND IN ZIJN ARMEN....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:40

Jetta schreef:
:) Ik ga een ponyles geven, ik weet nog niet of het op de dag zelf is, of een andere dag....het duurt wel een uurtje en het kost 3 euro per persoon.
Iedereen mag meedoen, maar niet meer dan 8 personen. Anders doe ik twee lessen....al het geld gaat naar het goede doel. Het maakt niet uit wat voor pony, wat voor niveau, wat voor ruiter/amazone, we doen het gewoon! IK ZIE STEEDS DIE VADER MET ZIJN DODE KIND IN ZIJN ARMEN....

ik wil ook een les, kan ik die meteen reserveren? Clown

Mike heeft die dag concours in Lisse, dus dat is wel jammer, volgens mij had hij anders wel ff komen rijden.
Ik heb vandaag met de les alvast een beetje oefeningen gedaan voor de Kur *LOL*
Donderdag neemt Mike een cd-tje mee van zijn oude kur.. hij heeft het nummer wel gezegd maar ben het vergeten Bloos
Donderdag moet ik dan alleen oefenen met Ko want John lest op Biz Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:05

Jaja, je pony is wat groot, maar daar doen we niet moeilijk over!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:30

Jetta schreef:
Jaja, je pony is wat groot, maar daar doen we niet moeilijk over!

Kom op meiden, wil er dan verder helemaal niemand les van Jet Tong uitsteken Tong uitsteken

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:34

Ik dacht ook aan Regina, Esther, Anne, Robbert, Zarah, Anique, Sophie, Willemijn.....mensen gezocht die evt. een paard/pony ter beschikking willen stellen! Als er meer deelnemers dan ponies zijn...! Met zijn tweeën op een pony....? *LOL*