Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariet schreef:ja het was zoo leuk daarHeb voor bosritten/dressuur les FERRE weer gehad (ze stonden best wel raar te kijken dat ik die koos) en met springen Simba, was ook leuK!. Verder gezwommen met Orthos en Amaretto. Naja het was echt kei leuk. ik ga week 6 weer (7-8 t/m 13-8).

die gaat met mij mee

. Ik heb op jody,ticho,bruintje en pino gereden.
. De begeleiding was cool. we hadden : charlotte, roy,hanneke en monique. ik wil volgend jaar weer
dan met mijn eigen pony
had je btw goed weer?
Pebblesje schreef:heb je geen vaste pony/paard gekregen dan?
Wat hebben jullie allemaal gedaan?? had je btw goed weer?
maar ik reed de eerste les op jody een zwarte welsh die een veulentje heeft
die stond daar volgens mij pas 4 maanden daar. maaar die was een beetje aan de kleine kant. dus toen had ik geruild met iemand dus toen zat ik op ticho
. En we gingen vrijrijden in de wei. toen had ik op bruintje gereden en met de bosrit ook. en de laatste dag had ik nog een bosrit op pino gemaakt
. In het begin was het wel mooi weer,later werd het bewolkt met soms een zacht buitje er tussen door. We hebben echt van alles gedaan: zwemmen met/zonder pony's. Springen,een dressuurles, natuurlijk veel buitenritten,zonder zadel in de springwei. Ik zattoen op bruintje. Ik was de enige die zonder zadel ging springen. Slagbal, naar het dorp toe. in heijen een ijsje halen,dropping. eigenlijk te veel om op te noemen 
Emytje schreef:En Yinka wie had er gewonnen met de poetswedstrijd gisteravond? Ik heb namelijk punten gegeven!
volgens mij .
Angelstears schreef:gaan er ook nog mensen van hier niet deze zondag maar volgende week zondag daar op kamp?
Larish schreef:Yinka; Ohhhh Jody! Dat is echt een geniale pony![]()

haha
koop allemaal hartjes dingen en versier je paard daar mee. Dan heb je een hartjes paard.
* jammie jam *
randyLOVER schreef:Angelstears schreef:gaan er ook nog mensen van hier niet deze zondag maar volgende week zondag daar op kamp?
ik dat is de 31e geloof ik![]()