Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximexfleur

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:12

Beterschap Vikki!
Alles gaat goed op stal hoor :)

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:27

Beterschap Vikki, Eclipse stond vanochtend lekker buiten met Pieter in het bakje (kan dat?). Dus hij was lekker aan het spelen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:36

MoOtJuHh schreef:
Beterschap Vikki, Eclipse stond vanochtend lekker buiten met Pieter in het bakje (kan dat?). Dus hij was lekker aan het spelen.

Fijn om te lezen :D . En yep, dat kan :) . Clip en Piet gaan elke dag samen naar buiten, straks ook weer lekker op het landje (zodra het fructaan gehalte wat lager ligt).

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:52

Sterkte jas :(:) ik kijk altijd ff bij Clipje hoor :))

Shannaxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:40

Nou vikki, je bent niet de enige!

Beterschap

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:19

Shannaxxxx schreef:
Nou vikki, je bent niet de enige!

Beterschap

Ook beterschap!

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:55

Beterschap meiden!
Met Liberty ging het woensdag ook heel goed. Eindelijk gedraafd en gegaloppeerd op de linkerhand.
Ik rij met touwhalster en ze was steeds zo eigenwijs om op de linkerhand gewoon weer om te draaien.
Dat is haar slechte kant.
Maar ik ben dus trots op m'n paardje

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:13

Gister weer voor het eerst op Olja gereden :D sinds 23 december.....ze had bloedarmoede etc. maar nu weer gezond en waren het longeren allebei beu......
Ze was super braaf maar moet nog wel de conditie opbouwen en heb veel gestapt en af en toe paar rondjes gedraafd en verder niets van haar gevraagd....ze vond het ook heerlijk want was flink aan het briesen ha ha

Den_Quen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:15

anitaolja schreef:
Gister weer voor het eerst op Olja gereden :D sinds 23 december.....ze had bloedarmoede etc. maar nu weer gezond en waren het longeren allebei beu......
Ze was super braaf maar moet nog wel de conditie opbouwen en heb veel gestapt en af en toe paar rondjes gedraafd en verder niets van haar gevraagd....ze vond het ook heerlijk want was flink aan het briesen ha ha

Leuk zeg! Geeft weer een fijn gevoel dan he?? *\o/* *\o/*

Den_Quen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:16

Laurabyoux schreef:
Ik zoek voor mijn paard Beaux een maatje. Samen in de paddock en eventueel de wei. Ik heb een privé landje.
Dit omdat denise en ik hebben besloten dat onze paarden iig dit jaar niet meer samen gaan staan, ze zijn te geplakt.
Beaux is tegen andere paarden zeker in het begin afstandelijk, bij dreiging kan ze schoppen. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Ze kan heel lief zijn. Beaux claimt geen paarden en je kan haar laten staan als je een ander er uit haalt.

Weten jullie iemand die een maatje zoekt en mijn paard de tijd gunt om toenadering te zoeken bij een ander paard? Let me know!!!

Hierbij meld ik ook, dat ik voor mijn paardje Oquendo een maatje zoek... ;)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:37

Is dat een ruin? Fuego wil ook wel graag een maatje, gaat straks veel naar buiten, maar ons eigen landje is naast een hengst dus merries is niet handig.

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:52

Beterschap Jasja! Het gaat allemaal zijn gangetje op stal :)
Fijn weekend allemaal!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:25

juul23 schreef:
Beterschap Jasja! Het gaat allemaal zijn gangetje op stal :)
Fijn weekend allemaal!

Hey, jij ook hier, gezellog :) . Hoe gaat het met Katar?

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:51

Ja, ik ben ook van de partij haha!
Ben je al wat aan beterende hand?
Katar ging vandaag gelukkig heel fijn met rijden, waarschijnlijk is het een probleempje in de aanleuning. Die opgerichte houding is voor onze arabjes niet makkelijk!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 23:05

Dat is fijn!

Gelukkig wel een beetje, maar het houdt nog steeds niet echt over. Zondag, maandag en dinsdag was ik mijn stem echt helemaal kwijt en het is nog steeds niet helemaal hoe het zijn moet, maar goed... iig kan ik weer communiceren :D .

Den_Quen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 07:25

gaucho schreef:
Is dat een ruin? Fuego wil ook wel graag een maatje, gaat straks veel naar buiten, maar ons eigen landje is naast een hengst dus merries is niet handig.

Ja het is een ruin :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:01

Den_Quen schreef:
gaucho schreef:

Ja het is een ruin :j

Misschien dan eerdaags even proberen in de paddock of het goed gaat samen? Ik wil 'm met een paar weken weer op z'n landje hebben. Fuego staat in de paardenuitloop, 3e rij.

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 17:39

gaucho schreef:

Ik zou Perdigon ook graag op een weitje hebben! Hij gaat uiteindelijk wel dag en nacht achter de merrie veulen wei.
Ik weet niet hoe hij op hengsten reageerd alleen, hij is nog steeds een ontzettende vent ook na de castratie (komt door zn wilde verleden haha)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 17:50

Perdigon gaat iig goed met Fuego, maar Fries naast mij is wel echt hengst. (gillen, brullen enzo) Fuego trekt zich daar niets van aan, maar ik weet niet wat Perdigon daar van vindt.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 18:00

Het is Sjerp, die Fries die in de PC staat. Ook wel een heertje. Maar moet zeggen dat omdat Fuego hem links laat liggen, het nog nooit fout is gegaan. Het zou wel fijn zijn on er twee paardjes op te hebben, want vorig jaar was het gras veels te ver doorgeschoten. Fuego kon het in zijn eentje bij lange na niet kort houden.

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 18:55

Gimme_Spurs schreef:
Het is Sjerp, die Fries die in de PC staat. Ook wel een heertje. Maar moet zeggen dat omdat Fuego hem links laat liggen, het nog nooit fout is gegaan. Het zou wel fijn zijn on er twee paardjes op te hebben, want vorig jaar was het gras veels te ver doorgeschoten. Fuego kon het in zijn eentje bij lange na niet kort houden.

wie van jullie moet ik hierover een pb sturen?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 18:58

Doe mij maar :j

Den_Quen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:24

Beetje trage reactie van mij haha. :z Oquendo houdt zich nog steeds aanbevolen haha. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem het liefste met een ruin zet. Het gaat ook goed met Merries hoor, maar die vind hij iets te leuk! Haha, wijkt niet meer van haar zijde dus want op een gegeven moment irritant wordt haha... :j

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 16:03

Hallo allemaal!

De weide maatjes zoeken gaat geloof ik wel goed in het topic. Is Laurabyouxx nog de enige die het zelf haar paard buiten en binnen wil zetten? Of zijn er al meer? Ik doe het zelf, zolang het gaat met school.

Vikki ben je al weer beter? En als er andere ziek waren/zijn, zijn jullie ook weer beter?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 18:42

Iets beter, maar goed zal ik het nog maar niet noemen -o- . Dit weekend wel weer naar stal geweest (alles op slow motion gedaan), maar ik heb gelijk weer meer last van mijn keel en ik ben uitgeput, maar ach, komt ook wel weer goed (voor ik een jongetje ben) :D .