Alles gaat goed op stal hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoOtJuHh schreef:Beterschap Vikki, Eclipse stond vanochtend lekker buiten met Pieter in het bakje (kan dat?). Dus hij was lekker aan het spelen.
anitaolja schreef:Gister weer voor het eerst op Olja geredensinds 23 december.....ze had bloedarmoede etc. maar nu weer gezond en waren het longeren allebei beu......
Ze was super braaf maar moet nog wel de conditie opbouwen en heb veel gestapt en af en toe paar rondjes gedraafd en verder niets van haar gevraagd....ze vond het ook heerlijk want was flink aan het briesen ha ha
Laurabyoux schreef:Ik zoek voor mijn paard Beaux een maatje. Samen in de paddock en eventueel de wei. Ik heb een privé landje.
Dit omdat denise en ik hebben besloten dat onze paarden iig dit jaar niet meer samen gaan staan, ze zijn te geplakt.
Beaux is tegen andere paarden zeker in het begin afstandelijk, bij dreiging kan ze schoppen. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Ze kan heel lief zijn. Beaux claimt geen paarden en je kan haar laten staan als je een ander er uit haalt.
Weten jullie iemand die een maatje zoekt en mijn paard de tijd gunt om toenadering te zoeken bij een ander paard? Let me know!!!
Den_Quen schreef:gaucho schreef:Is dat een ruin? Fuego wil ook wel graag een maatje, gaat straks veel naar buiten, maar ons eigen landje is naast een hengst dus merries is niet handig.
Ja het is een ruin
gaucho schreef:Is dat een ruin? Fuego wil ook wel graag een maatje, gaat straks veel naar buiten, maar ons eigen landje is naast een hengst dus merries is niet handig.
Gimme_Spurs schreef:Het is Sjerp, die Fries die in de PC staat. Ook wel een heertje. Maar moet zeggen dat omdat Fuego hem links laat liggen, het nog nooit fout is gegaan. Het zou wel fijn zijn on er twee paardjes op te hebben, want vorig jaar was het gras veels te ver doorgeschoten. Fuego kon het in zijn eentje bij lange na niet kort houden.