Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flurk schreef:We zijn weer thuis, het was SUPER LEUK
zal dadelijk foto uploaden

AndreaB schreef:Men o Men!! WAT een dag!!![]()
Gisteren voorbereid op een dagje vaatchirurgie op OK 14.
Kom ik vanochtend op OK sta ik ineens ingedeeld op OK 11 met heelkunde/orthopaedie.
OK 11 werd 'on hold' gezet en ik werd verzocht om naar OK 17 te gaan waar een spoedje bezig was.
Nadat OK 17 klaar was moesten we weer terug naar OK 11 waar het programma 5 keer omgegooid is.
Eerst p.1, nee toch p.2, nee doe toch maar weer p.1, om het makkelijk te houden beginnen we met p.2
Kan je wel vertellen dat de dag op deze manier eeeerrug lang heeft geduurd. Ik = moe

Ik ben zaterdag heel de dag op pad, dus had wel fijn geweest als ze nog ff buiten hadden gestaan
Wellicht dat Nancy zich verveelt 
Vorige week kreeg ik te horen dat ze erg krap bezet zijn, ook door alle zieken, dus dat het hem waarschijnlijk niet ging worden. Maar vandaag moest ik nog even langskomen om het nog eens te vragen en ze zegt gewoon dat het goed is!!!
Echt superrr! Had het namelijk totaal niet verwacht
Kan dus lekker zelf komen
Wel jammer dat ik nu morgenochtend niet uit kan slapen, maar de wekker gewoon weer om 6 uur afgaat.

Mocht je nog mee willen doen denk ik dat ze nog wel plek voor je hebben hoor
Maarrr daar hebben ze tegenwoordig geloof ik wel weer speciale wedstrijden voor. Alleen die zijn dan weer niet echt in de buurt gok ik zo!
Zou het toch eens voorstellen
Gingen wij nou trouwens nog samen die PD2 doen???
Heb alleen nog helemaal niks
Heb mn muziek niet terug kunnen vinden. Is op 11 november al.