Aah wat leuk! Herkende je helemaal niet, vooral omdat je nu andere haarkleur hebt en ik je volgens mij 1 keer of zelfs helemaal niet met blond haar heb gezien
och jee.. nu moet ik ook kleine ponykampkindjes vertellen dat ik niet meer leiding ben...
_Lucy
Geplaatst: 10-02-12 20:57
haha leuk om die foto nog eens te zien, want was me vorige keer helemaal niet opgevallen dat ella er ook op staat! (sorry, maar kende je toen denk ik ook nog niet )
ahww, zullen ze wel jammer vinden zeker eefje..
vandaag laatste dagje in de lunch gehad lekker appeltaart gemaakt . nu 10 weken niet meer naar school ben benieuwd hoe stage is.. best zwaar denk ik, opeens 36uur als ik nu maar 4 dagen en niet zo heel erg lang gewend ben, maar denk ook leuk
Nou me les ging wel oke. Het is wel een beter gegaan maar ook wel eens slechter. Eerste helft voelde ik op een gegeven moment me vingertopjes niet meer, deed echt zeeer!!! Daardoor kon ik me handen niet goed sluiten en gleden telkens de teugels btj uit me handen. Tweede helft ging gelukkig een stuk beter! Oh en moest uiteraard gewoon op Dixie...
Zo ik heb een nieuwe tongpiercing besteld. Degene die ik nu in heb begon soms een beetje scherp te worden, dus tijd voor een nieuwe! Deze heb ik besteld: https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... -barbell-3 Nice hea
pedro is van de week ziek geweest, dus ze staan nu tijdelijk 's nachts op stal. Faron was niet zo vrolijk vanochtend maar toen we ff gingen wandelen naar t achterste land werd ze al weer blij ze zijn daar met de hekken bezig dus je kan eigenlijk zo het bos in lopen.. heeel erg verleidelijk! maar dan loopt pedro los in het bos, en moeten eerst over een bomenwal heen, dus ben bang dat pedro dan niet heelhuids terugkeerd.. hoop dat ik vrijdag weer kan rijden!
Beterschap voor Pedro, Lucy... en ja... het moet dooien, dooien, dooien.
Vandaag bijna een uur met Kafka door het dorp gestapt samen met Lise en Jamstone. Was ook wel lekker. Maar er moet maar snel weer getraind worden, beide heren krijgen weer een buikje.
_Lucy
Geplaatst: 11-02-12 18:27
haha, faron dr buikje ziet er best wel goed uit dit voorjaar denkik dan maar echt met grasmasker op het land, op want wil dat graag zo houden
Tja.. hier komt er gewoon veel hooi in... en er gebeurt de afgelopen weken niks... had vorig weekend er voor het laatst opgezeten... dus dat zet geen zoden aan de dijk.
haha ja faron heeft nu ook zoveel hooi als ze wil (2x per dag flink wat hooi in t land/stal en bij volgende voerbeurt ligt er altijd nog heel wat), maar word ze natuurlijk stuk minder vet van als van gras
Hallo mensen, in week 9 in de zomervakatie ga voor het eest op ponykamp bij het fjordenpaard, samen met Redhorse hier op bokt. Wie gaat er ook die week heen?