Wat was het gezellig vandaag . Wel wat koud en regen, maar ik heb toch nog even de zon gezien....daarna nog even de honden uitgelaten en vervolgens bankhangen
cassandra84
Geplaatst: 22-04-12 18:02
Het was zeker een rotweer gisteren, maar we hebben lol gehad.
Uit de oude doos ik op Bram en mijn zusje op Cassandra
taverno
Geplaatst: 22-04-12 18:27
Leuk,het lijkt wel een kerstkaart!
Onze paardjes hebben zich wel vermaakt met zijn allen.
Leuke foto's weer en wat een mooi weer.... En ik? Ik ben helemaal blij met Amaye...heb vandaag weer gereden en wat was ze super. Ik heb een poosje gedraafd en wat een gevoel . Ik zit nog steeds te stuiteren
Ik moet me aanwennen om de nieuwssite van de groenemeerpagina te bekijken, staan steeds leuke dingen op
Jaaaa Nicam, het gaat beginnen T echte werk komt eraan.. Leuk als je zo'n tijd met je baby hebt gewandeld en verzorgd en gedaan en nu zo lekker aan het rijden bent
Zo....ook weer thuis, gewerkt, gekookt, gegeten... . Vandaag wel wat vervelends...op mijn werk bij PZ geroepen. Waren een declaratie van mij aan het controleren, zijn ze de onderlingende factures en bankafschriften kwijt . Op zich heb ik deze nog wel, maar het idee dat er nu ergens papieren in ergens rondzwerven met al mijn gegevens.....niet fijn .
@Cer...Jaaaaaaa...ik kan niets anders zeggen...het is zo gaaf. Ze heeft straks echt weer vakantie verdiend hahahaha....na de winterstop * proest*
Marion wat een leuke foto's en filmpjes!! Ze zijn weer lekker aan het spelen buiten.
Gisteren ben ik op schildpadden tocht geweest in Suriname. Was echt heel gaaf. Ben wel helemaal lek gestoken, die muggen prikken dwars door je kleren. Heb alleen op m'n rug al 28 muggenbeten . Jeuk!
nikkielvis
Geplaatst: 24-04-12 07:26
Nicolet kan me voorstellen dat je er van geniet. Ik weet hoe dat voelt
En dat gevoel gaat ook eigenlijk niet meer weg
Muggenbulten Ilvy.
Leuk georganiseerd die puzzelrit. Was wat jammer van de regen in het begin maar volgens mij mocht dat de pret niet drukken. En inderdaad leuk verhaal op stal de groene meer site
Ik vroeg me af wat voor dag het is vandaag... Het is half negen, en ik zie echt niemand hier op kantoor Die dachten waarschijnlijk ook dat het buiten gezelliger is