Het rijden voelde gek genoeg een beetje zoals Hitstar is met rijden haaha
.Heb er echt geen last van
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
die zit voor geen meter joh
.
.
maakte ook maar een grapje
En voor zover ik weet heb ik niets geks ofzo.
Niet dat ik nu zeg dat het niks uitmaakt als je doorgaat met drinken en roken etc, maa het hoeft dus niet perse dat je iets krijgt ofzo. okee dat klonk echt heel onduidelijk ofzo
Pebbs schreef:skyline schreef:Nee want er komt ook wel eens een tsunami na de orkaan of iedergeval water overlast .
Dus dan loopt je huis onder
Dat is een goeie
Dan had ik alles achter gelaten en gewoon op vakantie gegaan ofzo
esiebessie schreef:Mijn moeder heeft wel gewoon alcohol gedronken en gerookt terwijl ze zwanger was, want ze wist niet dat ze zwanger was tot de achtste maand ofzo.En voor zover ik weet heb ik niets geks ofzo.
Niet dat ik nu zeg dat het niks uitmaakt als je doorgaat met drinken en roken etc, maa het hoeft dus niet perse dat je iets krijgt ofzo. okee dat klonk echt heel onduidelijk ofzo
weet je zeker dat je niks geks hebt
Heb een keer een les op 'm geredn dat er een soort vaardighedenproef stond en ik heb helemaal stuk gelegen om hem.
idd, hitstar
.
.
. Romana01 schreef:esiebessie schreef:Mijn moeder heeft wel gewoon alcohol gedronken en gerookt terwijl ze zwanger was, want ze wist niet dat ze zwanger was tot de achtste maand ofzo.En voor zover ik weet heb ik niets geks ofzo.
weet je zeker dat je niks geks hebt
.
. Toen het eindelijk goed ging mocht hij niet meer in de springlessen..
.
.
.
.
Er stond toen idd ook een hindernisje en toen ik hem er overheen kreeg gaf ie daarna echt een mini bokje en dat scheen er zo grappig uit te zien dat iedereen die het gezien had moest lachen.
Ach, ik spoor niet helemaal, maar als dat het enige is. 
.
.
.
.
.
.
.
.